швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури159798
2 Історія України38272
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)36226
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33545
5 Звіт про проходження виробничої практики 27731
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка27361
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові20064
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина19010
9 Правопис слів іншомовного походження18874
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16851
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Дипломна робота На тему: Невербальні комунікації в ПР» (ID:8966)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       17 стр.
Размер в архиве:   77 кб.

Дипломна робота

На тему: Невербальні комунікації в ПР





Київ - 2001


План







Вступ



Успіх ділових відносин багато в чому залежить від ефективності ділового спілкування. Вміння досягнути
поставленої мети з мінімальними витратами коштів та часу – це мистецтво, яке вимагає не тільки глибоких
професійних знань і вмінь, а й володіння сучасною технікою ділового спілкування.

Час, в який ми живемо, по праву можна назвати часом комунікацій. Паблік рілейшнз є невід’ємною частиною
менеджменту комунікацій. Оскільки, комунікації, взаємні зв’язки, ділові контакти, взаємовідносини
господарських партнерів – це серцевина бізнесу, то роль невербального спілкування, як частини комунікацій, є
дуже актуальною та потребує подальшого вивчення і узагальнення.

Оскільки невербальна комунікація завжди існувала, в коммунікативному просторі України, вона використовувалась
недостатньо, хоча існують еффективні шляхи здійснення впливу на массову аудиторію. Є потреба, але нема
профессійних фахівців які вміють користуватися елементами невербальної коммунікації.

Темі невербального спілкування присвячено велику кількість праць зарубіжних та вітчизняних провідних вчених в
галузі психології, ПР, менеджменту (Р.Хорог, В.Лабунська, А.Піз, С.Блек, Г.Почепцов, Д.Доти, Г.Андреева) .Але
переважна кількість праць з ціє темі написана зарубіжними авторами. У вітчизняній літературі ця тема
висвітлена ще недостатньо. Тому джерельною базою для написання роботи служили праці зарубіжних вчених та
власні дослідження автора

Основна увага приділяється тим особливостям спілкування,в межах аких найчастіше доводиться робити вибір. Саме
там де інформація передається невербальними засобами, а саме шляхом жестів, міміки, інтонаціі, розташуванням і
додержанням дистанціі між партнерами.

Основна мета дослідження – аналіз закономірностей, що визначають поведінку сучасної людини та вплив її на
інших людей в процесі комунікаційних зв’язків.

Основним завданням, що ставить перед собою автор є визнаення ролі невербальних комунікацій ПР-діяльності та
аналіз впливу невербальних елементів комунікацій на міжособистісне спілкування.

Об’єктом дослідження є невербальні комунікації як один з елементів ПР-діяльності.

Предметом даного дослідження виступають закономірності використання невербальних комунікацій в зв’язках з
громадськістю.

Дипломна робота має таку структуру: вступ, 2 основні глави з підрозділами, висновки, список використаних
джерел та додатки.

В першій главі розкривається поняття та визначається суть комунікацій в ПР-діяльності. Окреслюються основні
риси простору і часу комунікативного процесу в ПР.

Друга глава присвячена власне невербальним елементам ПР-комунікацій. В ній висвітлено особливості
невербального спілкування людей, зроблено аналіз індивідуальних реакцій і індивідуального поводження людини в
процесі спілкування, представлене бачення автора цієї проблеми для сучасного життя.




І. Поняття і сутність комунікації



1.1.Основи комунікаційної теорії.


Визначення комунікації універсально для ПР, менеджменту і маркетингу.

Комунікації - це обмін інформацією між двома або більш людьми.

Значимість комунікацій, як сфери діяльності у області знань у розвинених країнах росте. За фахом, по програмі
комунікацій ведеться підготовка випускників американських і європейських університетів.

Сама проста модель комунікації - це S-M-R, де S (source) - джерело, що посилає повідомлення М (message), а М
передає одержувачу - R (receiver). R і S з'єднує зворотнім зв'язком.

Функція ПР у сучасних комунікаціях полягає в кодуванні і декодуванні повідомлення, що відсилається джерелом
(див.додаток 1).

Джерело - це особа або організація, що генерує повідомлення.

У якості джерела може виступати президент компанії або країни, прес-секретар, інформаційне агентство,
компанія-рекламодавець, агент по особистим продажам. Звичайно, джерело має уявлення про те, як би він хотів,
щоб повідомлення інтепретувалося одержувачем. Проте результат інтепретації, тобто тлумачення повідомлення
одержувачем, визначається поруч чинників, і насамперед, кодуванням.

Кодування - це уявлення ідеї, що необхідно донести до одержувача джерела, у кодах, або символах.

Коди - це символи, або знаки, що перекладають ідею на мову, зрозумілу одержувачу. Кодування повинно
забезпечити інтерпретацію повідомлення одержувачем відповідно до цілі комунікації, поставленої відправником. У
якості кодів можуть використовуватися слова усної і письмової промови (лексика, а також темп, стиль промови),
візуальні уяви (людей, товарів, предметів інтер'єра) і їхнє прямування, запахи (квітів духів, сигарет, мила),
звуки (мелодії, інтонація і тембр голосу, модуляція), колір (яскравий, приглушений), жести (статусу,
відношення до чого-небудь).

Так, наприклад, ідея "пріоритети фінансування повинні бути переглянуті" може бути передана політиком
(корпоративним, державним, або суспільним) у декількох варіантах повідомлень, яка буде кодувати різними
людьми:

1) привселюдна промова. Спичрайтер допомагає скласти текст виступу, формулюючи ідеї політика в слова, словесні
формули, фрази, які аудиторія зрозуміє і, передбачається, прийме.

2) прес-реліз, або ньюз-реліз. Прес-спеціаліст (прес-секретар, відповідальний за відношення з пресою) складає
стисле повідомлення про виступ для засобів масової (або корпоративної) інформації, використовуючи опорні
пункти промови політика.

3) редактор відділу новин газети одержує прес-реліз, коректує утримання відповідно до профілю видання і друкує
повідомлення в газеті для широкої публіки.

Процес кодування в значній мірі суб'єктивний, оскільки залежить від особистості коду.

Укладаючи вербальне повідомлення, важливо правильно використовувати семантику, тобто сприймане значення слів.
Те саме слово може мати різноманітні значення для різноманітних соціальних груп. Так, наприклад, слова
"успіх", "провал", "престиж" викликають дуже різноманітні асоціації в людей із різноманітним життєвим
досвідом.

Повідомлення - це закодована ідея, те, що хотів повідомити джерело одержувачу.

Оскільки комунікація - цілеспрямована дія, важливо знати – з чого складається повідомлення. Головних
компонентів повідомлення три:

1) отримання повідомлення - що воно, власне містить - думки, аргументи, докази, факти.

2) засіб передачі (канал) повідомлення, - телебачення, особиста зустріч, газета, часопис, радіо, вуличний щит,

Замовити реферат
Реклама
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1953
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8117
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2094
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3114
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8183
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4658
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4511
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5974
Реклама

Цікаве