швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150496
2 Історія України37088
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34682
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32864
5 Звіт про проходження виробничої практики 26980
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26506
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19906
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18825
9 Правопис слів іншомовного походження18321
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16719
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Україна на міжнародному ринку туристичних послуг» (ID:8236)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       18 стр.
Размер в архиве:   92 кб.

Титул













Курсова робота



з дисципліни: "Міжнародні відносини"



на тему: "Україна на міжнародному ринку туристичних послуг"












Зміст





Вступ


Актуальність теми. Поглиблення міжнародного поділу праці та посилення водночас економічних, виробничих і
культурних зв’язків на всіх рівнях — від міждержавного до міжсуб’єктного, а також між громадянами зумовлюють
стабільно стійкий розвиток у світі інтеграційних комунікацій та пов’язаних із забезпеченням просторового
переміщення товарів і фізичних осіб галузей. Найважливішими з них і такими, що найбільше набули ознак
універсальності та трансконтинентальності є транспортна та туристична галузі, які певною мірою є
взаємопов’язаними та взаємодоповнюючими. Їх активний розвиток сприятиме створенню необхідних умов для
прискорення інтеграції країни до світової спільноти та одночасного розв’язання деяких проблем забезпечення
національної безпеки держави [, с. 37]. ХХІ століття - це століття науково-філософського прогресу, етнічного
ренесансу та відкритих суспільств, що розвиває інтерес етносів до пізнання надбань народів світу. Найкраще це
можна зробити через розвиток і використання туризму.

Підвищення рівня культури, науки, освіти, зростання обсягів міжнародної торгівлі, засобів транспорту, зв’язку,
платежів сприяє збільшенню кількості та розмаїтості контактів, поїздок громадян, викликаних не тільки
професійно-діловими, але й пізнавальними, оздоровчими та іншими цілями.

Останнім часом побудова ринкової моделі економіки в нашій країні вимагає розробки принципово нових підходів
щодо формування ефективних механізмів регулювання саме в галузі вітчизняного туризму. Перші кроки в цьому
напрямі показали, що даний процес досить складний. В Україні існує ціла низка проблем, які не сприяють
розвитку туристичної галузі, призводять до суттєвого руйнування економічних і соціальних відносин у
туристичній сфері.

У вітчизняній науковій літературі з означеного проблемного кола питання розвитку туризму, шляхи та механізми
його державного регулювання окремо не розглядалися. У працях таких українських учених, як Л.Г.Агафонова,
В.Д.Безносюк, А.М.Виноградська, В.К.Євдокименко, В.С.Кравців, М.П.Крачило, В.І.Мацола, В.К.Федорченко
аналізуються лише окремі аспекти розвитку міжнародного туризму, його регулювання в Україні та за кордоном.

Актуальними залишаються питання створення нормативно-правової бази державного регулювання в галузі туризму,
податкової політики, приватизації й акціонування, створення інвестиційних умов, що стимулюють приплив коштів в
об’єкти туріндустрії на території України. Насамперед, це стосується готельних і курортно-лікувальних
підприємств країни, які можна ефективно розвивати, створюючи нові робочі місця, популяризуючи культурні
цінності, багатство флори і фауни, рекреаційний потенціал нашої країни.

Мета дослідження - дослідити особливості розвитку міжнародного туризму в Україні.

Предмет дослідження - особливості становлення та розвитку міжнародного туризму в Україні.

Об'єкт дослідження - процес розвитку міжнародного туризму в Україні.

Завдання дослідження:

визначити поняття та особливості міжнародного туризму як виду туризму;

дати характеристику потенціалу розвитку міжнародного туризму в Україні;

провести дослідження стану розвитку міжнародного туризму в Україні;

з’ясувати перспективи розвитку міжнародного туризму в Україні.

Наукова новизна проблематики полягає у визначенні основних тенденцій розвитку міжнародного туризму та
впровадженні відповідних кроків для розширення участі України в міжнародному туризмі з урахуванням її реальних
можливостей.



1. Міжнародний туризм як складова міжнародної економіки



Міжнародний туризм: поняття та сутність


Туризм — багатогранне явище, що поєднує економічні, соціальні, культурні та екологічні аспекти, має практично
невичерпний потенціал для постійного розвитку, тісно поєднується з багатьма галузями економіки, що зумовлює
його провідне місце у соціально-економічному житті країн і народів. Міжнародний туризм включає в себе осіб,
що виїжджають за кордон і не займаються там оплачуваною діяльністю.

Під туристичною індустрією розуміють сукупність виробничих, транспортних і торгових підприємств, що виробляють
і реалізують туристичні послуги і, товари туристичного попиту [, с. 19]. Сюди відносяться готелі та інші
засоби розміщення туристів, транспорт, підприємств громадського харчування, підприємства, що випускають
сувеніри та інші товари туристичного попиту.

Туризм як товар реалізується у формі послуг, які виражаються в корисному ефекті, що задовольняє ту чи іншу
потребу в момент свого виявлення. При цьому послуга може бути надана або речами, або в процесі дії живої
праці. Відповідно до двох вказаних способів виробництва послуг розрізняють два види самих послуг.

Перший вид - це такі послуги, які опосередковуються речами, тобто матеріальні. Наприклад, послуги по
виробництву продуктів харчування для туристів.

Другий вид - це послуги, дія яких спрямована на живу людину чи оточуючі її умови, тобто нематеріальні. До них
відносяться послуги по реалізації туристичних путівок, обслуговуванню туристів у готелі, організації

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1855
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7959
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1946
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3011
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8009
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4567
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4416
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5787
Реклама

Цікаве