швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139828
2 Історія України35832
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33211
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31968
5 Звіт про проходження виробничої практики 26133
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25687
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19695
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18587
9 Правопис слів іншомовного походження17676
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16527
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства» (ID:11220)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       27 стр.
Размер в архиве:   83 кб.

Дипломна робота

на тему: «Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства”









ПЛАН РОБОТИ


ВСТУП.

Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація.

Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика.

Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками.

Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства.

Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства.

Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства.

Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства.

Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства.

Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства.

Планування загального плану витрат.

Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях.

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.

ВСТУП.


Відхід суспільства від системи планової економіки і вступ у ринкові відносини дуже сильно змінили умови
функціонування підприємств. Підприємства, для того щоб вижити, повинні проявити ініциативу, підприємливість і
бережливість з тим, щоб підвищити ефективність збуту та виробництва. В іншому випадку вони можуть опинитися на
межі банкрутства.

В ринкових умовах заставою виживання та основою стабільного стану підприємства є його можливість забезпечити
безперервний стабільний збут своєї продукції та товарів. Вона відображає такий стан фінансових ресурсів, при
якому підприємство, вільно маневруючи грошовими коштами, здатне шляхом ефективного їх використання забезпечити
безперебійний процес виробництва та реалізації продукції, а також витрати по його розширенню та оновленню.

Визначення витрат на збут товарів торгівельного підприємства відноситься до числа найбільш важливих
економічних проблем в умовах переходу до ринку, оскільки недостатній розвиток цієї статті витрат може привести
до відсутності у підприємства коштів для розвитку виробництва, їх неплатоспроможності і, в кінцевому підсумку,
до банкрутства, а "надмірна" стійкість буде гальмувати розвиток, збільшувати витрати підприємства надлишковими
запасами і резервами.

Для оцінки витрат на збут підприємства необхідний аналіз його фінансового стану. Фінансовий стан являє собою
сукупність показників, що відображають наявність, розміщення та використання фінансових ресурсів.

Мета аналізу полягає не тільки і не стільки в тому, щоб встановити та оцінити фінансовий стан підприємства, а
також і в тому, щоб постійно проводити роботу, спрямовану на його покращення. Аналіз фінансового стану
показує, по яким конкретним напрямкам необхідно вести цю роботу. У відповідності з цим результати аналізу
дають відповідь на питання, які найважливіші засоби покращення фінансового стану підприємства в конкретний
період його діяльності.

Разом з тим, аналіз витрат на збут товарів та продукції - це важливіша характеристика економічної
діяльності підприємства в зовнішньому середовищі. Він визначає конкурентоспроможність підприємства, його
потенціал в діловому співробітництві, оцінює, в якому ступені гарантовані економічні інтереси самого
підприємства та його партнерів по фінансовим та іншим відносинам. Тому система показників має мету показати
його стан для зовнішніх споживачів, оскільки при розвитку ринкових відносин користувачів фінансової інформації
значно збільшується. Умовно їх можна поділити на три групи:

а) особи, безпосередньо пов'язані з підприємництвом, тобто менеджери та працівники управління підприємством;

б) особи, які можуть не працювати безпосередньо на підприємстві, але мають пряму фінансову зацікавленість, -
акціонери, інвестори, покупці та продавці продукції (послуг), різноманітні кредитори. Таким чином фінансовий
стан підприємства є головним критерієм для банків при рішенні питання про доцільність або недоцільність
надання йому кредиту, а при позитивному рішенні цього питання - під який відсоток та на який строк;

в) особи, які мають косвенний фінансовий інтерес,- податкові служби, різноманітні фінансові інститути (біржи,
ассоціації та інші), органи статистики та інші.

Усі ці користувачі фінансової звітності ставлять собі завдання провести аналіз стану підприємства та на його
основі зробити висновки про напрямки своєї діяльності по відношенню до підприємства .

Метою даної роботи є розглядання економічної сутності аналізу фінансового стану підприємства, метод аналізу, а
також аналіз витрат на збут торгівельного підприємства ТОВ «РМК» та розробка шляхів підвищення фінансового
стану підприємства.


Для досягнення цієї мети необхідно розглянути такі завдання:


1) теоретичні основи витрат як економічного явища взагалі;

2) методику проведення аналізу активів та пасивів підприємства ;

З) основні показники діяльності ТОВ «РМК», які впливають на розмір витрат на збут продукції;

4) проаналізувати фінансовий стан ТОВ «РМК»;

5) визначити шляхи підвищення фінансового стану підприємства за умови оптимізації витрат на збут товарів.

В умовах розвитку ринкових відносин важливе значення набуває аналіз господарської діяльності, який дає
можливість всебічно вивчити діяльність підприємств, своєчасно виявити недоліки і застосувати заходи по їх
усуненню, визначити перспективи розвитку.

Витрати на збут товарів в системі економічних показників – найважливіший показник, який відображає якісний бік
діяльності підприємств і організацій торгівлі. Цей показник в певній мірі відображає всі напрямки діяльності
підприємств по вдосконаленню торгових процесів, зниженню рівня витрат по реалізації товарів та ін.

Задачамі аналізу витрат на збут товарів торгівельного підприємства є:

Вивчення виконання кошторису витрат на збут товарів за певний період і розробка заходів на майбутнє;

Вивчення основних факторів, що впливают на загальний рівень витрат на збут товарів, а також на окремі статті
витрат;

Виявлення резервів економії ресурсів в сфері товарного обігу, виявлення витрат і розробка заходів направлених
на їх ліквідацію.

Саме ці моменти будуть розглянуті в дипломній роботі на базі колективного торгівельного підприємства ТОВ
«РМК», який ми вважаємо об`єктом даної роботи.

Інформаційною базою аналізу витрат обігу та збуту товарів торгівельного підприємства є дані бухгалтерської
звітності. В річній і квартальній звітності даного підприємства передбачена форма №1 – баланс підприємства,
форма №2 – звіт про фінансові результати та форма №5 – звіт про витрати обігу, виробництва та збуту товарів
торгівельного підприємства, в якому відображені абсолютні величини матеріальних витрат за статтями, витрати по
оплаті праці, а також витрати на збут товарів підприємства.

Для проведення аналізу були використані дані за 2000 рік.

1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація.

. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика.


Економічне розуміння витрат базується на проблемі обмеженості ресурсів і можливості їхнього альтернативного

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1797
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7846
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1866
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2922
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7934
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4499
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4361
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5707
Реклама

Цікаве
загрузка...