швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури153196
2 Історія України37538
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35275
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33095
5 Звіт про проходження виробничої практики 27278
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26821
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19971
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18874
9 Правопис слів іншомовного походження18515
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16752
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Туризм сьогодні » (ID:8816)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   9 кб.

Туризм сьогодні - це сфера народногосподарського комплексу, що у багатьох країнах світу перетворилася в
галузь, що бурхливо розвивається. В даний час кожне 16-е робоче місце у світі припадає на туристський бізнес.
У світовому експорті туризм займає третє місце після прибутків від експорту нафти і нафтопродуктів і
автомобілів. За прогнозами Всесвітньої туристської організації (ВТО), до 2000 р. у світі було зареєстровано
більш 650 млн. туристів.

Туристський бізнес притягає підприємців невеличким стартовим капіталом, швидким терміном його окупності,
постійним попитом на послуги туризму, високим рівнем рентабельності зроблених витрат.

Для ефективного ведення туристського бізнесу підприємець повинний добре розбиратися в питаннях економіки
туризму.

Туризм виникнув в той період розвитку товариства, коли людина перестала трудитися заради виживання,
піклуватися про видобуток хліба насущного (на сьогодні і завтра), а почала думати про відпочинок і пов'язаних
із ним задоволеннях, де визначене місце зайняли подорожі і туризм. Туризм - це насамперед одержання
задоволення, задоволення допитливості. Допитливість (цікавість) є однієї з фізіологічних потреб усього
тваринного світу, у тому числі і людини. Отже, допитливість - один із стимулів життя, і для задоволення його
потребуваються грошові ресурси.

Потреба людини в одержанні інформації про нові місця, у подорожі як засобі одержання цієї інформації являється
об'єктивним законом розвитку людського суспільства. Подорож приносить людині задоволення і дає можливість
відпочити.

На визначеному етапі розвитки економіки, коли потреба в подорожах різко зросла, з'явилися і виробники цих
послуг. Це призвело до формування товару особливого типу - туризму, що можна купити і продати на споживчому
ринку.

Виникнення туризму як товару вимагало формування відповідної матеріально-технічної бази, наявності
кваліфікованих кадрів по обслуговуванню туристів і цілеспрямованого керування туристськими суб'єктами, що
хазяюють. Все це обумовило необхідність організаційного відокремлення туризму в самостійну галузь народного
господарства.

Виробники послуг, призначених для обслуговування туристів (людей, що подорожують), об'єдналися в галузь
«туризм». Туризм не є товаром першої життєвої необхідності, тому він стає насущною потребою людини тільки при
визначеному рівні його прибутку і при визначеному рівні багатства суспільства.

Туризм як товар реалізується у формі послуг.

Послуга туризму, як і послуга взагалі, є дія визначеної споживчої вартості, що виражається в корисному ефекті,
що задовольняє ту або іншу людську потребу. При цьому послуга може бути зроблена або річчю, тобто за допомогою
товару, або в процесі функціонування самої живої праці.

Зазначені два засоби виробництва послуг обумовлюють і два види самих послуг. Перший вид послуг - це такі
послуги, що опосередковуються річчю, мають справу зі споживчим попитом. Надання послуг подібного роду по
своєму утриманню нічим не відрізняється від процесу праці в матеріальному виробництві; воно тотожно йому,
оскільки тут у наявності всі п'ять елементів процесу праці: засоби праці, предмети праці, сама праця (тобто
цілеспрямована діяльність людини), технологія й організація. Це дає підставу називати послуги першого виду
матеріальними (виробничими).

Другий вид послуг - це послуги, дія яких спрямовано безпосередньо на людину або навколишні умови. Послуги
цього виду не пов'язані з матеріальними продуктами, їхнє виробництво невіддільно від споживання.

Створення цих послуг збігається з їхнім споживанням. Дані послуги є нематеріальними (невиробничими). До них
відносяться послуги по реалізації туристських путівок, обслуговуванню туристів у готелях і підприємствах
харчування, організації концертних виступів і т.п. Як і будь-який товар, нематеріальна послуга має споживчу
вартість і вартість.

Особливість туризму як диверсифікованого, міжгалузевого комплексу соціально-побутової інфраструктури визначає
двоїстість призначення туризму в економіці країни.

Туризм створює нову матеріальну цінність і реалізує її у формі послуг, а також виконує і реалізує
нематеріальні послуги по обслуговуванню туристів, тому має виробничі і невиробничі функції.

Господарський процес, що протікає в галузі туризму, є виробничо-обслуговуючим процесом.

Туризм, як диверсифікований, міжгалузевий комплекс соціально-побутової інфраструктури, являє собою туристську
індустрію. Туристська індустрія - це сукупність готелів і інших засобів розміщення, засобів транспорту,
підприємств суспільного харчування, засобів розваги, об'єктів пізнавального, ділового, оздоровчого,
спортивного й іншого призначення, організацій, що здійснюють туроператорскую і турагентскую діяльність, а
також заснувань, що надають екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів.

Під організацією туризму як галузевої економічної системи розуміється сполучення структури і засобів
функціонування її елементів і підсистем. Структура туризму характеризується складом її елементів і засобом
їхній об'єднання (взаємодії).

Організаційна структура являє собою засіб об'єднання структурних одиниць елементарного рівня (турфірм,
турагенств і т.п.), у результаті якого утвориться ієрархія туризму як галузевої економічної системи.

У організаційній структурі галузі туризму можна розрізнити соціально-економічний, матеріально-речовинний,
технологічний і інформаційний аспекти.

Соціально-економічний аспект організаційної структури пов'язаний із формуванням власності на засоби
виробництва, за допомогою яких здійснюється функціонування туризму. У залежності від цього виділяються такі
організаційно-правові форми туризму: федеральна, муніципальна, акціонерна, приватна і т.п.

Матеріально-речовинний аспект структури туризму як галузі являє собою сукупність вироблених і реалізованих їм
турів, послуг і товарів. Цей аспект характеризується обсягами реалізації туристського продукту.

Технологічний аспект галузі туризму являє собою сукупність конкретних технологічних процесів, пов'язаних із
виробництвом, реалізацією і споживанням туристського продукту.

Такий аспект організаційної структури туризму - інформаційний. Щоб справитися з керуванням такої складної
системи, як туризм, необхідна раціональна організація потоку інформації. Найбільше ефективною організацією для
великих систем є ієрархічна структура, тобто вертикальне членування структури керування на декілька
підпорядкованих одне одному щаблів. При цьому керування процесом проходження інформації організується так, що
при надходженні її від нижчого ступеня до вищого відбувається стиск інформації шляхом її укрупнення або
скорочення.

Завершальним елементом туристики є економіка туризму.

Економіка туризму являє собою систему відношень, що виникають у сфері туризму в процесі виробництва,
розподілу, обміну і споживання результатів туристської діяльності.

Організація туристської діяльності - керування виробничо-обслуговуючим процесом у туристській фірмі.

Елементами будь-якого виробничо-обслуговуючого процесу є робітник, знаряддя, предмет праці і використовуваної
технології. Для здійснення виробничо-обслуговуючого процесу усе його елементи необхідно скоординувати.

Таким чином, організація туристської діяльності являє собою систему мір, спрямованих на раціональне сполучення
праці, засобів і технології в єдиному виробничо-обслуговуючому процесі туристської фірми.

Технологія туристського обслуговування являє собою сукупність методів, форм виробництва і реалізації
туристського продукту, а також засобів впливу на процес просування туристського продукту на туристському
ринку.

Менеджмент у туризмі це - сукупність принципів, методів, засобів і форм керування виробничо-обслуговуючим
процесом у туристських фірмах.

Інтегральною функцією менеджменту є маркетинг.

Маркетинг в туризмі означає комплексний підхід до керування виробництвом, реалізацією й організацією
споживання туристського продукту, орієнтований на урахування вимог туристського ринку й активний вплив на
попит із метою розширення обсягу продажу туристського продукту.

Економіка туристської фірми - це сукупність чинників виробництва, фондів обертання і нематеріальних активів,
прибутків, отриманих у результаті реалізації туристського продукту і надання різноманітних інших послуг
(виконаних робіт).

Вартісна оцінка активів і прибутків туристської фірми характеризує рівень і масштаби її розвитки. Останнє
залежить від уміння знайти оптимальне співвідношення між використовуваними ресурсами, кількістю і якістю
реалізованого туристського продукту, з одного боку, і обсягом реалізації туристського продукту і прибутком від
його реалізації - з іншого.

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1896
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8025
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2048
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3043
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8129
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4608
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4455
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5905
Реклама

Цікаве