швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури143248
2 Історія України36201
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33602
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32181
5 Звіт про проходження виробничої практики 26352
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25888
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19753
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18637
9 Правопис слів іншомовного походження17835
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16546
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Керування поведінкою персоналу туристичної організації » (ID:11200)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   20 кб.

Керування поведінкою персоналу туристичної організації



План






ВСТУП


Керування персоналом фірми - багатосторонній, надзвичайно складний, специфічний процес. Головним елементом
усієї системи керування фірми є кадри, що одночасно можуть виступати як об'єктом, так і суб'єктом керування.
Спроможність кадрів одночасно виступати в якості об'єкта і суб'єкта керування являє собою головну специфічну
особливість керування персоналом. Під керуванням кадрами розуміється процес планування, добору, підготування,
оцінки і безупинного утворення кадрів, спрямований на раціональне їхнє використання, і підвищення ефективності
виробництва. Предметом керування кадрами виступає вивчення відношень робітників у процесі виробництва з
погляду найбільше повного й ефективного використання їхнього потенціалу в умовах функціонування конкретної
організаційної системи. Основною метою керування кадрами є сполучення ефективного навчання персоналу,
підвищення кваліфікації і трудової мотивації для розвитку спроможностей робітників і ефективне рішення
будь-яких задач, обумовлених вимогами ринку.

Менеджмент будь-якого підприємства включає два основних аспекти. Перший аспект - визначення цілей фірми.
Розробляються заходи щодо їхнього здійснення і, відповідно, контролюється результат. У цьому аспекті
менеджмент спрямований на рішення матеріально-логічних задач, організацію подій на підприємстві і керування
ними.

Другий аспект - це керування підприємством, а, отже, і керування людьми. Задоволення потреб співробітників
фірми - одна з найважливіших цілей, застава ефективної її роботи. Успіхи в цій справі забезпечують
функціонування підприємства, а також життєві потреби його співробітників.

Перший і другий аспекти менеджменту тісно пов'язані між собою, і тому протиставляти їх або віддавати перевагу
одному з двох напрямків не має сенсу. Стратегічний менеджмент припускає таке керування, що керівник
підприємства повинний приймати правильні матеріально-логічні рішення, з одного боку, і спрямовувати і
стимулювати діяльність своїх співробітників на виконання цілей і задач фірми - з іншого. Таким чином,
керування підприємством означає також і керування людьми, що значить справляти вплив на відносини
співробітників у напрямку виконання поставлених цілей. У зв'язку з цим персонал туристської індустрії утворює
найважливіший стратегічний чинник, необхідний для ефективної роботи підприємства.

Перехід до ринкових відносин, пріоритетність питань якості і забезпечення конкурентноздатності туристського
продукту змінили вимоги до адміністративно-управлінських робітників, підвищили значимість їхнього творчого
відношення до праці і високого професіоналізму. Це призвело до істотних змін у принципах, методах і
соціально-психологічних питаннях керування персоналом, підвищило їхню роль в організації.

Без висококваліфікованих, культурних, що знають свою справу управлінських кадрів немислимі глибокі якісні
зміни в області менеджменту. Це пов'язано з тим, що з чистого адміністратора, що сліпо виконував команди
“зверху”,менеджер туристської фірми перетворюється у творчу особистість, діяльність якої спрямована на
реалізацію політики мотивації, що набуввають у перехідний до ринкових відносин період вирішальне значення.

Політика мотивації в умовах розвитку колективної організації праці (орендні колективи, акціонерні товариства і
т.п.) і притягнення всіх співробітників до керування націлена на розвиток співробітництва персоналу з
адміністрацією для досягнення загальних цілей. Це спонукає управлінських робітників шукати нові форми
керування, розвивати потенційні можливості, ефективно трудитися, творчо ставитися до трудового процесу. Вимога
творчого відношення менеджерів до керування обумовила підвищення їхної самостійності і відповідальності за
виконувану роботу, активну участь їх у прийнятті управлінських рішень і безпосередньої зацікавленості в
результатах колективної праці.

Керування людськими ресурсами є одним із найважливіших напрямків у діяльності туристських організацій і
вважається основним критерієм її економічного успіху. І якщо раніше головна увага приділялася розвитку й
удосконалюванню технічного прогресу, упровадженню прогресивних технологій і модифікації організаційних
структур, то в даний час зроблений крен убік людського чинника - іншими словами, сутність і ефект бізнесу
визначають люди.

Таким чином, ключовий момент бізнесу - це керування кадрами. Воно формує сприятливе середовище, у якому
реалізується трудовий потенціал, розвиваються можливості, люди одержують задоволення від виконаної роботи і
суспільного визнання своїх досягнень. Тому в області керування персоналом поступово відбувається зсув акцентів
з технократичних підходів, що строго регламентуються зміст трудового процесу, до системного підходу, в основі
якого лежить довгостроковий розвиток трудового потенціалу робітників. Система, що функціонувала у період
адміністративно-командного керування, не стимулювала управлінців брати на себе відповідальність за прийняті
рішення, що не могло не позначитися на рівні економічного мислення управлінських кадрів. При доборі кадрів
професіоналізм, як правило, не враховувався. Нерідко підбиралися “зручні” менеджери, а уміння “вибивати”
ресурси рахувалося чи ледве не найважливішою якістю керівника. У той час це було виправдано, тому що
вищестояща організація разом із повним набором керуючих директив спрямовувала на туристську фірму і
підібраного нею же керівника, що виступав у ролі представника вищих органів керівництва (у тому числі і
партійного) і у своїй діяльності орієнтувався головним чином на виконання їхніх указівок.

Зміни, що відбуваються, в економіці перетворять і підходи в області керування людськими ресурсами.
З'являються керівники нового типу, мислення і стиль роботи яких у визначеній мірі відповідають новим задачам і
умовам розвитку організацій.



I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ



1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність


Завдяки розробці концепції наукового керування менеджмент був визнаний самостійною областю наукових
досліджень. У своїх роботах “Керування циклом” (1903) і “Принципи наукового менеджменту” (1911) Ф. Тейлор
розробив ряд методів наукової організації праці, заснованих на вивченні устремлінь робітника за допомогою
хронометражу, стандартизації прийомів і знарядь праці.

По Тейлору, принципи керування складаються в такому вигляді: якщо я можу на науковій основі відібрати людей,
на цій же основі їх підготувати, надати їм деякі стимули і з'єднати воєдино роботу і людину, тоді я смогу
одержати сукупну продуктивність, що перевищує внесок, зроблений індивідуальною робочою силою. Головна заслуга
Ф. Тейлора складається в тому, що він як фундатор школи наукового керування розробив методологічні основи
нормування праці, стандартизував операції, впровадив у практику наукові підходи добору, розташування кадрів на
посадах і стимулювання праці робітників. Найбільший внесок Ф. Теилора складається в тому, що він почав
революцію в області менеджменту. Він запропонував сувору наукову систему знань про закони раціональної
організації праці, складовими елементами якої є математичний засіб числення собівартості, диференційована
система оплати праці, метод вивчення часу і багато чого іншого, що пізніше ввійшло в так званий механізм
наукового менеджменту. Вчення Тейлора знайшло подальший розвиток у працях Ганнта, Ф. і Л. Гилберт, Г.
Эмерсона, Г.Форда й ін., що розробили свої оригінальні концепції менеджменту.

Ганнт (1861 - 1919), один з учнів Тейлора, розглядав виробництво як замкнутий цикл. Він вважав, що
удосконалити механізм функціонування підприємств можна шляхом відновлення системи формування задач і розподілу
заохочень і премій. М. Ганнт є першовідкривачем в області оперативного керування і календарного планування
діяльності підприємств. Винайдена їм система заробітної плати знаходить свій прояв у теперішній погодинній і
відрядній формах оплати праці.

Становлення науки про керування зв'язується також з іменами Ф. і Л. Гилбертов. Вони провели дослідження в

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1810
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7893
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1876
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2936
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7947
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4514
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4374
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5728
Реклама

Цікаве