швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури142733
2 Історія України36164
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33549
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32164
5 Звіт про проходження виробничої практики 26332
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25865
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19744
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18625
9 Правопис слів іншомовного походження17822
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16546
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «ЗВІТ з виробничої практики на прикладі салону краси» (ID:29007)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       22 стр.
Размер в архиве:   53 кб.

ЗВІТ

з виробничої практики

на прикладі салону краси «Перлина»

ЗМІСТ





ВСТУП


Досвід розвитку малого бізнесу, як в Україні, так і за кордоном, показав, що ефективність управління
людськими взаєминами в процесі праці є потужним резервом підвищення продуктивності й збільшення загальної
ефективності виробництва. Тому управління персоналом у салоні краси повинне бути першочерговим завданням.
Дохід від бізнесу, навіть виживання підприємства, залежать від того, як службовці реагують на проблеми, з
якими вони стикаються. Салон краси з висококваліфікованим персоналом має безліч переваг перед конкурентами з
ненавченими й не мотивованими робітниками. Тверда конкуренція як з боку місцевих салонів з більш освіченими
керуючими, так і з боку салонів класу-vіp, наявних у м. Києві, робить підвищення продуктивності кожного
робітника усе більше й більше важливим.

Правильні принципи організації надання послуг салоном краси, оптимальні системи й процедури відіграють важливу
роль. Однак підприємницький успіх залежить від конкретних людей, їхніх знань, компетентності, кваліфікації,
дисципліни, мотивацій, здатності вирішувати проблеми, сприйнятливості до навчання.

У той же час трудові відносини – чи не сама складна проблема підприємництва. Трудові відносини охоплюють
широке коло проблем, пов'язаних з організацією трудового процесу, підготовкою й набором кадрів, вибором
оптимальної системи заробітної плати, створенням відносин соціального партнерство на підприємстві.

Останнім часом бурхливий ріст числа підприємств індустрії краси приводить до дефіциту фахівців, тому, для того
щоб салон краси працював ефективно, необхідно правильно організувати працю працівників, при цьому постійно
контролюючи діяльність працівників, використовуючи різні методи управління персоналом.

Таким чином, можна стверджувати, що дослідження людського фактору в управлінні й аналіз задоволеності
співробітників у салоні, є досить актуальним і вимагає свого розгляду.

Об’єктом дослідження є салон краси «Перлина».

Метою дослідження є вивчення методів управління персоналом та процесу організації персоналу салону краси.

Згідно мети дослідження було визначено такі завдання:

- дослідити організаційну характеристику салону краси;

- провести аналіз установчих документів підприємства;

- провести аналіз функцій управління персоналом;

- провести аналіз функцій планування персоналу;

- провести аналіз кадрового потенціалу;

- провести дослідження методів пошуку та підбору персоналу;

- провести аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу;

- провести аналіз системи матеріального стимулювання;

- провести аналіз системи мотивації персоналу.



1. Організаційна характеристика салону краси «Перлина»



Салон краси «Перлина» був заснований в 2006 році в м. Києві у формі приватного підприємства (ПП). Місце
розташування салону краси – м. Київ, вул. Ф. Пушиної, 36.


Салон краси — це бізнес, де кадри вирішують усе. На думку керівництва салону краси, оптимальний штат
співробітників — чотири перукарі,  косметолог, майстри манікюру й педикюру, масажист, адміністратор,
прибиральниця, охоронець. Режим роботи майстрів - тижнева зміна.


У цей час у ПП «Перлина» працює шістнадцять чоловік, включаючи директора.


Усього в роботі підприємства задіяно:

- 8 перукарів;

- 2 майстри манікюру й педикюру;

- косметолог;

- масажист;

- адміністратор;

- прибиральниця;

- охоронець.

Діяльність салону «Перлина» орієнтована на жителів міста Києва, зокрема на жителів мікрорайону Святошино, із
середнім статком, працює безпосередньо з більшою кількістю людей, пояснюється це тим, що салон надає якісні й
не дорогі для салону краси косметичні послуги. Салон краси «Перлина» з моменту свого відкриття робить своїм
клієнтам наступні послуги:

перукарські послуги;

манікюр, педикюр;

косметологія;

масаж;

макіяж;

воскова депіляція;

солярій.





Рис. 1.1. Структура управління салону краси «Перлина»


Як видно з рис. 1.1., організаційна структура салону краси «Перлина» є лінійною. На мою думку, перевагами
такої структури є:

чіткі системи взаємозв'язку між керівниками й підлеглими;

швидкість реакції у відповідь на прямі вказівки;

особиста відповідальність керівника за кінцеві результати підприємства й інших.

Звичайно ж, є й недоліки, такі як високі вимоги до керівника й перевантаження адміністратора.

Така структура керування представляє організацію як сукупність взаємозалежним елементів. Кожний елемент має
свої цілі й завдання. Директор управляє адміністратором, маючи при цьому уяву про дії нижчестоящих підлеглих.

Директор салону краси «Перлина» вирішує самостійно всі питання діяльності салону краси, організує всю роботу
підприємства й відповідає за його стан і діяльність. Він укладає договори, у тому числі з найму працівників.
Видає накази й розпорядження, обов'язкові до виконання всіма працівниками салону. Директор несе в межах своїх
повноважень повну відповідальність за діяльність підприємства, забезпечення схоронності товарно-матеріальних
цінностей, коштів і іншого майна підприємства.

Директор здійснює організацію бухгалтерського обліку підприємства й контроль за ощадливим використанням
матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, вживає заходів з своєчасного постачання підприємств
продовольчими товарами й коштами матеріально-технічного постачання. А також встановлює для кожного матеріально
відповідальної особи ліміт товарних залишків; керує впровадженням прогресивних форм обслуговування; забезпечує

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1809
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7889
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1876
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2935
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7945
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4513
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4374
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5724
Реклама

Цікаве