швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139674
2 Історія України35802
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33186
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31943
5 Звіт про проходження виробничої практики 26112
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25671
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19691
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18580
9 Правопис слів іншомовного походження17663
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16524
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ» (ID:56217)

| Размер: 409 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураЛІТЕРАТУРА

1. Абчун В. Директорский хлеб. Занимательно об управлении. - М.,1991
2. Аванесов В. С. Тесты в социологическом исследовании. - М.: Наука, 1982. - 422 с.
3. Албастова М.В. Технологии эффективного менеджмента: Учеб.- практ. пособие. - М.: "Издательство ПРИОР", 1998. - 288 с.
4. Алешина И.В. Поведение потребителей: Учебн. пособие для вузов. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999.- 384 с.: ил.
5. Андрушків Б. М. Основи теоріі та практики управління.-Л.1993.- 201 с.
6. Аникеева Н. П. Психологический климат в коллективе. - М.: Просвещение, 1989. - 223 с.
7. Асмолов А. Г. Психология личности. - М.: Изд-во МГУ, 1990. - 356 с.
8. Астрова Т.Е. й др. Интерьер учебных заведений. - М., 1972.
9. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Державні фінанси. Навчальний посібник / За заг. ред. Базидевича В.Д. - К.: Атака, 2002. - 368 с.
10. Берд П. Продай себя. Эффективная тактика улучшения имиджа. - М.: Амалфея, 1996.
11. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз. - М., 1994.
12. Блек С. Введение в паблик рилейшнз. - Ростов н/Д: Феникс, 1998. - 320с.
13. Бойделл Т. Как улучшить управление организацией. - М., 1995.
14. Браун Л. Имидж - путь к успеху. - Спб: Питер-Пресс,1996. - 288 с.
15. Бутенко И. А. Анкетный опрос как общение социолога с корреспондентами. - М.: Высш. шк., 1989. - 175 с.
16. Васильев Ю.С., Глухов В.В., Федоров М.П. Экономика и организация управления вузом. Учебник. 2-е изд., испр. и доп. / Под ред. В.В.Глухова. - СПб.: Изд-во "Лань", 2001.
17. Васина Н., Вегерчук И.. Лаптев Л. Творческий потенциал руководителей системы образования // Приклад, психология и психоанализ. - 1997. - № 2. - С. 11-18. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и ПР. С.-Пб., Триз-шанс, 1995.
18. Воронин А.А. Экономика высшего образования в новых условиях хозяйствования. - М.: Научно-исследовательский институт высшего образования, 1999.
19. Горелов И.Н. Невербальные компоненты коммуникации.- М., 1980.
20. Грішнова О.А. Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки.- К.: Знання, 2001. -254 с.
21. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение. - СПб: Питер, 2000. - 224с.С.49.
22. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз.- М., 1996
23. Еропкин А., Сидорова Н. Имидж руководителя: как управлять людьми. - М.: Олма-пресс, 1997. - 62 с.
24. Ерошин В.И. Школьная экономика. / Библиотека директора школы. - М.: МИРС, 1995.
25. Журавлев Д.В. Имидж как специфическое единство типичных признаков, управляющих индивидуальным, групповым и массовым сознанием//PR в образовании.-2004.-№2.
26. Журавлев Д.В. Научные основы формирования имиджа дошкольного образовательного учреждения // PR в образовании. - 2005. - № 2. - С. 68-74.
27. Затурянская В. Некоторые вопросы реализации экономической реформы в системе высшего образования.// Экономика Украины, №6, 1992.
28. Зеер Э.Ф. Психология профессий. - Екатеринбург, 1997.
29. Ибрагимов Г.И. Критерии оценки качества подготовки специалистов среднего звена // Специалитс 2003. - № 1. - С. 32-35.
30. Имидж лідера /Отв. ред. Е.В. Єгорова-Гантман. - М.: Об-во "Знание" России, 1994.-265с.
31. І.М. Мельникова. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України. // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 32.- С. 3-13.
32. Імідж сучасної школи /За ред. І.Г. Єрмакова. - К., 1997. - 539 с.
33. Кабаченко Т.С. Психология управлення. В 2-х ч. - М., 1997.
34. Камінець кий Я. Актуальні проблеми підготовки робітничих кадрів в умовах становлення ринкових відносин // Педагогіка і психологія професійної освіти. -2000.- № 2.- С. 4-8.
35. Карамушка Л.М. Створення іміджу навчального закладу як важливий напрямок менеджменту освіти //Управління сучасними навчально-виховними закладами в системі освіти: Матеріали міжрег. наук.-практ. конф. - Запоріжжя, 1996. - С. 11-15.
36. Картер Г. Эффективная реклама. М.. Прогресс, 1991.
37. Ким Сэнг Х. 1001 способ мотивации/Пер.с англ.И.Воробьевой. - М.: РОСМЭН-ПРЕСС, 2004. - 190с.С.68.
38. Клочков В.В. Экономика образования: иллюзии и факты. - М.: Мысль, 1995.
39. Концепція професійної освіти України.- К., 1991. - С.3.
40. Концепція розвитку економічної освіти в Україні, 4 грудня 2003 р. - № 12/7 -4.
41. Краткий словарь современных понятий и терминов.-3-е изд., дораб. И доп./Н.Т.Бунимович, Г.Г.Жаркова, Т.М.Корнилова и др. Сост., общ.ред. В.А.Макаренко.-М.:Республика,200.-670с.,С.192.
42. Крижко В.В., Павлютенков Є.М. Менеджмент в освіті. - К.: ІЗМН "Твін-сервіс", 1998. - 192 с.
43. Криксунова Й. Создай свой имидж. - СПб., 1997. - 168 с.
44. Марченко Г.И., Носков И.А. Имидж в политике. - М.: Владос, 1997. -210с.
45. Масенко В.Ф. Технология создания имиджа //Практична психологія та соціальна робота. - 1997. - жовтень. - С.35-37.
46. Менеджмент, маркетинг и экономика образования: Учебное пособие / Под ред. А.П. Егоршина. - Н. Новгород: НИМБ, 2001. - 624 с.
47. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. - М.: Дело, 1992.
48. Н.М. Власова. Рекламный конструктор.- Новосибирск: НИЦ ОИГГМ, Издательство СО РАН, 1998.- 256 с.- С. 25-26.
49. Н.М. Дюканова, О.В. Дюканова. Навчання підприємництву, як інновація сучасної освіти // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 37.- С. 111-116.
50. Національна Доктрина розвитку освіти в Україні. - К.: Райдугаю 2001. - 54 с.
51. Невзлин Л.Б. "Паблик рилейшнз": Кому это нужно? - М., 1993.
52. О.О. Романовський. Роль бізнес- освіти в розвитку підприємництва і виробництва у суспільстві. // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 33.- С. 253-263.
53. Организация коммерческо-хозяйственной деятельности в общеобразовательных учреждениях. - М.: Институт управления образованием РАН, 1993.
54. Отт Р. Создавая срос. М., Филин, 1997.
55. Палеха Ю.І. Менеджмент для початківців: Навч.посібник. - К.: Вид-во Європ. ун-ту., 2001.
56. Панасюк А. Ю. Вам нужен имиджмейкер? Или о том, как создавать свой имидж. - М: Дело, 2000. - 238 с.
57. Панкрухин А. Реклама образовательных услуг.// Альма Матер, 1997, №8.
58. Пелих А.С., Кизилова Т.Г., Пронченко А.Г. Имидж делового человека. - Эксперт. бюро "8ТКІХ", 1997. -110 с.
59. Пискунов М.С. Имидж образовательного учреждения: структура и механизмы формирования // Мониторинг и стандарты в образовании. 1999.№ 5. С. 45-51.
60. Портнов М. Азбука школьного управления. - М.: Просвещение, 1991.
61. Поташник М.М., Моисеев А.М. Управление современной школой ( В вопросах и ответах): Пособие для руководителей образовательных учреждений и органов образования. - М.: Новая школа, 1997.
62. Почепцов Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков й бизнесменов. - К.: Рекламнеє агенство Губерникова, 1995. - 235 с.
63. Почепцов Г. Профессия: имиджмейкер. - 2-е изд., испр. й доп. - К.: ИМСО МО Украйни: НМВФ "Студцентр", 1999. - 256 с.
64. Почепцов Г.Г. Имиджелогия. - М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 766 с.
65. Почепцов Г.Г. Имиджелогия: теория й практика. - К.: АЕФ - Украйна, 1998. - 392с.
66. Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. Киев, 1988.
67. Психология менеджмента. Практические тесты руководителя. - Запорожье, 1993.
68. Розанова В.А. Психология управления: Учебное пособие. - М. ЗАО "Бизнес-школа "ИНТЕЛ-СИНТЕЗ", 1999. - 304 с.
69. С.Я. Салига, Є.О. Березін. Схема управління вищим навчальним закладом у системі ринкових відносин // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 29.- С. 12-16.
70. Свенцицкий А.Л. Социальна психология управления. Л.:ЛГУ, 1986. - 176 с.
71. Снетков В.М. Психология коммуникации в организациях: Учебное пособие. -СПб.: Издательство СпбГУ, 2000. - 112 с.Теорія і практика діяльності загальноосвітніх закладів нового типу в Україні: Наук.-метод, посіб. /За ред. В.Ф. Паламарчука. - К.; Кіровоград, 2000.-312с.
72. Технология создания имиджа //Практична психологія та соціальна робота. - 1998.-№4.-С.37.
73. Шепель В. Имидж //Воспитание школьников. - 1997. - № 1. - С.40-44. - 1996.-№ 1,2.-1994.-№ 6.
74. Шепель В.М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. - 2-е изд., перераб., й доп. - М: Культура й спорт, 1997. - 381с.
75. Энтони Джей. Эффективная презентация. Минск, Амалфея, 1996.
76. Якунин В. А. Обучение как процесе управления: Психологические аспекты. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1988. - 160 с.
77. Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: Навч. Посібник- К.:Либідь, 1996.-264 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.112037 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1793
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7841
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1863
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2919
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7930
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4495
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4358
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5703
Реклама

Цікаве
загрузка...