швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури51649
2 Історія України23081
3 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги22202
4 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка17320
5 Звіт про проходження виробничої практики 16019
6 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)14970
7 Синонімія в українській мові11858
8 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові11546
9 Правопис слів іншомовного походження10915
10 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина10769
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


HTML-фрагмент работы: "Людина і світ" (код:4240)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   12 кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 |
<<< Оглавление >>>
                  Питання з курсу „Людина і світ"
                             І рівень
                                 
                                 
                        1. Сутність людини
                                 
     Розвиток   людини   відбувається  у  процесі   засвоєння   та
використання   суспільного  досвіду,  матеріальних   та   духовних
цінностей   людства.   На   неї  впливають   духовні,   політичні,
ідеологічні, економічні відносини в суспільстві.
     Сутність   людини   визначається  не  лише  сукупністю   всіх
суспільних відносин, а й її здібностями та здатностями:
     • відрізняти цінне від доцільного, корисного, приємного;
     •  схоплювати сутність справи в поняттях, образах та витворах
мистецтва;
     •   наділяти  смислами  і  значеннями  предмети,   явища   та
особистості.
     На зміни сутності людини впливають її сутнісні сили. Сутнісні
сили людини визначають її здатність до:
     • розумової діяльності;
     • розвитку почуттів;
     • вольових зусиль;
     • творчої діяльності;
     • суспільної праці;
     • створення знарядь праці;
     • забезпечення суто людського способу життєдіяльності. Однією
із  суттєвих  сил людини є її здатність виробляти  матеріальні  та
духовні цінності, які задовольняли б її потреби.
                                 
                                 
              2. Основні тлумачення походження людини
                                 
     Серед основних тлумачень походження людини вирізняються:
     —міфологічне  (людина  - нащадок своїх  тотемних  пращурів  у
вигляді  тварин чи рослин (в українців - лелека приносить  дитину)
або вона є результатом циклічного перевтілення душі);
     — релігійне (людина — результат творчої сили Бога);
     —  космічне  (людина  —  занесена на  Землю  із  Космосу  для
подальшого вдосконалення);
     —  науково-філософське (людина — продукт  тривалої  еволюції)
тощо. Звичайно, кожна думка має право на існування.
     За оцінкою відомої вітчизняної дослідниці Г.І. Горак, історію
спільного  життя  людей,  поетапного  становлення  людства   можна
поділити на такі стадії:
     1)   стадія   австралопітеків  —  мавпо-людей,   здатних   до
діяльності за допомогою знарядь (5 — 2,5 мли р. до н. е.);
     2) стадія хабілісів, здатних до трудової діяльності на умовно-
рефлекторній основі (2,5 — 1,5 млн р. до н. е.);
     3)   стадія  пітекантропів  і  синантропів,  здатних  до   ви
користання мови як регулятора зачаткових виробничих відносин  (1,5
млн — 200 тис. р. до й. е.);
     4)  стадія  неандертальців, яким властиві  розвиток  мови  як
засобу  обміну  інформацією,  формування  логіко-понятійної  форми
відображення дійсності (від 200 тис. до 40 тис. р. до н. е. );
     5)  початок  стадії  людини  сучасного  виду  (кроманьйонця),
пов'язаної  з розвитком предметної свідомості, родової спільності,
привласнюючого господарства.
                                 
                                 
                  3. Поняття культури особистості
                                 
     Якого  б  підходу  до  оцінки культури ми  не  дотримувались,
безсумнівним  залишається те, що всі цінності світу  чогось  варті
для   людини,   якщо   покращують   її   життя,   розвивають    її
індивідуальність, формують творчу особистість, тобто  особистість,
здатну  не тільки споживати надбання попередніх поколінь,  надаючи
їм  нових  смислів  і  значень, а й творити  нові  матеріальні  та
духовні цінності.
Створюючи цінності, людина творить себе, «окультурює» свої
сутнісні сили, розвиває індивідуальність, тому формується як
особистість. Отже, культуру можна м

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   12 кб.
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою950
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником3387
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити731
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»1504
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана5750
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»2788
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»2612
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука4113
Реклама

Цікаве
загрузка...