швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури152145
2 Історія України37411
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35109
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33039
5 Звіт про проходження виробничої практики 27222
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26720
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19948
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18847
9 Правопис слів іншомовного походження18482
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16743
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Методи аналізу і прогнозування фінансових ринків» (ID:13117)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   10 кб.

МЕТОДИ АНАЛІЗУ І ПРОГНОЗУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ




Ціни можна аналізувати і прогнозувати двома методами - фундаментальним і технічним. Метод технічний звичайно
використовують професіонали торгівлі, що вкладають у той або інший вид товару великі суми й які мають достатнє
технічне забезпечення (як мінімум комп'ютер, підключений до інформаційної мережі ).

Фундаментальна методика в тому або іншому ступені доступна будь-якій людині, тому що дані можна одержувати як
із засобів масової інформації, так і зі спеціальних видань. Усім доступна звичайна логіка, - якщо виробництво
падає, ціна на товари росте, при збільшенні процентних ставок національна валюта дорожчає. Існує безліч
фундаментальних факторів, для кожного з валютних і товарних ринків - особливий набір з особливою специфікою.
Широко використовується наступний набір фундаментальних показників, що впливають у середньостроковому періоді
на курс валют - валовий національний продукт, паритет купівельної спроможності, рівень процентних ставок,
рівень безробіття й інфляції, стан платіжного балансу країни, різні зведені індекси. Крім того, існує ряд
короткострокових факторів - форс-мажорні, політичні події, висловлення глав держав.

Обидва методи намагаються вирішити ту саму проблему - визначити напрямок подальшого руху ціни, але підходять з
різних сторін. Фундаменталісти вивчають причини, що рухають ринком, а технічні аналітики - ефект. Здавалося б,
фундаментальний аналіз більш раціональний, але на фундаментальні фактори не завжди можна цілком покластися. Ті
самі дані по економічному стані країни і висловлення в різні дні приведуть до діаметрально протилежних
результатів. Та сама причина приводить до різних наслідків. При використанні фундаментального аналізу
неможливо врахувати усі фактори, адже які-небудь завжди залишаться невідомими. Дуже часто сильні рухи ринку
починаються з малозначних подій.

Технічний аналіз у цілому можна визначити, як метод прогнозування ціни, заснований на математичних, а не
економічних викладеннях. Цей метод був створений для чисто прикладних цілей, а саме одержання доходів при грі
спочатку на ринках цінних паперів, а потім і на ф'ючерсних. Усі методики технічного аналізу створювалися
окремо друг від друга і лише в 70-і роки були об'єднані в єдину теорію з загальною філософією, аксіомами й
основними принципами.

Технічний аналіз - це метод прогнозування цін за допомогою розгляду графіків рухів ринку за попередні періоди
часу.

Під терміном руху ринку аналітики розуміють три основних види інформації: ціна, обся , і відкритий інтерес.
Ціною може бути як дійсна ціна товарів на біржах, так і значення валютних і інших індексів. Обсяг торгівлі -
кількість позицій, не закритих на кінець торговельного дня. Не всі три індикатори рівноцінні. Головний з них -
ціна, на другому місці по значимості - обсяг, і останнє місце займає відкритий інтерес.

Практичне використання технічного аналізу має на увазі існування деяких аксіом.

Аксіома 1. Рух ринку враховують усі.

Суть цієї аксіоми полягає в тому, що будь-який фактор, що впливає на ціну (наприклад, ринкову ціну товару), -
економічний, політичний, психологічний - заздалегідь врахований і відбитий у її графіку. Тобто, на будь-яку
зміну ціни є відповідна зміна зовнішніх умов. Наприклад, у фундаментальному аналізі стверджується, що якщо
попит перевищує пропозицію, то ціна на товар росте. Технічний аналітик робить висновок навпаки, - якщо ціна на
товар росте, то попит перевищує пропозицію.

Аксіома 2. Ціни рухаються направлено.

Це припущення стало основою для створення всіх методик технічного аналізу. Головною задачею технічного аналізу
є визначення трендів (тобто напрямків руху цін) для використання в торгівлі. Існують три типи трендів -
бичачий (рух ціни нагору), ведмежий (рух ціни вниз) і бічний (ціна практично не рухається). Усі три типи
трендів зустрічаються не в чистому виді, оскільки рух "по прямій " на ціновому графіку можна зустріти дуже
рідко.

Тренд на визначеному тимчасовому проміжку визначити можна. Усі теорії і методики технічного аналізу засновані
на тому, що тренд рухається в тому самому напрямку, поки не подасть особливих знаків про розворот.

Аксіома 3. Історія повторюється.

Аналітики припускають, що якщо визначені типи аналізу працювали в минулому, то будуть працювати й у
майбутньому, оскільки ця робота заснована на стійкій людській психології.

На користь технічного аналізу говорять його переваги - широта кругозору і гнучкість, не властиві
фундаментальному аналізові. Складно уявити собі професійного фундаменталіста, що працює одночасно з цінними
паперами, валютами і цукром або який робить прогнози з однаковою легкістю на день і на рік уперед. Але з
технічним аналізом усе теж не так просто - істотне застереження по його застосуванню - професіоналізм, що
включає в себе уміння правильно вибрати потрібну методику.

Класифікація методів технічного аналізу.

1. Графічні методи.

Під графічними розуміються ті методи, у яких для прогнозування використовуються наочні зображення рухів ринку.
Ці методи виникли раніше всіх інших через простоту в застосуванні, максимум необхідних інструментів - лист
паперу, ручка, лінійка.

2. Методи, що використовують фільтрацію або математичну апроксимацію.

Ці методи бурхливо розвиваються останні 25 років разом з комп'ютерною технікою. Ця група поділяється на дві
основні частини - ковзні середні й осцілятори.

3. Теорія циклів.

Теорія циклів більш розвинута на теоретичному, чим на практичному рівні. Вона займається циклічними
коливаннями не тільки цін, але і природних явищ у цілому.

Майже всі методи технічного аналізу укладаються в цю класифікацію. Наприклад, Хвильова Теорія Эліота - метод в
основному графічний, але має риси фільтрації і циклічності.

Графічні методи технічного аналізу зводяться в основному до своєчасного виявлення на графіках руху цін фігур
(або сполучень елементів) або сигналів, що свідчать про продовження існуючого тренда або його розворот. На
лінійних графіках це фігури (формації), типу "голова і плечі", "трикутники", "прапори", "вимпели" і ін.,
прибивання рівнів підтримки й опори. На хрестиках-нуликах, також утворення фігур і прибивання ліній підтримки
й опори. На японських свічах (один із самих древніх способів графічного відображення руху цін) основними
індикаторами є сполучення свічок, звичайно останніх трьох. Усі ці методи дуже ефективно працюють на практиці,
але вимагають дуже тривалої практики в їхньому використанні, іноді можливо двояке тлумачення ситуації, що
склалася на ринку, до того ж вони практично не піддаються комп'ютеризації. Більш прості (принаймні, у
використанні) методи, що використовують фільтрацію і математичну апроксимацію, тому що їх легко можна
адаптувати до роботи на комп'ютері, їхні сигнали точні і недвозначні. Інша справа - наскільки їм варто
довіряти. Проблема вибору власного порядку ковзної середньої, підходящої під аналіз потрібного періоду кожного
цінового тренда, виявилася настільки важливою, що метод став окремою галуззю технічного аналізу.

Ковзні середні.

Проста середня ковзна являє собою лінію (криву), кожна крапка якої являє собою середнє значення цін за якийсь
фіксований період часу.

У загальному випадку формула для кожної крапки лінії ковзної середньої виглядає в такий спосіб:


MA=(SPi)/n ,

де сума береться від 1 до n (при побудові на денному графіку цін),

Pі - ціна го дня,

n - порядок ковзної середньої.


Існують також зважені й експонентні ковзні середні, але найбільш широко на практиці використовуються прості,
за результатами досліджень сигналів, подаваних ковзними, робота з ними приносить найбільший дохід. Лінія
ковзної відкладається прямо на графіку руху ціни. Загальний принцип роботи з ковзними середніми формулюється
так - якщо лінія ковзної знаходиться нижче цінового графіка, то ціновий тренд є бичачим, а якщо вище, то тренд
- ведмежий.

Застосування ковзних середніх ефективне на трендових ринках, їхні сигнали завжди запізнюються і при бічному
тренді вони часто приводять до втрат. Для роботи на ринку з перевагою бічного тренда краще використовувати

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1881
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8000
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2028
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3032
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8096
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4595
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4444
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5889
Реклама

Цікаве