швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150767
2 Історія України37188
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34882
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32930
5 Звіт про проходження виробничої практики 27104
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26598
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19921
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18834
9 Правопис слів іншомовного походження18387
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16729
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: « У чому полягає специфіка управління ціноутворенням на торгівельному підприємстві. » (ID:10635)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   13 кб.

План





1. У чому полягає специфіка управління ціноутворенням на торгівельному підприємстві.


Відмінності в змісті програм ціноутворення по відношенню до товарів індивідуального споживання і виробничого
призначення приведені в таблиці.1

Параметри ринків товарів індивідуального споживання і виробничого призначення

ПАРАМЕТР

ТОВАР ІНДИВІДУАЛЬНОГО СПОЖИВАННЯ (ИП)

ТОВАР ВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПН)

Структура ринку


Географічна децентралізація


Географічна концентрація

Тип споживача


Масовий


Порівняно незначна кількість

Конкуренція


Кількісна


Монополістична

Тип товару


Відносно простий, стандартизований по споживацьким якостям


Виробничо складний, як правило індивідуального призначення

Потреби покупців


Особисті та сімейні


Виробничі та соціально-економічні

Рішення про покупку


Приймається особисто або після обговорення в сімї


Приймається продумано, колегіально

Вимоги до сервісу та мережі розповсюджен-ня


Принципові, але не завжди визначальні для купівлі.


Дуже принципові и завжди вирішальні при купівлі

Мотиви купівлі


За перевагою емоціональні, вплив раціональних мотивів другорядний


Переважно раціональні, вплив емоцій мізерний.

Вплив реклами


Суттєвий


Менш суттєвий

Канали товарообігу та збуту


Багаторівневі, закінчуються, як правило, роздрібною торгівлею


Короткі, як правило одно-, дворівневі, часто прямі : продавець — користувач

Джерела інформації по цінам


Прейскуранти, зрідка переговори з агентом (дилером)


Прейскуранти, комерційні пропозиції, переговори з агентами, переговори з безпосереднім виробником товару

Інформація, представлена в таблиці, свідчить про відмінність в параметрах ринку товарів ИП і ПН. У залежності
від цього підприємство (фірма) розробляє стратегічну програму дій на ринках збуту.

Класичним методом утворення ціни на торгівельному підприємстві є розрахунок за методикою “середні витрати +
прибуток”. Це самий простий спосіб ціноутворення, котрий заключається в обчисленні визначених націнок на
собівартість роварів. Різниця в розмірі націнок відображає різницю в вартості товарних одиниць, об’ємах
продажу, оборотності товарного запасу.

Розрахунок ціни, що забезпечує бажаний об’єм прибутку. Цей метот потребує від торгового персоналу розгляду
різних варіантів цін, та їх впливу на об’єми збуту. Характерний для крупно оптових компаній та дилерів.
Перепоною для аналізу такого ціноутворення є не завжди доступна інформація про постійні витрати на збут для
окремих виробів.

Встановлення ціни на основі цінності товару, що відчувається інтуїтивно. Такий спосіб характерний для продажу
нових товарів та для персонального продажу. Найчастіше використовується в мережених структурах продажу.

Встановлення ціни на рівні поточних цін. Такий метод характерний для продажу стандартизованих товарів в
умовах щільного продажу однотипних товарів. Також ткий спосіб ціноутворення характерний для державного
регулювання цін. Наприклад встановлення мінімальних, чи максимальних (граничних) цін на деякі види товарів, з
метою регулювання ажіотажності попиту.


Цінова стратегія торгівельного підприємства залежить від умов продажу товарів, типу ринку, активності
виробника по просуванню товарів на ринок.

Серед новітніх систем маркетингових комунікацій, котрі регулюють ціноутворення є спонсерінг та інтерактивні
продажі товарів. Для них властиві особливі системи ціноутворення, в котрих наряду з торгівельним закладом
приймають участь як виробник. Так і постачальник комунікативних послуг.



2. Вкажіть елементи маркетингового аналізу. Як вони використовуються в аналізі діяльності Вашого
підприємства? Для чого вони служать?



Відповіді сформовані на базі аналітичного відділу компанії “Поліхім” (Київ)

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1866
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7969
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1978
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3023
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8041
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4576
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4426
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5814
Реклама

Цікаве