швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури159192
2 Історія України38191
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)36157
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33496
5 Звіт про проходження виробничої практики 27684
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка27322
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові20048
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18991
9 Правопис слів іншомовного походження18838
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16841
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Організація ремонтного господарства на підприємстві » (ID:9582)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       20 стр.
Размер в архиве:   102 кб.

Організація ремонтного господарства на підприємстві

(на прикладі туристичної фірми “Беліз)


ЗМІСТ




ВСТУП.



Туризм в усьому світі став однієї з найбільш значних економічних галузей. Крім того, в багатьох країнах світу
туристична галузь надає робочі місця і можливості для професійного зростання приблизно 350 млн. робітників і
службовців. При цьому обсяг зайнятості в даній галузі зростає майже в двічі швидше, ніж в інших сферах послуг.

На розвиток туризму в усі часи сприяли економічні, соціальні і техніко-технологічні фактори.

В умовах ринкової економіки в такому насиченому сегменті діяльності, як туристичний бізнес, вистояти в
конкурентній боротьбі та закріпитися на ринку зможуть тільки ті компанії, які максимально використовують
власні ресурси.

Важливу роль в діяльності туристичної індустрії відіграють і технологічні ресурси, насамперед сучасне офісне
обладнання та власний транспорт. Ефективне використання обладнання веде до скорочення загальних витрат на
ведення бізнесу, впливаючи тим самим на розмір одержуваного прибутку. Тому належним чином організовані
інженерно-технічне обслуговування та ремонтні роботи створюють передумови для нормального функціонування
туристичної фірми. Це визначає актуальність даної дипломної роботи.

Зараз туризм є одним з секторів економіки, де сучасні комп’ютерні технології стабільно сприяють одержанню
прибутків. Це системи бронювання і резервування готелів, авіаквитків, квитків на інші транспортні засоби,
круїзи т.і. Крім того, інтернет – технології дозволяють туристським фірмам заощаджувати кошти за рахунок
скорочення витрат на міжнародні телефонні розмови і розсилку факсів.

Метою роботи є дослідження організації ремонтного господарства на туристичної фірмі “Беліз”.

Для досягнення поставленої мети були виконані такі завдання:

розглянуті теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві;

проаналізовано сучасний стан організації ремонтного господарства на туристичній фірмі “Беліз”;

розроблені деякі шляхи удосконалення організації ремонтного господарства на підприємстві.

Предметом дослідження є методи та принципи організації ремонтного господарства на підприємстві.

Об’єктом дослідження є туристична фірма “Беліз”.

У першому розділі дипломної роботи були розглянуті теоретичні аспекти організації ремонтного господарства
туристичної фірми “Беліз”:

- види обладнання та його інженерно – технічне обслуговування;

- види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання;

- значення інженерно – технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві.

Другий розділ присвячено аналізу існуючого стану організації ремонтного господарства підприємства:

- економічній характеристиці господарської діяльності туристичної фірми “Беліз”;

- основним видам і управлінню інженерно – технічним обслуговуванням та ремонтними роботами в турфірмі “Беліз”
на сучасному етапі;

- аналізу інженерно – технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі «Беліз» та їх недоліків.

У третьому розділі розглянуті деякі шляхи удосконалення організації ремонтного господарства туристичної фірми
“Беліз”.

На основі проведеної роботи були зроблені висновки та пропозиції.

При виконанні дипломної роботи були використані результати наукових досліджень таких зарубіжних та вітчизняних
авторів: Белевцева А.Т., Браймера Р.А., Бургонової Г.Н., Каморджанової Н.А., Васильева П.С., Газаряна А.А.,
Глазунова Л.П., Смирнова А.Н., Мюллера С.


РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації ремонтного господарства на підприємстві.



1.1. Обладнання та його інженерно – технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних
умовах.



Для нормального здійснення господарської діяльності у теперішній час підприємству будь – якої сфери потрібне
офісне обладнання. Не є виключенням з цього і туристичні фірми.

Комп’ютер, принтер, сканер – ось необхідний мінімум офісної техніки для оптимального задоволення
інформаційних, розрахункових, облікових потреб суб’єктів господарювання. Крім того, будь – яка туристична
фірма в своєму розвитку приходить до такого становища, коли для задоволення потреб клієнтів і нормального
здійснення турів необхідно мати автомобільний транспорт, найчастіше автобус. Це може бути як власний, так і
орендований транспорт.

Звичайно, для того, щоб це обладнання приносило належний дохід на протязі тривалого часу, необхідно
здійснювати інженерно – технічні та ремонтні роботи.

Для підтримки обладнання в справному стані необхідно не тільки в досконалості знати і володіти ним, але і
вміти організувати і проводити його експлуатацію на наукових основах. При розробці теоретичних основ
експлуатації повинні вирішуватися такі задачі:

обґрунтування обсягу й змісту робіт і заходів, проведених на різноманітних етапах експлуатації;

розробка методів організації праці обслуговуючого персоналу і технології різноманітних видів робіт у процесі
експлуатації;

визначення складу експлуатаційно-технічних характеристик (ЕТХ) і показників, що характеризують якість
експлуатації;

розробка критеріїв і методів кількісної оцінки ЕТХ;

вивчення й аналіз чинників, що впливають на якість експлуатації і ЕТХ, а також розробка рекомендацій по
поліпшенню ЕТХ;

розробка основ автоматизації процесу експлуатації;

дослідження економічних проблем експлуатації і впровадження результатів цих досліджень у практику
експлуатації.

Розглянемо ряд основних понять і визначень, застосовуваних для характеристики й опису експлуатації.

Експлуатація - це сукупність робіт і організаційних заходів для підтримки обладнання в постійній технічній
справності.

Процес експлуатації складається з ряду етапів. Етап експлуатації - це визначена, закінчена за цільовим
призначенням частина процесу експлуатації. Звичайно процес експлуатації обладнання складається з таких
основних етапів: збереження, транспортування, підготування до застосування, застосування за призначенням,
технічне обслуговування, ремонт.

Умови експлуатації - це сукупність чинників, що діють на обладнання при експлуатації. До умов експлуатації
відносяться кліматичні умови, механічні й електричні навантаження, електромагнітні випромінювання,
кваліфікація обслуговуючого персоналу, забезпеченість запасними частинами.[12]

Під збереженням обладнання розуміється утримання його в технічно справному стані протягом установленого
терміну. У процесі збереження повинні бути створені сприятливі умови утримання техніки, при яких
забезпечується її працездатність.[12]

Транспортування - перевезення обладнання в умовах, що забезпечують збереження її працездатності.

Підготування обладнання до застосування - це сукупність робіт із підготування до нормального функціонування
відповідно до його призначення і технічних умов.

Застосування обладнання за призначенням - це сукупність робіт, що забезпечують його нормальне функціонування

Замовити реферат
Реклама
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1943
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8083
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2085
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3103
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8173
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4647
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4502
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5962
Реклама

Цікаве