швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури159798
2 Історія України38272
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)36226
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33545
5 Звіт про проходження виробничої практики 27731
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка27361
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові20064
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина19010
9 Правопис слів іншомовного походження18874
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16851
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Логістика в туризмі» (ID:8788)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   18 кб.

результат, формуванню певної кількості та якості послуг, прийнятних для споживання ринком.

У зв'язку з інтеграційним характером логістики та обгрунтованою вагомістю інформації в логістичній системі,
об'єкти даного управління розширюються і на сучасному етапі включають не лише матеріальні, але й сервісні
потоки.


2. Бізнес, ділова логістика туристичного підприємства


Політичні та економічні зміни, що відбуваються в Україні упродовж останніх років, зумовили необхідність
застосування на підприємствах нових методів управління, адекватних вимогам ринкової економіки. В останні роки,
коли світовий ринок товарів та послуг став у вищому ступені конкурентним та характеризується як ринок покупця,
особлива увага приділяється вимогам споживача щодо якості та ціни продукту, зниження собівартості якого, а,
відтак, і ціни реалізації, можливе за умов управління матеріальними, інформаційними, фінансовими та іншими
видами потоків по каналах товароруху від постачальників до кінцевих споживачів.

Загалом туристичну логістику розглядають як: складову бізнесової стратегії фірми; знаряддя у конкурентній
боротьбі; управлінську логіку до розподілу, управління, контролю матеріальних, фінансових та людських
ресурсів. Такий підхід сприяє тісній координації логістики забезпечення ринку та виробничої стратегії.
Безпосередньо цей процес неможливо здійснити без таких ланок як інформація, транспорт, сервіс та кадри.

Використання логістичних концепцій у туризмі створює можливості ефективної інтегральної організації і
управління туристичною інфраструктурою як на мікро- (туристичний заклад, туроператор), так і на мезо- (регіон,
курортополіс) і макрорівнях (держава).

Сутність інформаційної логістики в туризмі полягає в організації потоків даних, що супроводжують продуктовий
потік, та є суттєвою ланкою, яка пов'язує постачання, виробництво та збут. Інформаційна логістика оперує
комплексом економічної інформації в горизонтальному та вертикальному напрямках, у внутрішніх та зовнішніх
координаціях та потребує відповідної інфраструктури. Під інформаційною інфраструктурою логістичної системи в
туризмі розуміють сукупність взаємопов'язаних засобів та методів, що забезпечують підготовку інформації, а
саме: збір даних та їх первинна обробка, контроль достовірності, зберігання та передача інформації, її
оновлення, корегування та презентація.

Збутова логістика в туризмі – це невід'ємна частина загальної логістичної системи, що забезпечує найбільш
ефективну організацію розподілу продукції, готової до споживання. Функції збутової логістики полягають у
розподілі та просуванні туристичного продукту по каналах товароруху, постачанні продукту, орієнтованого на
потреби споживачів (згідно з термінами обслуговування, якістю, кількістю та ціною), оптимізації витрат
пов'язаних з функціонуванням логістичної системи та комерційну збутову діяльність, застосуванні оптимальних
інформаційних збутових систем.

З метою формування системи інформаційної та збутової логістики туристичного підприємства нами визначено
поняття та склад туристичного продукту, як сукупність туристичних послуг (основних, додаткових та
спеціалізованих), природних і антропогенних умов та ресурсів (натуральних та створених) і туристичних товарів
(специфічних та неспецифічних), що задовольняють потреби споживачів до подорожі, під час та після подорожі,
при умові, що ці споживачі є туристами. Представлена в роботі класифікація видів туристичного продукту за
рядом ознак дає можливість структуризувати потоки та визначити ефективність їх доведення до безпосереднього
споживача.

До загальних напрямів моделювання інформаційної та збутової логістики туристичного підприємства необхідно
віднести наступні: систематизація управлінських рішень у межах логістичної системи туристичного підприємства
та упорядкування їх документального забезпечення; удосконалення технології формування та комплектації
туристичного продукту підприємства; удосконалення управління збором інформації у межах логістичної системи
туристичного підприємства; моделювання логістичних систем збуту продукції туристичних підприємств; формування
бази даних туристів з урахування фактору їх платоспроможного попиту при комплектації туристичного продукту
підприємства; проектування програмного забезпечення управління інформацією в межах логістичної системи
туристичного підприємства.

Розроблені сучасними дослідниками напрями моделювання інформаційної та збутової логістики створюють основу для
управління продуктовими та інформаційними потоками, що складаються з наступних складових: систематизації
управлінських рішень в межах логістичної системи туристичного підприємства та упорядкування їх документального
забезпечення; удосконалення технології формування та комплектації туристичного продукту підприємства;
удосконалення управління збором інформації в межах логістичної системи туристичного підприємства; моделювання
логістичних систем збуту туристичного продукту підприємств; проектування програмного забезпечення обробки
інформації в межах логістичної системи туристичного підприємства.

На підставі результатів дослідження системи інформаційної та збутової логістики туристичного
підприємства-посередника обґрунтовується необхідність оптимізації інформаційних потоків та налагодження збуту
туристичного продукту за умов використання різних форм інтеграції підприємств на ринку. Доведено, що для
досягнення зазначеної мети, доцільним є виділення в організаційній структурі управління підприємством окремого
спеціалізованого підрозділу управління збутом туристичного продукту [5].

Результати комплексних досліджень дозволили визначити зовнішні та внутрішні фактори впливу на інформаційну та
збутову логістику туристичного підприємства. До зовнішніх факторів відносяться: економічні, демографічні,
політичні, географічні, соціально-культурні, фактори індивідуальної туристичної активності, державного
регулювання. До внутрішніх факторів відносяться: форма організації подорожі, схема та складність логістичної
системи, тип туру та споживачів (туристів), організаційна структура підприємства, ціни та умови
обслуговування, рівень та якість обслуговування, види інформаційних потоків та джерела їх забезпечення,
кваліфікація персоналу, структура збуту туристичного продукту підприємств [5].

Результати аналізу системи кількісних та якісних характеристик інформаційного забезпечення процесу управління
продуктовим потоком у логістичній системі туристичного підприємства обумовлюють необхідність упорядкування і
оптимізації інформаційних потоків, їх тісного взаємозв'язку в логістичній системі підприємства-посередника.
Для досягнення зазначеної мети доцільним є впровадження комплексної автоматизованої системи обробки інформації
в межах логістичної системи, визначення основних моделей управління інформацією та збутом та розробка
методології визначення якості функціонування логістичної системи.



3. Довідкові комп’ютерні системи (типу UTIS)


Проектоване програмне забезпечення інтегрується з наявною на ринку туристичних послуг комп'ютерною програмою
для агентств з туризму «Tourist», мережею резервування, бронювання та глобальною мережею Інтернет, Українською
туристичною інформаційною системою «UTIS», наявним інформаційним забезпеченням туристичного підприємства, що
частково комп'ютеризує виконання певних операцій; підсистемою «технологія», що містить технологічну карту, в
якій взаємопов'язано та узгоджено функціональні обов'язки кожного учасника процесу управління в межах
логістичної системи та упорядковано документообіг даних процесів; підсистемою «постачальник» та підсистемою
«збут», що містять механізм розрахунку економічної ефективності роботи з постачальниками та зі збутовиками, а
саме: методику визначення ефективності заходів виставкової індустрії, як основного джерела надходження та
передачі інформації.


Розглянемо систему «UTIS». ТОВ «Українська туристична інформаційна система» (UTIS) – є одним з перспективних
агентств, що спеціалізуються на обслуговуванні індивідуальних і корпоративних клієнтів у сфері надання послуг
на авіаційні перевезення, а також у галузі туристичної діяльності.


«UTIS» був створений у 1999 році і активно почав свою діяльність у сфері туризму та продажу авіаційних
перевезень і послуг. У лютому 2001 року агентство пройшло акредитацію при міжнародній організації IATA
(International Air Transport Association), що поєднує близько 280 авіакомпаній, 82000 туристичних агентств по
усьому світі.

У січні 2003 року «UTIS» вступила в «European Business Association», засновану в 1999 році як форум для
обговорення вирішення поточних проблем компаній, обміну досвідом. Членство у даній Асоціації (більш 240
європейських компаній) надає можливість захищати інтереси компанії, одержувати регулярну підтримку у введенні

Замовити реферат
Реклама
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1953
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8117
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2094
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3114
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8183
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4658
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4511
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5974
Реклама

Цікаве