швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури151235
2 Історія України37315
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35002
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32992
5 Звіт про проходження виробничої практики 27174
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26687
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19939
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18841
9 Правопис слів іншомовного походження18445
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16739
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Основні складові фірмового стилю підприємства» (ID:20057)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   31 кб.

Основні складові фірмового стилю підприємства


Реферат

План






Вступ



Фірмовий стиль - це істотна частина корпоративної культури, що формує у соціального оточення враження про
організацію: обличчя, вигляд, спосіб існування фірми, відмінною сукупністю своєрідних прийомів, манер
поводження, характеристик спілкування. Його формування - внутрішня справа фірми, що є предметом безупинної
турботи всього персоналу.

Фірмовий стиль виражає вигляд, репутацію фірми, по яких про неї судить громадськість. Комплексна оцінка якості
продукції, обслуговування, сервісного забезпечення, рівень ділового спілкування, партнерство, стабільність -
це основний шлях створення позитивної суспільної думки й настрою, бажаного поводження громадськості.

Товарний знак займає центральне місце в системі фірмового стилю підприємства, фірми й визначає ставлення
споживачів до фірмового стилю й товару. Завдання фахівців з маркетингу полягають в передбаченні й формуванні
цього ставлення. Саме колірне, шрифтове й стилістичне рішення товарного знаку визначають особливості його
нанесення й оформлення в цілому всіх носіїв фірмового стилю.

Певною мірою фірмовий стиль - це відображення своєрідності діяльності фірми, її товарної, технічної,
маркетингової й іншої політики, а часом і внутрішньої організації. Продукти фірмового стилю допомагають фірмі
завоювати популярність і стимулювати збут. Але все це має сенс лише в тому випадку, якщо товари (послуги)
фірми є дійсно першокласними. Поганий товар, що обдурив очікування споживачів, швидко співвідноситься з
товарним знаком, фірмовим стилем, які викликають насторогу у споживачів, асоціюючись у їхньому уявленні в
основному вже з недоброякісною продукцією. Така метаморфоза здатна підірвати комерцію, погіршити позиції
товаровиробника на ринку, тому рекомендується спочатку завоювати довіру покупців, демонструючи відмінну
технічну і комерційну роботу, а вже потім вживати практичних заходів по введенню товарного знаку й фірмового
стилю в цілому.


1. Поняття фірмового стилю і його значення



Щодня кожна людина бачить близько 100-130 різних марок товарів. Однак, відповідно до статистики, вона ухвалює
рішення щодо покупці якого-небудь продукту або послуги лише після того, як побачить як мінімум 18-20 звернень
однієї компанії. Для того, щоб споживач запам'ятав ці розрізнені в часі і просторі рекламні звернення,
компанії повинні виконувати їх у єдиному стилі. Така візуальна ідентичність рекламних звернень дозволяє
споживачам підсумувати побачену раніше інформацію з тією, що знову надходить. В усьому світі така система
візуальної ідентифікації називається Corporate Identity, а у нас використовується визначення “фірмовий
стиль“[,с.10].

Поняття фірмового стилю часто використовується разом із такими поняттями, як “торговельна марка“, “бренд“ і
“брендінг“. Торговельна марка - це ім'я (назва, знак, символ або їхнє сполучення), призначене для
ідентифікації товарів або послуг одного продавця й відмінності їх від товарів і послуг конкурентів. Це поняття
юридичне, офіційне, у той час як бренд існує тільки в головах споживачів. Поняття бренда більш широке,
оскільки в нього ще додатково входять: сам товар або послуга з усіма його характеристиками, набір
характеристик, очікувань, асоціацій, сприйманих користувачем і приписуваних ним товару (імідж товару,
brand-image), а також обіцянки яких-небудь переваг, дані автором бренда споживачам, - тобто той зміст, що
вкладають у нього самі творці.

Фірмовий стиль є одним з інструментів формування бренда.

Фірмовий стиль - це сукупність графічних, колірних, пластичних, мовних і інших прийомів, що забезпечують певну
єдність всієї продукції виробника або продавця. Фірмовий стиль відображає своєрідність роботи фірми, її
товарної, технічної, торговельної політики, а іноді навіть внутрішню організацію. Іншими словами, основними
цілями фірмового стилю можна назвати, по-перше, ідентифікацію виробів фірми між собою і зазначення на їхній
зв'язок з фірмою; по-друге, виділення товарів фірми із загальної маси аналогічних товарів її конкурентів.[,
c.49] Наявність фірмового стилю свідчить про впевненість його власника в позитивному враженні, що він надає на
споживача. Тому метою фірмового стилю є також нагадування покупцеві про ті позитивні емоції, які доставили
йому товари даного виробника, що були придбані раніше.

При стабільно високому рівні інших елементів комплексу маркетингу фірмовий стиль приносить його власникові
наступні переваги:

допомагає споживачеві орієнтуватися в потоці інформації, швидко й безпомилково знайти товар фірми, що вже
завоювала його перевагу;

дозволяє фірмі з меншими витратами виводити на ринок нові товари;

підвищує ефективність реклами;

сприяє підвищенню корпоративного духу, поєднує співробітників, виробляє почуття причетності до спільної
справи, “фірмовий патріотизм“;

позитивно впливає на естетичний рівень і візуальне середовище фірми.[, c.49]

Якщо підсумувати перераховані вище переваги, які дає використання фірмового стилю, то можна назвати його одним
з головних засобів формування сприятливого іміджу фірми, образа його марки. Однак це має місце лише тоді, коли
товар дійсно має високу якість.



2. Складові фірмового стилю підприємства



Фірмовий стиль може складатися з великої кількості елементів, але базовими для кожної компанії є:

товарний знак;

логотип;

фірмовий блок;

слоган фірми;

фірмові кольори;

фірмовий комплект шрифтів;

деякі фірмові константи (рис. 1.).













Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1876
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7981
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2019
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3031
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8090
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4590
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4440
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5877
Реклама

Цікаве