швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150610
2 Історія України37106
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34703
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32869
5 Звіт про проходження виробничої практики 26990
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26521
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19909
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18827
9 Правопис слів іншомовного походження18328
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16721
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу» (ID:9432)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   14 кб.

1.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу

Використовуючи концепцію маркетингу, фірма повинна постійно враховувати фактори, що роблять безпосередній
вплив на ефективність її реалізації. Серед великого числа таких факторів варто виділити контрольовані і
неконтрольовані.

Контрольовані фактори визначаються діяльністю управлінського персоналу фірми, і насамперед його вищого
керівництва і служби маркетингу.

Неконтрольовані фактори обумовлені діяльністю постачальників, конкурентів, посередників, а також визначаються
станом економіки, демографії, політики, права, культури, науки і навколишнього середовища.

Контрольовані фактори разом з факторами, обумовленими діяльністю постачальників, конкурентів, посередників,
клієнтів і контактних аудиторій, визначають так називане мікросередовище маркетингу.

Макросередовище маркетингу обумовлене станом економіки, демографії, політики, права, культури, науки і
техніки, навколишнього середовища .

Як контрольовані, так і неконтрольовані фактори необхідно постійно враховувати при прийнятті управлінських
рішень, покликаних забезпечити ефективну діяльність фірми. Контрольовані фактори

– фактори, зумовлені діяльністю вищого керівництва фірми. Здійснюючи свою діяльність, вище керівництво фірми
приймає всілякі управлінські рішення. У даному випадку нас цікавлять ті з них, що безпосередньо відносяться до
реалізації концепції маркетингу і, у першу чергу, повинні враховуватися службами маркетингу. До таких рішень
відносяться ті з них, що визначають:

область діяльності фірми;

загальні цілі діяльності фірми;

роль маркетингу в здійсненні підприємницької діяльності;

розподіл функцій керування між відділами і службами керування фірми, у тому числі і служби маркетингу;

корпораційну культуру.

Неконтрольовані фактори:

Контакти з споживачами.

Служба маркетингу фірми визначає цільовий ринок, однак вона не може його контролювати. Єдине, що вона може
зробити, так це вчасно відреагувати на ту чи іншу реакцію споживачів на даний товар. Для цього працівникам
служби маркетингу варто постійно зустрічатися з потенційними покупцями і з'ясовувати при цьому, чим було
обумовлене придбання того чи іншого товару. Необхідно також установити, ким і коли було прийняте рішення про
покупку, з'ясувати мотиви здійснення покупок, як часто покупки відбуваються.

В останні роки багато споживачів поєднуються в окремі громадські організації, асоціації .Фірми не мають права
ігнорувати прояв окремих інтересів таких груп споживачів. При цьому більш правильно надходять ті фірми, що
створюють спеціальні відділи по зв'язках з чи громадськістю доручають такі зв'язки здійснювати окремим
працівникам. Такі фірми організують спеціальні зустрічі, проводять чи конференції інші заходи, щоб знаходитися
в постійному контакті з зацікавленими групами населення і постійно вивчати їхні інтереси і роз'ясняти мети і
задачі діяльності фірми.

Взаємини з постачальниками.

Виробництво і споживання товарів є складовою частиною єдиного, безупинного, повторюваного процесу відтворення.
Двома іншими складовими частинами цього процесу є розподіл і обмін. Між зазначеними чотирма фазами процесу
відтворення існує тісний взаємозв'язок. Тому більш повне задоволення потреб населення в необхідних товарах
може бути досягнуто лише при ефективному здійсненні усіх фаз суспільного відтворення.

У процесі суспільного відтворення різні підприємницькі структури покликані забезпечити рішення задач,
пов'язаних із задоволенням потреб населення в необхідній продукції й обумовлених існуючим між ними поділом
праці. Сформований поділ праці визначає специфічні задачі, що повинні зважуватися виробниками продукції
виробничого призначення, кінцевими виробниками товарів і посередниками. Разом з тим загальна відповідальність
за забезпечення населення необхідними товарами вимагає використання всіх переваг поділу праці й усунення
будь-яких тенденцій відокремлення.

Взаємодія з посередниками.

У теорії маркетингу звичайно як посередників розглядаються окремі фізичні чи особи самостійні підприємства, що
забезпечують доставку товарів від виробників до покупців. До них відносяться:

торгові посередники;

фірми, що організують пересування товарів;

фірми, що роблять маркетингові послуги;

фінансово-кредитні установи.

У своїй практичній діяльності посередники вирішують наступні основні задачі:

виявляють цільові ринки збуту;

забезпечують складування, збереження і транспортування товарів;

сприяють проведенню переговорів і передачі права власності на товари;

забезпечують одержання і передачу необхідної інформації.

Відносини з конкурентами.

Особливо істотний вплив на діяльність будь-якої фірми робить наявність конкуренції. Беручи до уваги тє,
наскільки велика конкуренція, звичайно розглядають чотири типи ринків:

ринок чистої конкуренції;

ринок монополістичної конкуренції;

олігополістичний ринок;

ринок чистої монополії.

Таким чином, наявність конкуренції змушує фірму виявляти реальні потреби конкретних покупців і формувати
асортимент товарів, найбільше повно їх задовольняючих. При цьому особлива увага приділяється вибору найбільш
прийнятних для фірми постачальників і посередників.

Демографічні фактори .

Кожна фірма відчуває різний вплив на неї демографічних факторів. фірма повинна знати, як змінюється
чисельність населення, його вік, доходи, склад родини й інші подібні показники. Серед цих показників
першорядне значення для маркетолога мають:

динаміка народжуваності;

динаміка смертності;

чисельний склад окремих вікових груп населення;

середній вік вступивших у шлюб;

середня кількість дітей у родині;

динаміка розводів; рівень міграції населення;

зміна загальноосвітнього рівня населення.

Виявивши і проаналізувавши ці фактори, можна визначити ступінь впливу кожного з них на підприємницьку
діяльність фірми і з обліком цього установити найбільш прийнятні шляхи її розвитку в майбутньому.

Економічне середовище.

При вивченні стану економіки працівники служби маркетингу повинні цікавитися платоспроможністю населення і
можливостями її зміни в майбутньому. Як показали дослідження, загальний рівень купівельної спроможності
населення визначається:

величиною поточних витрат;

рівнем цін;

розміром наявних заощаджень;

приступністю одержання кредиту.

Ці фактори піддаються впливу економічних спадів, під час яких, як правило, підсилюється інфляція, росте рівень
безробіття і підвищується процентна ставка по кредитах. У результаті ціни на деякі товари стають занадто
високими для багатьох покупців, тому вони змушені змінювати структуру, форми і методи покупок.

Політико правове середовище.

Жодна фірма не може здійснювати свою підприємницьку діяльність без обліку сформованого в державі
политико-правовового середовища. З погляду маркетолога, це середовище визначається:

законами по регулюванню підприємницької діяльності;

установленою системою контролю з боку державних установ за дотриманням наявних законів;

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1858
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7960
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1948
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3012
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8011
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4568
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4418
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5790
Реклама

Цікаве