швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150516
2 Історія України37091
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34683
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32865
5 Звіт про проходження виробничої практики 26981
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26511
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19906
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18825
9 Правопис слів іншомовного походження18322
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16720
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»» (ID:25960)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   29 кб.

Контрольна робота

На тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»






























Зміст



























Вступ




Актуальність даної контрольної роботи полягає в тому, що розробка маркетингових стратегій фірми відіграє
величезну роль у збуті продукції фірми.

Обґрунтований «стратегічний набір» підприємства можна сформувати за допомогою концепції «послідовних
стратегій» як інструменту забезпечення успіху в перебудові підприємства з метою досягнення ним потрібного
рівня конкурентоспроможності. У ринковій та перехідній економіці головну роль відіграють продуктово-товарні
стратегії або стратегії, що розроблюються щодо окремих напрямків діяльності, оскільки лише за їхній рахунок
підприємство може здійснювати свій відтворювальний процес, замикаючи цикл обігу грошей в разі успішної
реалізації продуктово-товарних стратегій, тобто продаючи продукцію у запланованих обсягах. Треба мати на
увазі, що для споживача не існує незамінних товару, послуги, підприємства, продавця тощо, — найважливішим для
нього є власні потреби, цінності, бажання, реальність того, в який спосіб товар чи послуга зможуть зробити для
нього щось таке, на що він сподівається.

Для виробника ж, у свою чергу, цільовим орієнтиром є можливість продовження власного бізнесу у довгостроковій
перспективі.

Метою контрольної роботи є вивчення розробки продуктової стратегії фірми, а також визначення каналів розподілу
товарів на ринку, вибір оптимального каналу збуту.

Отже, якщо в маркетинговому розділі бізнес-плану обґрунтовується необхідність у конкретному продукті, то
висновком продуктового розділу є можливість задовольнити наявний попит відповідним обсягом продажу за роками
планового періоду. Така схожість завдань приводить до того, що продуктову політику фірми інколи не виділяють в
окремий розділ, а розглядають у маркетинговій частині. Однак при великому обсязі матеріалів щодо вивчення
ринку це може призводити до перевантаження інформацією і створювати труднощі при вивченні плану.


Розробка продуктової стратегії фірми




Зміни в попиті зумовлюють необхідність змін у продукції, що її виготовляє підприємство, а це, в свою чергу,
потребує змін у виробничому процесі. Якщо ринок формулює вимоги до продукції, яку має випускати підприємство,
щоб забезпечити її збут, виробництво виступає тим фактором, який характеризує можливості більшого чи меншого
рівня задоволення цих вимог. Як зазначалося, лише поєднанням споживчо- та виробничо-орієнтованого підходу до
планування діяльності підприємства можна забезпечити успіх, тому при аналізі будь-якої стратегії і формуванні
для неї продуктової стратегії замало користуватися лише ринковими характеристиками.

Критерії вибору продуктових стратегій можна поділити на дві основні групи.

Ринкові [2, c.84]:

- місткість ринку;

- прогноз попиту (розвиток/скорочення);

- загальне положення на ринку (конкурентна позиція), частка ринку;

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1855
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7959
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1946
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3011
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8009
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4567
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4416
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5787
Реклама

Цікаве