швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури143062
2 Історія України36191
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33591
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32172
5 Звіт про проходження виробничої практики 26347
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25878
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19748
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18634
9 Правопис слів іншомовного походження17831
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16546
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «Трудовые ресурсы как фактор деятельности предприятия» (ID:65156)

| Размер: 776 кб. | Объем: 48 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок использованных источников

1 Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга / В. И. Дорошев. - М.: ИНФРА, 2005.- 258с.
2 Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер - М.: Прогресс, 2005. -
734 с.
3 Дихтль, Е. А. Практический маркетинг. Учебное пособие / Е. А. Дихтль, С. М. Ервин, Х. В. Херагин - М.: Высшая школа, 2002. - 140 с.
4 Голубков, Е.П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры / Е.П. Голубков - М.: Дело, 1995. - 318 с.
5 Хлусов, В.П. Основы маркетинга / В.П. Хлусов - М.: "Издательство ПРИОР", 2003. - 260 с.
6 Эрмашвили, Н.Д. Маркетинг: Учебник для ВУЗов. / Н.Д. Эрмашвили - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004 - 623 с.
7 Амблер, Т. Практический маркетинг / Т. Амблер - СПб.: Издательство "Питер", 2005. - 400 с.
8 Уткин, Э.А. Маркетинг / Под. Ред. проф Э.А. Уткина - М.: Ассоциация авторов и издателей "Тандем". Издательство ЭКМОС, 2002 - 320 с.
9 Сергеева, С.Е. Эффективный маркетинг - ключ к успеху компании / С.Е. Сергеева // Маркетинг в России и за рубежом. - 2000. - № 2. - С.114-120.
10 Ноздрева, Р.Б. Маркетинг: как побеждать на рынке / Р.Б. Ноздрева, Л.И. Цыгичко - М.: Финансы и статистика, 2004. - 327 с.
11 Багиев, Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии / Г.Л. Багиев - СПб.: Обл. правл. ВНТОЭ, 2006. - 240 с.
12 Вайсман, А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху / А. Вайсман пер. с нем. - М.: АО "Интерэксперт", Экономика, 2003. - 344 с.
13 Федько, В.П. Основы маркетинга: 100 экзаменационных ответов / В.п. Федько, Н.Г. Федько - Ростов н/Д: Издательский центр "МарТ", 2005. - 448 с.
14 Бейти, В. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе: Сборник по материалам американских авторов: В. Бейти, Г. Дайбла, П. Гленн - Самара: Самарский дом печати, 2002. - 280 с.
15 Завьялов, П.С. Формула успеха: маркетинг / П.С. Завьялов, В.Е. Демидов - М.: ЮНИТИ, 2003. -387 с.
16 Голубков, Е.П. Маркетинг. Учебное пособие / Е.П. Голубков - М.: Изд. дом "Дриада", 2000. - 262 с.
17 Котлер, Ф. Управление маркетингом: анализ, планирование и контроль / Ф. Котлер - М.: ИНФРА-М, 2004. - 434 с.
18 Афанасьев, М.П. Маркетинг: стратегия и тактика развития фирмы / М.П. Афанасьев - М.: Издательский центр "Книга", 2005. - 304 с.
19 Голубков, Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры / Е.П. Голубков - М.: Издательско-торговый дом "Русская Редакция", 2005. - 261 с.
20 Хайем, А. Маркетинг для "чайников": Пер. с англ / А. Хайем - Киев: КiевПрес, 2006. - 258 с.
21 Дихтль, Е. Практический маркетинг / Е. Дихтль, Х. Хершген - М.: Высшая школа, 2005. - 369 с.
22 Хруцкий, В.Е. Современный маркетинг / В.Е. Хруцкий - М.: ИНФРА-М, 2000. - 436 с.
23 Соловьев, Б.А. Маркетинг / Б.А. Соловьев - М.: ЮНИТИ-ДАНА,
2003. - 381 с.
24 Лазурко, Н.В. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии / Н.В. Лазурко - М.: Владос, 2006. - 272 с.
25 Градов, А.П. Организационная структура и функции службы маркетинга предприятия: Учебное пособие / А.П. Градов - СПб.: ИК "Невский проспект", 2006. - 92 с.
26 Завьялов, П.С. маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное пособие / П.С. Завьялов - М.: ИНФРА-М, 2000. - 327 с.
27 Маркетинг: выбор лучшего решения / Е.П. Голубков и [др]. - М.: Экономика, 2003. - 372 c.
28 Акулич, И.Л. Основы маркетинга / И.Л. Акулич, Е.В. Демченко. - 2-е изд., испр. - М.: Высшая школа, 1999. - 236 с.
29 Календжяна, С.О. Как составить план по маркетингу торговой компании: Пер. с англ. / Календжяна С.О. - М.: Дело, 2007. - 80 с.
30 Герчикова, И.Н. Менеджмент / И.Н. Герчикова - М.: ЮНИТИ, 2000. - 486 с.
31 Любанова, Т.П. Знакомьтесь, маркетинг! / Т.П. Любанова, Н.А. Калашникова - Ростов н/Д: РО ВОИВТ, 2005. - 170 с.
32 Основы маркетинга / Ф. Котлер и [др]. - Второе европейское издание. - М.: ИНФРА-М, 2004. - 652 с.
33 Аникеев, С.Н. Методика разработки плана маркетинга / С.Н. Аникеев - М.: Фолиум, 2006. - 131 с.
34 Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф - СПб.: Питер, 2005. - 329 с.
35 Шкардун, В. А. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии / В.А, Шкардун, Т.И. Ахтямов // Маркетинг. - 2001. - № 3. - С.23-26
36 Рыбальченко, И.А. Практические методы разработки и анализа товарной стратегии предприятия на основе внутренней вторичной информации - Данные сайта http://www.cfin.ru/marketing. - 2006
37 Герчикова, М.А. Практический менеджмент / М.А. Герчикова - М.: ИНФРА-М, 2000. - 250 с.
38 Ковалев, А.И. Маркетинговый анализ / А.И. Ковалев, В.В. Войленко -М.: Центр экономики и маркетинга 2004. - 176 с.
39 Генри, А. Маркетинг: Принципы и стратегия. Учебник для вузов / А. Генри - М.: ИНФРА-М., 2005. - 273 с.
40 Мескон, М. Основы менеджмента / М. Мескон, Ф. Хедоури - М.: Дело, 2001. - 655 с.
41 Буров, В.П. Бизнес-план. Методика составления. Реальный пример / В.П. Буров, В.А. Морошкин, О.К. Новиков - М.: Издательствово ЦИПКК АП, 2001. - 193 с.
42 Пешкова, Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы / Е.Н. Пешкова - М.: Ось-89, 2006. - 368 с.
43 Ромат, Е.В. К вопросу об оценке эффективности рекламы / Е.В. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 53. - С.48-49
44 Быкова, Е.В. Финансовое искусство коммерции / Е.В. Быкова, Е.С. Стоянова - М.: Перспектива, 2005. - 154 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Трудовые ресурсы как фактор деятельности предприятия»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.140453 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1809
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7893
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1876
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2936
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7947
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4514
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4374
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5726
Реклама

Цікаве