швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137189
2 Історія України35170
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32395
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31406
5 Звіт про проходження виробничої практики 25515
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25213
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19583
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18497
9 Правопис слів іншомовного походження17222
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16467
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «Понятие, сущность и цели ценообразования и ценовой политики» (ID:65250)

| Размер: 170 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок использованной литературы


1. Т. А. Слепнева, Е. В. Яркин. Цены и ценообразование: Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 2003.
2. Курс экономики: Учебник. - 3-е изд., доп./под ред. Б. А. Райсберга. - Москва: ИНФРА-М, 2006.
3. Современная экономика. Общедоступный учебный курс.- Ростов-на-Дону: издательство "Феникс", 2004.
4. Макконнелл К.Р., Брю С.Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика. В 2т., 2006.
5. Липсиц И.В. Коммерческое ценообразование: Учебник. Сборник деловых ситуаций. Тесты. - 2-е изд., доп. и испр. - М., Издательство БЕК, 2001.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 2005.
7. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования - "Финпресс" 2004.
8. Афанасьев М. П. Маркетинг - стратегия и практика фирмы. М. Финстатинформ, 2004.
9. Голубков Е. П. Маркетинг - стратегии, планы, структуры. М.: "Издательское Дело", 2005.
10. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу. М.: ЮНИТИ 2006.
11. Дж. Р. Росситер, Л. Перси "Реклама и продвижение товаров". - СПб., 2001.
12. Н.Д. Эриашвили "Маркетинг", М., 2000.
13. Кэмпбелл Р. Макконнелл, Стоили Л. Брю. Экономикс. М., Республика, 2004.
14. "Маркетинг" под ред. Э.А. Уткина, М.: ЭКСМОС, 2005.
15. "Менеджмент" учебное пособие, В.Е. Гребцова, Ростов-на-Дону: ФЕНИКС, 2000.
16. Цены и ценообразование:Учебник для вузов. 3-е изд. / Под редакцией В.Е.Есипова. СПб, 2005.
17. Цены и ценообразование: Учебник для вузов / Под ред. И.К. Салимжанова. М., 2002.
18. Ценообразование: Учебное пособие/Под ред. Проф. В.А. Слепова.- Рос. экон. акад. им. Г.В. Плеханова. - М.: ИД ФБК-ПРЕССС, 2000.
19. Маренков Н. Л. Цены и ценообразование. - М., 2005.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Понятие, сущность и цели ценообразования и ценовой политики»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.118911 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1745
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7762
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1808
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2845
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7886
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4433
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4295
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5643
Реклама

Цікаве
загрузка...