швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139673
2 Історія України35802
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33186
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31943
5 Звіт про проходження виробничої практики 26112
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25671
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19691
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18580
9 Правопис слів іншомовного походження17663
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16524
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій» (ID:8822)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       16 стр.
Размер в архиве:   104 кб.

ДИПЛОМНА РОБОТА

З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій














КИЇВ – 2001


План





Вступ


Розвиток ринкових відносин, становлення демократичних інститутів, здійснення важливих політичних заходів і
інші прояви життя сучасного суспільства створюють чимало актуальних проблем. Для їхнього успішного розв’язання
крім сугубо управлінських зусиль необхідне цілеспрямоване формування суспільної думки, а в практичній роботі -
і опора на цю думку, що у свою чергу припускає проведення аналітико-інформаційних акцій.

Так у світовому арсеналі засобів оптимізації соціальних стосунків оформилася ціла сукупність засобів і
методів, що входять у систему паблік рілейшнз. ПР - це невід'ємна частина ефективного керування будь-якою
організаційною формою діяльності.

У наших умовах поява паблік рілейшнз як сфери діяльності стала наслідком розвитку демократії, ринкових
механізмів і запитів соціально-економічної і політичної практики в цілому. Вона було також обумовлена
необхідністю урахування різноманітних інтересів в економіці і політиці, а нерідко і їх, економіки і політики,
причинно-наслідковим взаємозв'язком.

Ці передумови виникнення ПР формувалися об'єктивними умовами суспільних відносин, і одночасно самі ПР
визначалися і формулювалися в процесі практичної і навчальної роботи в області паблік рілейшнз.

За останні роки збільшилось значення соціально-психологічних та політичних методів управління поведінкою
середовища підприємства. Ріст освіти, кваліфікації робітників та значення громадськості для підприємства в
цілому потребує від його керівництва використання більш тонких методів управління. Для того, щоб управляти
подіями, вже недостатньо керувати поведінкою людей. Сьогодні необхідно керувати тим, про що люди думають та
відчувають, формувати суспільну думку та настрої. Таке управління передбачає встановлення та ведення ціле
спрямованих комунікацій з різноманітними групами громадськості - партнерами, широкою та місцевою
громадськістю, ЗМІ, держструктурами, фінансовою громадськістю, власними робітниками. Теорія з паблік рілейшнз
вчить, як цього взаєморозуміння досягти.

Для сьогоднішніх підприємств України важко знайти більш актуальне завдання. Драматичні протидії між "низами"
та "верхами", народом та владою, керівниками та керуючими, роботодавцями та робітниками, які вже
трансформуються в трагічне непорозуміння одним іншого. Це головне завдання паблік рілейшнз - допомогти усунути
незгідність, прийти до гармонії та взаєморозуміння, при цьому не нав'язуючи своїх цінностей.

Паблік рілейшнз нерідко розглядають, як відносно новий напрямок маркетингу, а не як складову маркетингових
комунікацій. Без сумнівів, компетентність у сфері паблік рілейшнз все більше необхідна зайнятим маркетинговою
діяльністю - виробникам, продавцям, посередникам, начальникам відділів маркетингу та реклами, незалежним
консультантам. Цілеспрямована робота у сфері паблік рілейшнз - одна із важливих складових маркетингових
програм підприємств малого та середнього бізнесу.

Проте ще і сьогодні в Україні багато керівників недооцінюють значення заходів паблік рілейшнз і тому не
використовують їх у своїй роботі. Актуальність даної проблеми для України є незаперечною. Тому темою моєї
дипломної роботи є “Паблік рілейшнз як складова частина маркетингових комунікацій”.

Мета роботи – показати роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій та представити свої
міркування, щодо застосування форм ПР в сфері малого та середнього бізнесу. Джерельною базою для написання
роботи служили праці відомих вітчизняних та зарубіжних вчених, що займаються проблемами маркетингу (Ф. Котляр,
А. Войчак, С. Гаркавенко, В. Моїсеєв, Г. Почепцова та ін.) та власні дослідження автора дипломної роботи.
Робота має слідуючу структуру: вступ, три основних розділи, висновки, додатки, список використаних джерел. У
першому розділі розглядаються основні положення, що складають теоретико-методологічні засади діяльності з
паблік рілейшнз. У другому розділі дипломної роботи паблік рілейшнз розглядаються як частина маркетингових
комунікацій. Показаний його взаємозв’язок з іншими елементами системи маркетингових комунікацій.

Перший розділ носить прикладний характер. В ньому розглядається діяльність підприємства середнього бізнесу МП
“Росава”, аналізуються маркетингові дослідження на рівні регіону. Представники власне бачення автора роботи
щодо застосування прийомів ПР на цьому підприємстві.




І. Теоретичні положення паблік рілейшнз



1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз


Виникнення ПР як фахової діяльності було обумовлено законами, традиціями і потребами суспільства; нарешті,
його підготовленістю до сприйняття ПР.

Як засіб впливу на суспільну думку, нехай і не сформульований в якомусь терміні, ця діяльність існує з давніх
часів. Ще античні Греція і Рим із Древньої Руссю лишили докази спроб цілеспрямованого впливу на
громадськість.

А от як сформована й оформлена у фахову сферу, ця діяльність з'явилася в США. Вважається, що термін ПР першим
ужив президент Томас Джеферсон у посланні до Конгресу в 1807 році. Є й інша версія, по якій авторство цього
терміна віддається теж американцю Дорману Ідону і датується 1882 роком. Але в будь-якому випадку поява ПР
пов'язана із суспільною практикою Сполучених Штатів Америки, де демократичні принципи і розвиненість
цивільного суспільства припускають широку поінформованість народу про події, що відбуваються в країні, і про
факти громадського життя.

У авторитарних же суспільствах засобом впливу на громадськість, як правило, служать пропаганда або методи
прямого примусу.

У процесі демократичного розвитку зміни в політичній системі суспільства, уведення загального виборчого права
і формування інститутів цивільного суспільства (партій, незалежних засобів масової інформації (ЗМІ),
профспілок і інших об'єднань) створювали таку ситуацію у взаємовідносинах громадян, коли їхні об'єднання
виявилися в залежності від держави. Але і самі органи державної влади зробилися залежними від громадян і
об'єднань. У цих умовах держава вже не могла виконувати свої функції, не взаємодіючи з суспільством і рядовими
громадянами, не домагаючись їхньої підтримки і схвалення при розв’язанні життєво важливих задач. Примус і
диктат у діяльності держави усе в більшій мірі поступаються врахуванню інтересів і координації зусиль
різноманітних груп населення й організацій у розв’язанні тих або інших питань, виробітку загальної стратегії
дій. Це, у свою чергу, зажадало створення в органах влади спеціальних структур, що забезпечують постійний

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1793
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7841
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1863
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2919
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7930
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4495
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4358
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5703
Реклама

Цікаве
загрузка...