швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури155232
2 Історія України37707
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35452
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33169
5 Звіт про проходження виробничої практики 27339
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26918
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19985
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18891
9 Правопис слів іншомовного походження18564
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16786
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Контрольна робота На тему:Механізм підготовки до переговорів» (ID:8839)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   15 кб.

Контрольна робота

На тему:

“Механізм підготовки до переговорів”






Київ 2001





План






Вступ


Час, у який ми живемо, можна було б визначити і як сторіччя переговорів. Щодня, у світі проводяться тисячі
переговорів на різноманітних рівнях і по різноманітних питаннях. У офіційні і неофіційні переговори вступають
міністерства і підприємства, компанії і громадські організації. У широкому змісті переговори - це засіб
установити, розвивати або змінити правові відносини між сторонами, вирішити назрілі проблеми.

У залежності від ситуації переговори бувають очні або заочні, прямі або через посередника, двосторонні і
багатосторонні й ін.

Альфа й омега людських взаємин, початок і кінець їх — ділове спілкування. Саме в процесі трудових відносин
найповніше виявляються особистісні якості, зокрема здатність людини вступати в діалог з колегою,
співробітником, партнером і знайти спільну мову з ними, тобто досягти взаєморозуміння й мети взаємодії.

Спілкування, а ділове особливо, передбачає різні способи взаємодії з людьми, використання різних
комунікативних засобів — і вербальних і невербальних. Основною формою спілкування є бесіда, розмова,
переговори.

Послуговуючись мовою, що є «вбранням думки», людина в процесі спілкування дістає вкрай потрібну для її
життєдіяльності інформацію й передає отримані відомості навколишнім, додержуючи при цьому певних мовних
дозволів і заборон, узвичаєних у суспільстві. Оцінюючи ту чи іншу людину, рівень її освіченості, культури,
визначають передусім її здатність і вміння дотримуватись мовного етикету. Кажуть, пташку впізнають по пір'ю й
пісні, а людину по мові й мислі.



1. Основні етапи підготовки переговорів


Успіх переговорів цілком залежить від того, наскільки добре ви до них підготувалися. Підготування до
переговорів припускає не тільки засвоєння предмета переговорів, але і достатньо повне вивчення проблеми,
пов'язаної з ним.

У сучасних умовах розвитку засобів зв'язку багато ділових питань можна вирішити оперативно і без особистої
зустрічі. Але це найбільше прийнятно тоді, коли партнери знайомі і між ними уже встановлені ділові відносини,
що допомагає знайти порозуміння. У вирішенні ж принципових питань і при узгодженні умов контракту особисті
зустрічі грають виняткову роль.

Переговори з представниками фірм можна умовно розділити на дві групи:

- для одержання інформації з пропозиції або запиту без підписання контракту;

- для узгодження і підписання контракту.

І в тому, і в іншому випадку до переговорів необхідно старанно готуватися, що припускає з'ясовування окремих
проблем, можливих питань і відповідей контрагента. У залежності від питання переговорів, а також з урахуванням
посадового положення прибуваючих на переговори представників фірми проведення переговорів може бути доручено
оперативному робітнику або керівництву фірми.

Рівень осіб, що беруть участь у переговорах, і їхня компетентність є вирішальними чинниками під час
обговорення принципових питань. У зв'язку з цим до початку переговорів необхідно з'ясувати організаційну
структуру фірми і компетентність прибуваючих на переговори представників. Іншими словами, необхідно мати
детально розроблену модель проведення переговорів:

- чітко уявляти собі предмет переговорів і проблему. Ініціатива на переговорах буде в руках того, хто краще
знає і розуміє проблему;

- обов'язково скласти зразковий сценарій переговорів. У залежності від складності переговорів може бути
декілька таких проектів;

- намітити моменти своєї непоступливості, а також проблеми, де можна уступити, якщо в переговорах зненацька
виникає безвихідь;

- визначити для себе верхній і нижній рівень поступок із питань, що, на ваш погляд, викликають найбільше жарку
дискусію.

Реалізувати дану модель можливо в тому випадку, якщо в процесі підготування переговорів будуть вивчені такі
питання:

- ціль переговорів;

- партнер по переговорам;

- предмет переговорів;

- ситуація й умови переговорів;

- присутні на переговорах;

- організація переговорів.

Звичайно, сідаючи за стіл переговорів, добре було б мати уявлення про партнерів, зокрема, знати їхні особисті
якості, наміри, оцінки і прогнози. У цьому випадку можна передбачати, яку стратегію вибере інша сторона, краще
підготуватися до ведення переговорів.

На думку деяких спеціалістів, будь-які переговори схематично можна розділити на три етапи, кожному з який
властиві свої питання, завдання і засоби їхнього вирішення. На першому дається загальна оцінка ситуації і
приймається рішення йти на переговори. Потім, коли зустріч уже почалася, сторони уточнюють ціль переговорів,
принципи просування вперед, домовляються про терміни.

На третьому етапі обговорюються подробиці, деталі вирішення намічених задач, конкретизуються поставлені на
початку переговорів питання. Проте дану модель не можна вважати придатною на усі випадки. Скоріше вона
підказує не один із засобів досягнення угоди, а лише загальну послідовність дій, типову для багатьох засобів.

І усе ж по який би схемі ні розглядалися переговори, в усіх випадках вони припускають такий істотний етап і
найважливіший чинник успіху, як попереднє підготування. Той, хто погано підготується до ведення переговорів,
може тільки реагувати на події, але не управляти ними. Рано або пізно з'ясується його недостатня
поінформованість.

Саме на етапі підготування переговорів варто визначити, які цілі і яким чином повинні бути досягнуті. Виходячи
з цього будується все інше. При цьому цілі повинні відрізнятися реалістичністю, тобто передбачається наявність
практичних шляхів досягнення наміченого. Варто пам'ятати, що не усе з наміченого можна реалізувати. Тому в
підготовленому списку цілей у деяких випадках від досягнення найменш важливих варто відмовлятися. Такі цілі
варто намітити також завчасно. Після цього визначиться мінімально припустимий результат. Цілі ділових
переговорів доцільно встановлювати лише на даний момент, оскільки згодом змінюються обставини, люди,
з'являється нова інформація.

Чим складніше переговори, тим вірогідніше, що кожну сторону буде подавати не одна людина, а група людей. Тому

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1905
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8035
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2055
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3049
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8139
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4615
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4462
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5912
Реклама

Цікаве