швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури143243
2 Історія України36200
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33602
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32181
5 Звіт про проходження виробничої практики 26352
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25887
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19753
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18637
9 Правопис слів іншомовного походження17834
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16546
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Спілкування з підлеглими та співробітниками» (ID:2613)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   11 кб.

Робота на тему


“Спілкування з підлеглими та співробітниками”

























ПЛАН




























Вступ





Взаємовідносини людей у процесі спільної діяльності, якій кожна людина присвячує значну частину свого життя,
завжди викликали особливий інтерес і увагу зі сторони філософів, психологів, соціологів, а також
спеціалістів-практиків, які завжди прагнули узагальнити свій досвід ділового спілкування у тій чи іншій сфері,
співвіднести його із людськими нормами моралі, які виробленні у суспільстві і сформулювати основні принципи і
правила поведінки людини у діловій (службовій) обстановці.

Сумісна діяльність людей не може бути нейтральною по відношенню до моралі. Історично мораль, а не право, була
першою формою регулювання відносин між людьми. Особливе значення ця форма регуляції ділових відносин набуває у
демократичному суспільстві, у якому відсутній жорсткий контроль держави за господарською або іншою діяльністю
людей.





1. Ділове спілкування і його особливості




а) Загальна ціль спілкування



Розвиток людини і її зв’язки з діловим світом неможливе без навичок спілкування. Саме по собі спілкування –
це багатогранний процес життєдіяльності людини. Найбільш змістовний і виразний засіб спілкування – слово,
мова. Вміння слухати і говорити – необхідна умова для індивідуального спілкування. Психологія досить детально
вивчила механізм спілкування і стверджує, що людина свідомо і не свідомо використовує три механізми
спілкування.

1.сприйняття

2.розуміння

3.оцінка людини людиною

Реалізує людина ці категорії через:

а) ідентифікацію ототожнення себе з нею;


б) стереотипізацію і поширення характеристик на людину певної соціальної групи.


Всі дії в процесі спілкування націлені на регулювання або зміну своєї і чужої позиції ці взаємодії
поділяються на:


а) доповнюючі – коли партнери адекватно сприймають одне одного,однаково розуміють ситуацію і скеровують свої
дії в очікованому напрямку;

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1810
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7893
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1876
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2936
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7947
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4514
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4374
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5728
Реклама

Цікаве