швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139828
2 Історія України35832
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33211
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31968
5 Звіт про проходження виробничої практики 26133
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25687
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19695
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18587
9 Правопис слів іншомовного походження17676
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16527
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Реінжиніринг бізнес-процесів» (ID:13277)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   14 кб.

ПОНЯТТЯ І СУТЬ РЕІНЖИНІРИНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ





ЗМІСТ




Вступ.............................................................................................................3


Поняття і суть реінжинірингу бізнес-процесів.........................................4


Висновок......................................................................................................10


Використана література..............................................................................11


ВСТУП



Термін "реінжиніринг бізнес-процесів" давно у лексиконі як у менеджмент-консультантів, так і у спеціалістів,
що займаються впровадженням ERP-систем. Проте підходи до реінжинірингу, що сповідують менеджмент-консультанти
і консультанти із впровадження ERP-систем, – різні. Головна відмінність полягає в тому, зростання яких
показників є кінцевою метою проекту реінжинірингу, на що він орієнтований: на зростання операційної
продуктивності чи ефективності.

Актуальність обраної для написання теми роботи зумовлена тим фактом, що реінжиніринг бізнесів-процесів -
проголошується багатьма як "новітній і приголомшливий" метод у довгому ланцюзі методів керування, як щось, що
робить непотрібним усі попередні кроки по поліпшенню керування. Іноді про реінжиніринг бізнесів-процесів
говорять, що він заміняє таку концепцію, як Загальна якість. Це абсолютно невірно, і менеджери вищої ланки
повинні розуміти це перед тим, як почнуть проводити реінжиніринг усього, що побачать, і в процесі цього
зруйнують багато чого дійсно коштовного. Справді, багато компаній уже зробили це, і їхнє число, безсумнівно,
буде рости, як це трапляється з появою на світі будь-якого нового методу керування. Безсумнівно, набагато
краще спочатку зрозуміти, до яких наслідків приведе реінжиніринг бізнесів-процесів, ретельно обміркувати
можливість його застосування у конкретній організації, подивитися, як він впишеться в процес поліпшення роботи
усієї вашої компанії і потім уже спланувати і провести реінжиніринг бізнесів-процесів на професійному рівні.

Реінжиніринг бізнесів-процесів не є чимось новим, принаймні, у теоретичному змісті. Що він робить, так це
використовує переваги технологій, не тільки комп'ютерної технології, але також технологій керування змінами і
людьми, щоб дати можливість набагато швидше й ефективніше керувати компаніями, чим раніше. У цьому його
новизна, від цього захоплює дух. Проте, щоб змусити його працювати, як, утім, і усе на світі, ним потрібно
займатися зі знанням, умінням і обережністю.

У світі, де постійні тільки зміни, існує необхідність в інструментах і методах, що можуть допомогти
організаціям стати більш ефективними. У світі конкуренції існує потреба знайти шляхи, щоб стати першими або
наздогнати інших, поки ще не занадто пізно. А для цього потрібні механізми, що можуть спростити занадто
складні речі.

Реінжиніринг процесів - безсумнівно, могутній засіб, використовуваний для цих цілей, тому незважаючи на його
дитячий вік як методу керування інтерес, що виявляється до нього, величезний.





Реінжиніринг бізнесів-процесів, на відміну від відомих в останні десятиліття численних методів поступового
удосконалювання роботи компаній, означає, по суті, рішучу, стрімку і глибоку "проривну" перебудову основ
внутріфірмової організації і управління.

Фундаментальне переосмислення і радикальне перепроектування бізнесів-процесів з метою досягнення істотного (у
десятки і сотні разів) поліпшення ключових показників результативності компанії - от зміст і суть
реінжинірингу. Вражаючі результати, досягнуті на цьому шляху безлічі компаній, породили навіть своєрідну моду
на реінжиніринг як на панацею від всіх управлінських лих.

Біля десяти років тому в статті Thomas Davenport, опублікованій в журналі Sloan Management Revіew у червні
1990 року, і в статті Mіchael Hammer, опублікованї в журналі Harvard Busіness Revіew у липні 1990 року,
повідомлялося про прийдешню хвилю радикальних змін у бізнесах-процесах. У ті неясні часи великі, визнані
компанії випробували великі труднощі. На них наставали більш моторні, успішні компанії з відсталих ринків.
Почалася глобалізація, і шляху назад уже не було - назрівала необхідність у змінах . Але мало хто міг знайти
рішення, що не имагало б відмовитися від попереднього досвіду роботи.

"Не автоматизуй, а видаляй" - ці слова стали девізом тих, хто приступив до реінжинірингу бізнесів-процесів,
переключивши увагу з оптимізації окремих функцій, виконуваних окремими підрозділами, на діяльність усього
підприємства - з формуванням наскрізних бізнесів-процесів і приношенням цінності клієнтам. Ті, хто пророкував
зміни в процесах, поцілували сплячу красуню - Корпоративну Америку і розбудили її від "функціональної"
дрімоти, чим поклали початок революції бізнесів-процесів (Busіness Process Reengіneerіng - BPR). На прийомному
кінці це відчувалося так, начебто вибухнула атомна бомба. Почуття, що раніше не знаходили вираження, скипіли,
перетворивши в бурхливий потік змін, що змусив компанії скорочувати штати, звертатися до зовнішніх ресурсів і
реструктурувати свою роботу.

І хоча слово "реінжиніринг", зрештою, стало лайливим у світі бізнесу, і більше всьоего асоціювалося з
побічними ефектами скорочення штатів, проте, реінжиніринг пролив світло на основні риси і типові моделі
необхідних змін, такі як скорочення ступеней процесів і посилення зв'язків між підрозділами підприємства. З
іншого боку, реінжиніринг не запропонував ясного методу для виконання цих вимог, що міг би бути одночасно
застосований до численних проблем, зв'язаних із процесами. На практиці реінжиніринг, скоріше, приводив до
розриву між фактичним станом процесів і тим, якими вони "повинні були бути". Трансформації бізнесів-процесів
відбувалися тільки шляхом упровадження великих і інтенсивних проектів по організаційних змінах і нових
системах, що часто виражаються у виді комплектів по плануванню ресурсів підприємства (enterprіse resource
plannіng - ERP), у яких крос-функціональні процеси були попередньо закодовані в програмному забезпеченні.
Реінжиніринг припускав радикальні руйнівні одноразові зміни.

Зміни - це єдина константа в бізнесі. Сьогоднішні бізнеси-процеси, що складаються з численних практик,
операцій, моделей даних, додатків і багатьох інших крапкових рішень, повторених сотні разів у сотнях
підрозділів, настав час раціоналізувати. Сьогодні компаніям потрібна не нова система, що заміняє традиційну
систему, і не новий "шар бізнесів-процесів" в і без того складній структурі ІТ інформаційних технологій).
Компаніям потрібна можливість перетворити всі бізнеси-процеси в стандартну форму, відкриту для маніпуляцій за
допомогою вже наявних інструментів і умінь. Прагнучи досягти фундаментального зрушення від реінжинірингу
процесів до безперервного керування процесами, компанії починають усвідомлювати значення системи керування
бізнесами-процесами (див. Додаток 1).

Бізнес-процес - це сукупність різних видів діяльності, у рамках якої "на вході" використовується один або
більше видів ресурсів і в результаті цієї діяльності "на виході" створюється продукт, що представляє цінність
для споживача. Процес можна зобразити як ряд логічно взаємозалежних завдань, націлених на досягнення
результату. При цьому процес характеризується двома важливими особливостями:

Він має своїх ринкових або внутріфірмових "платоспроможних" замовників (одержувачів);

Він перетинає організаційні границі, тобто він звичайно протікає поверх бар'єрів, що існують між підрозділами
компанії, а також між різними компаніями, зв'язаними між собою відносинами "постачальник-споживач", або навіть
проникає крізь ці бар'єри. Бізнес-процес найчастіше не залежить від формальної організаційної структури
компанії.

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1797
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7846
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1866
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2922
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7934
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4499
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4361
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5707
Реклама

Цікаве
загрузка...