швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури152107
2 Історія України37408
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35104
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33039
5 Звіт про проходження виробничої практики 27221
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26719
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19948
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18847
9 Правопис слів іншомовного походження18481
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16743
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.» (ID:11440)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   35 кб.

Курсова робота на тему:

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.




















Киів, 2001



План





1. Визначення конкретного виду реклами.

Мабуть в сучасному світі немає людини, яка б не знала, що таке реклама. Реклама зустрічає нас усюди – вдома,
біля телевізора, при прослуховуванні радіо, в газетах та журналах, в метро та на зупинках автобусів… «Реклама
играет много ролей: и учителя, и проповедника, и диктатора… Она в значительной степени определяет наш образ и
стиль жизни. Именно поэтому серьезный намецкий журнал “Spiegel” определил ее как «пятую власть» вслед за СМИ,
которая считается «четвертой», - пишет Олег Феофанов.


Феофанов Олег: Реклама: новые технологии в России: Учеб.пособие – СПб:Питер, 2000 – c.14

Реклама – це будь-яка платна форма неособової пропозиції та представлення ідей, товарів та послуг від імені
відомого спонсора. За допомогою реклами формується відповідне уявлення покупця про споживчі властивості
товару. Реклама здійснюється задля головного економічного інтересу виробника чи посередника, що визначається
її метою. Цілями реклами можуть бути збільшення товарного обороту, розповсюдження чи зміцнення іміджу товару,
фірми, ознайомлення з продуктом, інформація про функції, корисність та вартість продукту, зміцнення довіри до
продукту тощо.

Причинами виникнення та розвитку реклами є протиріччя суспільного виробництва, наявність постійного компромісу
між вимогами при розробці товара та неперервними змінами потреб покупців, неможливість створити товар, який
задовільняв би всі споживацькі характеристики.

У різні часи спеціалісти в галузі реклами давали різне тлумачення слова “advertising” (рекламування).
Буквальний переклад трактував рекламування як справу залучення уваги людей до товару, обслуговуванню чи місцю
продажу товару, магазину.

Сучасна реклама не лише інформує потенційних покупців про можливість придбання того чи іншого товару. Вона
допомагає їм більш розумно здіснювати покупки, інформуючи про якість, ціну, способи використання та інші
факти, які покупці бажають знати, перед тим як зробити вибір серед багатьох однорідних товарів. Крім того,
реклама сприяє підвищенню життєвого рівня людей, стимулюючи їх зусилля в придбанні біьльш якісних речей. Вона
також спонукає виробничи та торгівельні підприємства пропонувати товари кращої якості.

Риси, що відрізняють рекламу:

не претендує на безпристрасність;

звертається із своїми специфічними закликами у межах сплаченого місця чи часу і при цьому чітко вказує особу
зацікавленої сторони;

багатофункціональна: може стимулювати трату грошей чи їх нагромадження, цілі високі чи навпаки;

є феноменом, що може принести сильний ефект та катострофічний провал, часто діє в обстановці кінцевої
невизначеності.

Реклама призвана познайомити аудиторію з товаром або послугою, охарактеризувати з наголошенням на перевагах,
однією з найважливіших функцій реклами є спонукання до апробації товару або послуги.

Залежно від носіїв розрізняють різні види реклами. В цій роботі мова буде йти про найперспективніший вид –
рекламу на електроних ЗМІ.

Рекламна діяльність регулюється Законом «Про рекламу» від 3 липня 1996 року. Цей закон визначає основні засади
рекламної діяльності в Україні, регулює правові відносини, що виникають у процесі створення, розповсюдження,
одержання реклами. Закон встановлює певні принципи реклами, забороняє недобросовісну рекламу, тобто таку, яка
внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, умовчання, порушення вимог щодо часу,
місця і способу розповсюдження та інших вимог, передбачених законодавством України, вводить або може ввести в
оману споживачів реклами, завдати шкоди особам та державі. Встановлюється обмеження щодо реклами певних
товарів, преривання рекламою певних передач на телебаченні, граничні ціни на рекламу, межа часу, яка може буде
потрачена на рекламу. Все це рекламодавець повинен враховувати, плануючи рекламну кампанію.

Характеристику електроних засобів ЗМІ напевно варто почати з короткої історичної довідки.

«2 листопада 1920 року в місті Пітсбург, США, з`явився новий потужний засіб реклами – радіомовлення, яке
швидко стало основним засобом комунікації».

Кортлэнд Л. Бове, Уилльям Ф. Аренс. Современная реклама: пер.с.англ. – Тольятти: “Издадельский Дом Довгань”,
1995 – с.22 Новини тепер могли передаватися по всій країні та світу безпосередньо з місця події. Рекламодавці
раптово отримали можливість звернутися до дуже широкої аудиторії, захопленої популярними програмами. До речі,
перші радіошоу фінансували саме рекламодавці.

Але найзначнішою подією в галузі розвитку засобів комунікації став вихід в ефір першої телевізійної програми,
який стався в 1941 році. Після закінчення другої Світової війни використання телевизійної реклами
розширювалося прискореними темпами.

В 1955 році з`явилося кольорове телебачення.

Історія в її короткому викладі ілюструє розвиток реклами на електроних ЗМІ. З розвитком реклама стала потужним
пропагандистським засобом наших часів, вона виконує роль не тільки джерела інформації про наявність та місце
реалізації товарів та послуг, але й слугує визначним фактором якості та цінності цих товарів, а також
характеру їх клієнтури.

Рекламі на електроних засобах масової інформації відведено майбутнє розвитку реклами. Тому вивчення такого
виду реклами є досить важливим та перспективним.

До електронних засобів масової інформації відносяться радіо, телебачення та комп`ютерні технології. Дамо
коротку характеристику кожного з них.

Радіо – самий доступний засіб масової комунікації, потенційно охоплюючий все населення. Основні особливості
радіореклами – доступність та невисока вартість. Вона дозволяє з мінімальними витратами засобів охопити значну
кількість слухачів, при цьому не потребується багато часу на підготовку рекламних радіоповідомлень.
Радіореклама не часто використовується як основний рекламний засіб, як правило, вона є одним з багатьох
рекламоносіїв при проведенні широкомасштабних рекламних кампаній.

Реклама по телебаченню – самий масовий, але і самий коштовний засіб реклами; використовується для передачі

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1881
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7999
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2028
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3032
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8096
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4595
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4444
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5887
Реклама

Цікаве