швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141046
2 Історія України35968
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33349
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32073
5 Звіт про проходження виробничої практики 26223
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25761
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18597
9 Правопис слів іншомовного походження17748
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16535
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Вплив фінансів на суспільне виробництво » (ID:11154)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   27 кб.

Вплив фінансів на суспільне виробництво


ПЛАН







Вступ


Вихід України з економічної кризи і вирішення стратегічних завдань національної економіки тісно пов’язані з
реформуванням фінансово-кредитної системи, яка має сприяти досягненню заздалегідь визначених мікро- і
макроекономічних цілей. Проте досі в Україні не розроблено стратегічної державної політики, спрямованої на
радикальне реформування фінансових відносин, кредитно-банківської і податкової системи, які б відповідали
потребам ринкової економіки й створювали сприятливе середовище для економічного зростання.

Реалізація курсу молодої Української держави, що стала на шлях здорових перетворень і щиро прагне якнайшвидше
увійти до сучасного світового співтовариства на правах рівноправного партнера, великою мірою залежить від її
фінансової міці, фінансових ресурсів, що в свою чергу, об’єктивно потребує побудови добре збалансованої,
оптимальної моделі формування потужної бази вказаних ресурсів на різних рівнях народногосподарського
управління галузями і сферами відтворювальної суспільної діяльності.

Фінансові ресурси, їх найраціональніше використання у відтворювальній діяльності перехідного до ринку
суспільства визначають матеріальну основу практичного реформування перехідної економіки, успішного подолання
кризових негараздів, підвищення рівню соціального захисту населення, особливо його малозабезпечених верств,
прошарків. Інакше кажучи, серед найважливіших чинників економічного зростання, цілеспрямованого і послідовного
реформування народного господарства суверенної України на здорових ринкових засадах роль фінансової системи
держави важко перебільшити, переоцінити або ж урешті-решт знехтувати, не помічати.

З огляду на це всілякої уваги і серйозної підтримки заслуговує дослідження наукових засад досягнення
найефективнішого механізму функціонування суспільної фінансової системи, її ланок і підрозділів, невід’ємною
часткою якої є фінансові ресурси держави, їх впливу на процес суспільного виробництва. Саме ці аспекти стали в
центрі уваги нашої роботи.

Робота написана на основі більш ніж 10 джерел, більшість з яких складають періодичні видання, де були
надруковані статті відомих вітчизняних і зарубіжних науковців.

Структура роботи характерізується викладенням теми у трьох розділах, причому в другом з них є підрозділи.



1. Фінанси і економіка держави. Роль фінансів у державному регулюванні


Основу фінансової системи складають грошові фонди. Під грошовими фондами (чи грошовими, фінансовими
активами) слід розуміти певні суми грошей або інших цінних паперів, які мають, по-перше, відповідні й чітко
визначені напрямки формування, по-друге, такі ж відповідні і чітко окреслені напрямки використання. Грошові
фонди з указаними атрибутами мають у практиці й економічній науці ще одне позначення – їх часто називають
поняттям “фінанси”.

У сучасній економічній літературі поняття “фінанси” вживається у двох різних інтерпретаціях, але таких, що
доповнюють одне одну. По-перше, у вузькій інтерпретації. Під фінансами у вузькому трактуванні треба розуміти
власне грошові фонди із зазначеними вище атрибутами, тобто певні суми грошей (грошові активи), які мають чітко
окреслені лінії формування й лінії використання. У широкій інтерпретації фінанси – це не лише власне грошові
фонди, а й інші цінні папери – акції, облігації, сертифікати і т.ін.

Однак така інтерпретація і така структурізація поняття фінансів не єдина ні в економічній літературі, ні в
практиці функціонування фінансових економічних систем. Часом виділяють так звані чисті й так звані валові
фінанси. Фінанси у чистому значенні (або власне фінанси) – це тільки цінні папери і відповідні фонди їх
формування, руху й використання. Чисті фінанси є основним об’єктом купівлі-продажу на фінансовому ринку.

Валові фінанси – це цінні папери у форму акцій, облігацій, сертифікатів і т.д., але й вкупі з грошовими
вкладами у грошово-кредитних установах або готівкою, яка є в наявності і не депонується в банківській системі.

Фінансова система пронизує всю національну економічну систему, починаючи від домогосподарств, індивідуальних і
партнерських підприємств, корпоративних підприємств і закінчуючи державою.

У складі національної фінансової системи виділяють, по-перше, фінанси домогосподарств (населення), під якими
слід розуміти сукупність механізмів формування, руху і використання грошових фондів домогосподарств.

Другою складовою фінансової системи є фінанси підприємств (індивідуальних і партнерських підприємств,
корпорацій). Основа фінансів корпорацій (підприємств) – їхній баланс, або бухгалтерський звіт (рахунок).
Баланс корпорацій також складається із двох частин: дохідної і витратної.

У дохідній частині вказуються основні напрямки формування валових грошових доходів корпорації. Це прибуток від
реалізації продукції, грошові надходження від надання послуг, грошові надходження у формі амортизаційних
відрахувань, доходи від зовнішньоекономічної діяльності, інші грошові надходження.

У витратній частині балансу корпорації вказуються основні напрямки використання грошових надходжень. Це,
по-перше, фонди відновлення обігового капіталу, по-друге, амортизаційного фонду для відновлення основного
капіталу, по-третє, фонд валового прибутку.

Використання чистого прибутку корпорацій здійснюється за такими основними напрямками: платежі в державний
бюджет (податок із прибутку корпорації), проценти за кредитами і погашення кредиту банку й іншими установами
банківської системи, дивіденди власникам акцій. Після здійснення вказаних вище платежів, послідовність яких
визначається рішеннями Уряду, Національного банку чи інших органів влади, формується так званий нерозподілений
прибуток корпорацій, який використовується для внутрішніх потреб корпорацій – формуються інвестиційні і
іноваційні фонди, фонд соціального розвитку і т.ін.

Здійснення державної соціально-економічної та науково-технічної політики в Україні останніми роками дедалі
більшою мірою грунтується на програмно-цільовому підході. Для цього держава при органічному поєднанні
економічних і адміністративних засад в управлінні повинна створювати відповідні організаційні та правові
передумови, застосовувати економічні підйоми і стимули з метою формування і ефективної реалізації
загальнодержавних (національних), державних (міждержавних) і міжгалузевих програм у рамках державних
приорітетів.

За останні 20 років в Україні набуто певного досвіду з розробки та організації виконання цільових програм.
Але, в основному, у практиці й методології програмно-цільового управління вирішувалися питання формування
програм, їх структури, змісту, взаємодії програм із планами різних рівнів тощо. Водночас незрівнянно менше
уваги приділялося і приділяється й понині питанням створення і впровадження чіткого організаційно-економічного
механізму управління реалізацією програм, зокрема їх фінансового забезпечення.

Потребують свого розв’язання проблеми створення ефективного механізму багатоканальності джерел фінансування
програм, планування і розподілу фінансових ресурсів у рамках програм, створення централізованих програмних
фондів, повернення виділених бюджетних коштів тощо.

За відсутністю такого механізму державні замовники не приділяють належної уваги пошуку позабюджетних коштів на
реалізацію програм, створенню тимчасових консорціумів та ін., розглядаючи програми як одну з форм
безповоротного прямого бюджетного фінансування підпорядкованих підприємств і організацій. Це часто призводить
до практичної відсутності альтернативних джерел фінансування програм, крім державних.

Найважливішою умовою удосконалення механізму фінансування програм державного рівня повинне стати забезпечення
обігу вкладених коштів і задоволення інтересів – наукових, виробничих, комерційних – усіх учасників реалізації
програми. Цього можна досягти кількома шляхами. Розглянемо деякі з них.

Основні форми участі в реалізації програм передбачають:

Виконання науково-дослідних і проектно-конструкторських робіт, у тому числі пошукових і експериментальних;

виконання виробничих робіт, а також їх інфраструктурне забезпечення;

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1800
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2926
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7938
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4503
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4366
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5714
Реклама

Цікаве
загрузка...