швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури152168
2 Історія України37412
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35113
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33039
5 Звіт про проходження виробничої практики 27226
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26721
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19948
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18847
9 Правопис слів іншомовного походження18483
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16743
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Цінова політика страхової компанії » (ID:25965)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       97 стр.
Размер в архиве:   323 кб.

Цінова політика страхової компанії 






План





Вступ


Актуальність теми. Сучасна система економічних та соціальних відносин в Україні, що зумовлена переходом до
ринкової економіки, породила об’єктивну потребу в розвитку страхування як засобу захисту виробництва, майна та
добробуту громадян з одного боку, та як виду діяльності, що приносить прибуток, з іншого боку. Процеси
управління страховою діяльністю неможливо ефективно організувати без здійснення виваженої цінової політики.
Однак проведені дослідження результатів функціонування багатьох вітчизняних страхових компаній протягом
останніх років показали відсутність достатнього рівня методологічної підготовки механізмів формування та
реалізації цінової політики. Серед основних напрямків вдосконалення систем управління страховими компаніями
слід розглядати моделювання оптимальних стратегій, насамперед, цінових.

Теоретичним та практичним питанням управління в страхових компаніях присвячено дослідження вітчизняних та
зарубіжних вчених Вінтера А., Вітлінського В.В., Грона А., Єрмольєва Ю.В., Заде Л., Християнівського В.В.,
Таркуцяк А.О., Шматко О.Ю., Юдіна Д.Б., Ястремського О.І., якими зроблено значний внесок до розробки
ґрунтовних проблем прийняття оптимальних управлінських рішень. Проте, нажаль, проведений аналіз джерел
показав, що серед найменш досліджених та найбільш перспективних напрямків вдосконалення зазначених питань є
впровадження гнучкої цінової політики. Існуючі дослідження з цього питання ще недостатньо ґрунтовні та не
охоплюють всіх можливих аспектів. Перспективність цього напрямку, а також методологічна невизначеність з цього
питання, обумовили актуальність теми роботи.

Мета та завдання роботи. Мета роботи полягає в дослідженні особливостей формування цінової політики страхової
компанії. Відповідно до поставленої мети в роботі були визначені наступні завдання:

дослідити теоретичні аспекти політики ціноутворення страхової компанії

розкрити економічну сутність ціни страхового продукту;

проаналізувати методи визначення собівартості продукту страхової компанії;

вивчити досвід зарубіжних страхових компаній щодо проведення цінової політики;

дослідити практичні аспекти формування цінової політики страхової компанії на прикладі ВАТ СК
«ЕНЕРГОПОЛІС»;

проаналізувати структуру собівартості страхових продуктів;

вивчити особливості розрахунку тарифних ставок за видами страхових продуктів;

дослідити прибутковість страхових продуктів;

визначити ефективність цінової політики страхової компанії;

проаналізувати особливості управління ціновим ризиком страхової компанії;

вивчити вплив державного регулювання на цінову політику страхової компанії.

Предмет та об’єкт дослідження. Предмет дослідження моделі та методи прийняття рішень з управління ціновою
політикою страхових компаній. Об’єкт дослідження процес формування цінової політики відкритого акціонерного
товариства «Страхова компанія «Енергополіс»» (далі – ВАТ СК «ЕНЕРГОПОЛІС»).

Методи дослідження. При виконанні роботи було використано методи узагальнення, синтезу, економічного аналізу,
системного аналізу, статистичні методи, методи актуарних розрахунків та інші економіко-математичні методи.

Інформаційна база дослідження. Інформаційною базою дослідження є наукові праці українських та зарубіжних
вчених з питань страхування, управління та планування, закони України, нормативні документи, матеріали
державних органів влади, матеріали науково-практичних конференцій, дані статистичної звітності базової
страхової компанії.

Практична цінність проведеного дослідження. Результати роботи можуть бути використані для поглиблення теорії
ціноутворення та вдосконалення механізму ціноутворення страхових компаній. Оцінка результатів застосування
досвіду формування та реалізації цінової політики ВАТ СК «ЕНЕРГОПОЛІС» дають можливість розробити рекомендації
щодо її застосування в інших страхових компаніях в сучасних умовах. Практичне значення роботи також
реалізовано при розробці пропозицій щодо підвищення ефективності державного регулювання та вивченні його
впливу на цінову політику страхової компанії.






1.Теоретичні аспекти політики ціноутворення страхової компанії



1.1. Економічна сутність ціни страхового продукту


Важливі сучасні економічні трансформації в нашій країні спрямовані на структурні зміни форм власності. Ці
зміни, у свою чергу, зумовлюють відповідну трансформацію форм її страхового захисту. Важливого значення
набуває вироблення стратегії розвитку страхового ринку, і зокрема кожної страхової компанії.

Щороку стихійні лиха, аварії на виробництвах та в комунально-енергетичних системах міст викликають значні
втрати матеріальних цінностей, масштабні руйнування, загибель людей. Ліквідація наслідків виробничих аварій
потребує здійснення комплексу організаційних, інженерно-технічних та інших заходів, які відшкодовуються зі
страхового фонду.

Відшкодування шкоди, яку обумовлено проявом руйнівних протиріч при взаємодії сил природи та суспільства,
породжує необхідність встановлення певних взаємовідносин між людьми щодо запобігання, подолання та обмеження
руйнівних наслідків стихійних лих. Ці відносини необхідні для забезпечення безперервного виробничого процесу,
для підтримання стабільності та стійкості наявного рівня життя і в сукупності створюють економічну категорію
страхування.

Страхування – це спосіб відшкодування збитків, яких зазнала особа, шляхом їх розподілу між багатьма особами
(страховою сукупністю). Відшкодування збитків здійснюється за рахунок коштів страхового фонду, який
знаходиться у віданні страхової компанії (страховика) [,c.6].

Метою діяльності страхової компанії є забезпечення якомога більших страхових надходжень водночас із
мінімізацією страхових виплат. При цьому забезпечується оптимальне (наскільки це можливо за умови дотримання
законодавчо встановлених нормативів) формування страхових резервів. Традиційно в світі, страхові компанії,
поряд із банками є джерелом найбільших інвестицій в економіку.

Головними проблемами, що виникають при запровадженні нового виду страхових послуг, є проблеми оптимізації:
ціни страхового продукту; процесу надходжень страхових платежів; процесу формування та розміщення страхових
резервів; процесу подальшого розподілення ризиків; процесу компенсації здійснених страхових відшкодувань.

Слід відзначити, що на думку фахівців[,c.9] поняття "страховий продукт", "страхова послуга" і "страховий
товар" близькі між собою, але в той же час між ними можна визначити певну ієрархію. Найбільш загальним
поняттям є "страховий продукт" - це результат людської діяльності, спрямований на здійснення економічного
захисту від наслідків різних випадкових та імовірних природних і суспільних явищ. Страховий продукт
конкретизується в послузі щодо страхового захисту - в "страховій послузі". Головний зміст продукту -
відшкодування збитку при настанні страхової події, що виражається у визначеному наборі основних послуг.

Страхову послугу слід обов'язково розглядати як товар, "страховий товар", споживча вартість якого ґрунтується
на об'єктивній потребі у страховому захисті, який відчувають громадяни та суб'єкти господарювання. Мінова

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1883
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8000
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2028
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3033
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8096
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4596
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4445
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5890
Реклама

Цікаве