швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150496
2 Історія України37088
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34682
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32864
5 Звіт про проходження виробничої практики 26980
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26506
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19906
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18825
9 Правопис слів іншомовного походження18321
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16719
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «1. Поняття стратегічної інформації 2. Узагальнена схема стратегічного вибору організації» (ID:25990)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   27 кб.

Зміст





























1. Поняття стратегічної інформації



Реалізація концепції стратегічного управління на підприємстві торкається всіх аспектів його діяльності; однак
оскільки інформація — це предмет управлінської праці, а більшість важелів впливу суб’єкта управління на об’єкт
мають інформаційний характер, перебудовувати інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління
згідно з обраними стратегіями треба дуже ретельно. Як зазначалося при розгляді ресурсних, функціональних і
комплексних стратегій, кожне підприємство повинно [4, c.56]:

1) визначити тип та обсяги необхідної для стратегічної діяльності інформації;

2) розробити ефективну систему збирання, обробки, використання та зберігання інформації;

3) вжити заходів для запобігання негативного ефекту використання недостовірної інформації;

4) створити умови для ефективного використання необхідної інформації для прийняття стратегічних рішень.

Стратегічні рішення безпосередньо визначають долю підприємства, впливають на його розвиток і життєздатність.
Обґрунтованість рішень, що приймаються, залежить від інформації, на якій вони базуються, а ціна помилок
постійно зростає.

Існуючі інформаційні системи надають керівникам підприємств інформацію, що зорієнтована в основному на
внутрішнє середовище — технологію, організацію виробництва, фінансово-економічні ретроспективні показники тощо
— і характеризує його. Інформація про зовнішнє середовище має фрагментарний, несистемний характер. Немає
інформації про економічні тенденції, науково-технічні досягнення, ринки та конкуренцію на них, споживачів та
їхні потреби тощо. До того ж бракує соціально-політичної інформації, збиранням і аналізом якої навіть
науково-дослідні інститути мало займаються. Усе це призводить до домінування суб’єктивних уявлень про ситуацію
на підприємстві та поза ним, що не дає змоги складати обґрунтовані прогнози та приймати стратегічні рішення
про пристосування до майбутнього та формування самого майбутнього. Але навіть якщо обсягів необхідної
інформації достатньо, це не завжди забезпечує прийняття ефективних рішень. Наявну інформацію можна
інтерпретувати по-різному, що залежить від специфіки гіпотези щодо функціонування об’єкта аналізу, методів
обробки, перевірки та напрямків використання інформації. Гіпотези, моделі, системи не можуть бути жорстко
встановлені, особливо враховуючи уподобання та знання того чи іншого керівника підприємства. Можна
стверджувати лише одне: інтерпретація емпіричних даних у складному середовищі — як зовнішньому, так і
внутрішньому — потребує підтримки з боку теорії та різних за змістом і призначенням моделей. Висуваючи
гіпотези, треба враховувати стратегічні інформаційні потреби підприємства.

Стратегічні інформаційні потреби підприємства охоплюють усе, що може вплинути на довгострокову діяльність
підприємства, непередбачені випадковості, пов’язані зі змінами у середовищі (в тому числі з форс-мажорними
обставинами), навіть інформацію про події, що перебувають за межами безпосередньої діяльності та впливу, але
можуть змінити долю підприємства. Стратегічні інформаційні потреби залежать від тих стратегічних цілей, які
підприємство ставить перед собою.

У процесі формування стратегії збирають і обробляють певні обсяги інформації, щоб мати змогу відповісти на
запитання [4, c.63]:

1) які можливості надає та чому привертає певна сфера діяльності конкретне підприємство;

2) як можна використати можливості зовнішнього середовища;

3) які види конкурентних стратегій доцільно використовувати в конкретній галузі;

4) в який спосіб визначається та за допомогою чого займає певне місце підприємство у цій галузі, що є його
ключовими факторами успіху, тощо.

Оцінка зовнішнього середовища, галузі та конкуренції зумовлює необхідність на основі аналізу та обґрунтованого
прогнозування прийняти рішення щодо якнайкращого пристосування до нього, участі (або ні) підприємства в
процесах, які зумовлюють особливості функціонування галузі (постачанні, збуті, системі фінансування,
державного регулювання тощо). Тут значення мають не обсяг, а цільова спрямованість, об’єктивність і можливість
своєчасного одержання необхідної інформації.

Стратегічна діяльність потребує надійного інформаційного забезпечення у вигляді баз стратегічних даних,
допущень і прогнозів. Створення такого забезпечення — це не лише нагромадження інформації та її обробка.

База стратегічних даних (БСД) — це стислий системний опис найсуттєвіших стратегічних елементів, що належать до
зовнішнього середовища підприємства; вона (БСД) використовується для оцінки поточного становища,
застосовується для визначення прояву процесів у майбутньому та для прийняття стратегічних рішень.

У БСД міститься інформація про вплив окремих складових і чинників процесу стратегічного аналізу та управління
на формування стратегічних альтернатив, а також інформація, що дозволяє обирати ті або інші рішення з
визначених альтернативних варіантів, тобто БСД може трактуватись як підсистема підтримки управлінських
рішень.

БСД формується за допомогою цільових підборок інформації, що надходить з багатьох джерел і являє собою по суті
процес перетворення сукупності даних у стратегічну інформацію на основі їхньої аналітичної обробки з
орієнтацією на конкретне використання в процесі встановлення та на реалізацію стратегічних планів, проектів і
програм.

Джерела аналізу для отримання інформації [4, c.71]:

Законодавство та підзаконні акти, інструкції.

Дослідження та розробки.

Спеціальні джерела інформації (в тому числі розвідка).

Преса, радіо, телебачення.

Конференції, ярмарки, виставки.

Об’єкти аналізу для отримання інформації:

Уряд та його підрозділи.

Місцеві органи влади.

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1855
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7959
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1946
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3011
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8009
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4567
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4416
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5787
Реклама

Цікаве