швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139673
2 Історія України35802
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33186
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31943
5 Звіт про проходження виробничої практики 26112
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25671
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19691
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18580
9 Правопис слів іншомовного походження17663
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16524
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)» (ID:33349)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       26 стр.
Размер в архиве:   62 кб.

ЗВІТ

ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ



П. І. Б. студента:

Курс, група:

Спеціальність:

Період практики:

Вікова група:

Рубаник Олена

5 курс, ДОБз

6.010101 – "Дошкільна освіта"

з 28.09.2009 по 25.10.2009

середня група дітей дошкільного віку

Керівник від кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання:



Буримська Оксана Володимирівна


1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики


1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ


ДНЗ № 701 знаходиться у промисловому районі Києва, і розташований неподалік від лісового масиву околиці міста.
Споруда дитячого садку не дуже нова, але має усі необхідні для життєдіяльності території та приміщення. Вона
з’єднана з усіма технічними експлуатаційно-комунікаційними мережами міста, що дозволяє створити для дітей
максимум сприятливих умов для проживання.

Заклад має добре обладнану прибудинкову територію, на якій розташовані місця для ігор, спортивні майданчики,
дитячі споруди для розваг: каруселі, гірки, макети техніки, літні павільйони, пісочниці. Двір дитячого садку
має гарне озеленення, тут ростуть декілька видів дерев, кущів, впорядкований гарний газон, посаджено біля
десятку клумб з квітами.

Всередині споруди кожна група має свій сектор, що складається з ігрової кімнати, спальні, туалетної кімнати,
роздягальні. Також є обладнаний зал для проведення масових закладів (один на весь заклад), методичний кабінет,
кімната для заняття музикою, спортивний зал для проведення фізкультурних заходів та свят. У закладі працює
кабінет лікарської допомоги, кімната психологічного розвантаження. Налагоджена робота харчоблоку.

Коридори всередині будинку прикрашені квітами, мають цікаві та яскраві малюнки на національну, природну,
казкову тематику. На стінах також розміщені плакати з національними символами, стенди з інформацією для
батьків, відомостями, що відображають життя закладу, фотографії, малюнки кращих дошкільнят.

Середня дошкільна група, в якій проходила моя практика, має все необхідне для нормальної життєдіяльності та
навчання приміщення та матеріальну базу. Дошкільняти проводять весь час у своїй групі або на вуличному
ігровому майданчику. Деколи, за планами виховної роботи, діти під керівництвом вихователів здійснюють
прогулянки до парку або екскурсії у культурні заклади Києва, до історичних і пам’ятних місць міста.

У загальній кімнаті групи розташовані місця для художньої творчості дітей, навчання та прийому їжі (12 столів,
25 стільців). Шафи з іграшками, методичними і дидактичними матеріалами, стелажі з саморобними витворами дітей,
на стіні – виставка їх малюнків. Група має в достатній кількості іграшки на різноманітну тематику і різні за
формою ігри: конструктори, ляльки, настільні ігри, ігри для тематичних занять, предмети для проведення
рухливих ігор.

Загальний вигляд кімнати дуже приємний. Вона має гарно пофарбовані стіни, м'яку і теплу підлогу. На вікнах –
красиві сучасні штори-жалюзі, на підвіконнях – квіти. Група має свій куток природи: акваріум, а також виставку
екзотичних квітів.

У кімнаті відведене місце для проведення рухливих ігор, танцювальних занять, деяких спортивних, групових та
сюжетно-рольових ігор. Діти мають музичний центр для прослуховування музичних композицій і танцювання.

У загальній кімнаті закладу (кімната для танців) знаходяться музичні інструменти: піаніно, баян.

Вихованці забезпечені матеріалом для ручної праці, олівцями, фарбами, альбомами та іншим приладдям для
виготовлення саморобок та проведення занять художньої творчості.

1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики


Керівник закладу – директор Ольга Іванівна Степура має високий авторитет серед працівників закладу, вміло
організовує навчально-виховний процес, цілеспрямовано керує методичною роботою в закладі, налагоджує
взаємодію з батьками. З ним я узгодила індивідуальний план проходження практики, отримала інструкції і
рекомендації з її проведення, а також вимоги до моєї навчально-практичної діяльності.

З методистом закладу було розв’язане питання щодо надання мені методичної допомоги. Під її керівництвом я
провела вивчення плануючої документації закладу, розробила власний календарно-тематичний план з теми "Здоровим
будь!", скоректувала індивідуальний план проведення практики. Методист закладу надала допомогу в організації
та проведенні проектних занять, здійснила роз’яснення щодо методичних основ навчання і виховання дошкільників
за програмою "Я і світ".

Щоденно у ході проведення практики я працювала під керівництвом та у взаємодії з вихователькою старшої
дошкільної групи Нечипорук Світланою Сергіївною. Вона передавала мені досвід навчання та виховання дітей,
показувала, як більш ефективно проводити ті чи інші заходи. Під її керівництвом поступово я провела весь
комплекс занять денного циклу, починаючи від прийому дітей вранці та проведенням індивідуальних бесід з
батьками ввечері. За її участю та під її контролем розробила та провела два залікових проекти з теми "Здоровим
будь!".

У процесі проходження практики на різних її етапах я отримувала теоретично-методологічну допомогу від
керівника практики з кафедри. Питаннями, що розглядалися, були різні аспекти проведення
психолого-педагогічного дослідження взаємодії дошкільників у групі.

Після закінчення практики я одержала від вихователя групи і методиста відгуки про свою роботу, що стало
основою для моєї характеристики, яку затвердив директор ШДС. Характеристика додається до звіту.

2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження


Відповідно до завдань практики, мною було проведено психолого-педагогічне дослідження групи дітей середнього
дошкільного віку. Воно проводилося у формі спостереження за дітьми в ході гри, навчання та спілкування, а
також в ході індивідуальних бесід з ними. Важливим джерелом інформації при цьому виступили відомості, що
надали про групу дошкільників вихователі та помічник вихователя. Одним із головних результатів вивчення стала
психолого-педагогічна характеристика групи дітей (додаток 1).

Крім цього, з дітьми було проведено дослідження за методикою "Секрет", що є аналогом соціометричного
обстеження для дітей дошкільного віку. За допомогою цієї методики був здійснений структурний аналіз групи,
виявлені лідери, аутсайдери групи, а також ізольовані ("неприйняті").

Дослідження дозволило організувати подальше вивчення поведінки конкретних осіб групи: лідерів (так звані
"зірки") – 2 чол. і аутсайдерів ("ізольованих") – 2 чол. Таке вивчення проходило у формі спостереження та було
оформлено у вигляді записів у щоденнику з подальшими рекомендаціями щодо корекції поведінки таких дітей.
(додатки 2, 3, 4).

В цілому психолого-педагогічне дослідження дозволило чітко означити особливості даної групи дошкільників,
визначити перспективу її розвитку, надати деякі пропозиції з покращення стосунків та взаємодії в групі.


3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності)


У своїй роботі дошкільний заклад спирається на правові документи в області освіти: Закон України "Про освіту"
та Закон України "Про дошкільну освіту". Виховна та навчальна робота з дошкільниками організовується у

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1793
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7841
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1863
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2919
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7930
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4495
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4358
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5703
Реклама

Цікаве
загрузка...