швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури159229
2 Історія України38195
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)36161
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33497
5 Звіт про проходження виробничої практики 27688
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка27322
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові20048
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18991
9 Правопис слів іншомовного походження18842
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16841
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Види і методи фінансового контролю» (ID:10066)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   13 кб.

Кафедра економіки та фінансів

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

На тему:

“Види і методи фінансового контролю”





План





Вступ


Основним індикативним фактором соціально-економічного стану держави є державний контроль, який в умовах
розвитку ринкових відносин, упровадження різноманітних форм власності, охоплення приватизацією різних галузей
потребує суттєвого удосконалення. Його розвиток нерозривно пов'язаний із вирішенням актуальних завдань в
економіці України — збільшенням обсягу виробництва, зниженням собівартості продукції, підвищенням
продуктивності праці, виявленням і використанням внутрішньогосподарських резервів.

За час формування ринкової економіки створено потужний недержавний сектор, який на сьогодні забезпечує вже
близько 50% валового внутрішнього продукту. Однак необхідно зазначити й те, що підприємницькі структури усіх
форм власності в Україні функціонують із набагато меншою віддачею й ефективністю порівняно з такими ж
структурами у розвинутих країнах світу.

А якщо врахувати, що на розвиток економіки щорічно спрямовується майже 35% усіх фінансових ресурсів держави, у
тому числі 15% зведеного бюджету, то зрозуміло, що суспільство вкрай зацікавлене у збереженні й ефективному
використанні державної, комунальної власності, коштів бюджетів усіх рівнів та державних валютних фондів,
раціональному використанні інших фінансових ресурсів. Отже, без комплексного, дієвого економічного контролю,
суть якого в демократичному суспільстві полягає у регулюванні процесу розширеного відтворення валового
внутрішнього продукту відповідно до конституційних норм, держава не може отримати того якісного результату,
який заплановано.



1. Суть та призначення фінансового контролю


Будь-яка держава у відношенні фінансовій діяльності зацікавлена у вирішенні декількох задач:

1. щоб усі її розпорядження, що стосуються організації і здійснення фінансової діяльності, були точно виконані
(задача забезпечення законності);

2. держава зацікавлена, щоб її гроші, а почасти і приватні кошти витрачалися ошадливо, раціонально й ефективно
(задача забезпечення доцільності);

3. держава завжди прагне зберегти свої гроші від усякого роду розкрадань, і особливо в тій їхній формі, що у
старовину іменувалося дуже вірним словом - казнокрадство (задача забезпечення цілості).

Можна виділити й інші задачі, наприклад, своєчасності і повноти забезпечення державних і суспільних потреб у
фінансових коштах (задача забезпечення своєчасності наповнюваності державного бюджету й інших централізованих
фондів).

Всі ці задачі держава вирішує за допомогою фінансового контролю, що можна визначити, як цілеспрямовану
діяльність органів влади і громадських організацій, що має своєю задачею досягнення забезпечення законності,
фінансової дисципліни і раціональності в процесі формування, розподілу і використання централізованих і
децентралізованих фондів коштів. Сутність фінансового контролю в остаточному підсумку можна звести до
перевірки співвідношення фактичного стану, що заданий у відношенні законності і доцільності формування,
розподілу і використання грошових, трудових, матеріальних і інших ресурсів.

4. цілі контролю;

5. методи здійснення контролю. Суб'єктами фінансового контролю виступають або безпосередньо державні органи,
наділені владними повноваженнями в силу свого правового статусу, або, у деяких випадках, недержавні суб'єкти,
що діють проте, від імені і з доручення держави, чиї владні повноваження виникають на основі цього доручення.
Також до суб'єктів фінансового контролю можна віднести громадські організації, які здійснюють таку діяльність
в інтересах окремих соціальних груп або класів або всього суспільства в цілому.

Об'єктами фінансового контролю є особи, що знаходяться в сфері фінансової діяльності держави, як-то: 1)
державні органи; 2) державні юридичні особи; 3) недержавні юридичні особи; 4) громадяни, тобто особи, які
мають відношення до фінансової діяльності.

Предметом фінансового контролю виступає поводження об'єктів цього контролю з погляду дотримання ними своїх
обов'язків як учасників фінансової діяльності.

Цілями фінансового контролю є: 1) виявлення фактів порушення фінансового законодавства або неналежного
виконання учасником фінансової діяльності своїх обов'язків; 2) виявлення винних і притягнення їх до
відповідальності; 3) усунення порушень фінансової дисципліни, у тому числі відновлення порушених
правовідносин.



2. Основні види фінансового контролю


Контроль, як установлення відповідності заданого стану фактичному в області фінансової діяльності, при
розгляді його із соціальної точки зору можна підрозділити на державний і суспільний. В даний час існують
визначені підстави підтверджувати, що правомірно виділяти і міжнародний фінансовий контроль, як відповідну
діяльність міжнародних організацій що стосується визначених сторін фінансової діяльності держав або
міжнародних організацій. Наприклад, контроль МВФ, або інших подібних структур.

Крім зазначеного, фінансовий контроль, у залежності від критеріїв, узятих за основу класифікації, можна
підрозділити на декілька видів.

У залежності від часу проведення розрізняють попередній, поточний і подальший фінансовий контроль.

У залежності від такого критерію як плановість фінансовий контроль буває плановим і позаплановим. Таке
положення відповідає Указу Президента України «Про деякі заходи по дерегулюванню підприємницької діяльності»
від 23 липня 1998 року № 817/98. Відповідно до вищевказаного акту плановою виїзною перевіркою рахується
перевірка фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, що передбачена в плані
роботи контролюючого органа і проводиться по місцезнаходженню такого суб'єкта або по місцю розташування
об'єкта власності, щодо якого проводиться така планова виїзна перевірка. Планова виїзна перевірка проводиться
по сукупних показниках фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності по письмовому
рішенню керівника відповідного контролюючого органа не частіше одного разу в календарному році в межах
компетенції відповідного контролюючого органа.

Забороняється проведення планових виїзних перевірок по окремих видах зобов'язань перед бюджетами, крім
зобов'язань по бюджетних позиках і кредитах, що гарантовані бюджетними коштами.

Право на проведення планової виїзної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності контролюючим органам
дається лише в тому випадку, коли такому суб'єкту не пізніше чим за десять календарних днів до дня проведення
зазначеної перевірки спрямоване письмове повідомлення з вказівкою дати її проведення.

Позаплановою виїзною перевіркою рахується перевірка, що не передбачена в планах роботи контролюючого органа і
проводиться в строго обговорених законом випадках. Наприклад, коли суб'єктом підприємницької діяльності не
надані у встановлений термін документи обов'язкової звітності або у випадку надання у встановленому порядку
суб'єктом підприємницької діяльності скарги про порушення законодавства посадовими особами контролюючого
органа під час проведення останніми планової або позапланової виїзної перевірки.

Крім використання для цілей фінансового контролю виїзних перевірок контролюючими органами може бути

Замовити реферат
Реклама
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1943
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8084
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2085
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3103
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8173
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4647
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4502
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5962
Реклама

Цікаве