швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури154996
2 Історія України37690
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)35432
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги33161
5 Звіт про проходження виробничої практики 27332
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26904
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19982
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18886
9 Правопис слів іншомовного походження18560
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16777
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «1. Економічна, юридична і облікова трактова активу і пасиву балансу» (ID:9675)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   7 кб.

Контрольна робота


з теорії бухгалтерського обліку







ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ:


Економічна, юридична і облікова трактова активу і пасиву балансу.

В балансі відображаються активи, зобов'язання і власний капітал підприємства, які пов'язані між собою
наступною формулою:

Активи = Власний капітал + Зобов'язання, звідки,

Власний капітал = Активи — Зобов'язання

При цьому під активами розуміють ресурси, що контролюються підприємством в результаті минулих подій,
використання яких, як очікується, приведе до збільшення економічних вигод в майбутньому.

Під зобов'язаннями розуміють заборгованість підприємства, що виникає в результаті минулих подій і погашення
якої, як очікується, приведе до зменшення ресурсів підприємства, які втілюють в собі економічні вигоди.

Ліва сторона балансу, в якій перераховані предмети майна, називається активною стороною балансу, а її окремі
позиції - активами. Права сторона балансу називається пасивною стороною (окремі позиції - пасиви, що
представляють собою перелік джерел фінансування активів). З використанням визначених раніше понять балансову
формулу можна представити наступним чином:

Сума всіх активів = Сума всіх пасивів

Актив представляє засоби підприємства у вигляді конкретних елементів господарського обороту: готівки, товарних
цінностей, обладнання та прав вимоги до інших підприємств.

Головним критерієм відображення певних цінностей в активі балансу, згідно з національною обліковою теорією, є
право власності на них з можливістю одержувати економічні вигоди від використання активів у майбутньому. Право
власності має три форми свого прояву - праве володіння, право користування і право розпорядження.

Баланс відображає співвідношення між економічними ресурсами підприємства та вимогами на них.


Види бухгалтерських рахунків, їх економічна характеристика.

Рахунки бухгалтерського обліку призначені для групування і поточного обліку однорідних бухгалтерських
операцій. Вони відкриваються як для активних, так і для пасивних статей балансу. Внаслідок цього розрізняють
два види рахунків: активні та пасивні (від назви частин балансу). Активні рахунки призначені для обліку
наявності та руху господарських засобів підприємства; пасивні - для обліку наявності та руху джерел утворення
господарських засобів.

Відрізняються активні рахунки від пасивних не зовнішньою формою, а своїм економічним змістом та будовою.
Економічний зміст визначає, що обліковується на рахунку: якщо на рахунку обліковуються засоби, то рахунок
активний, якщо джерела засобів - то рахунок пасивний. Майно принципово відрізняється від його джерел.

В активних та пасивних рахунках різне призначення частин (дебету та кредиту), що видно зі схеми будови
активних і пасивних рахунків.

За своєю будовою рахунок є двосторонньою таблицею, одна сторона рахунку призначена для обліку збільшення
засобів або джерел, а інша - для їх зменшення.

Сума (разом) записів господарських операцій по дебету або кредиту рахунку за певний період (як правило за
місяць) без початкового сальдо називається оборотом.

Для визначення кінцевого сальдо по рахунку необхідно до початкового сальдо додати збільшення по рахунку і
вирахувати зменшення.


Поясніть призначення первісних документів, облікових регістрів, форм звітності та схему зв’язку між ними. До
відповіді прикласти 3 заповнених первинних документа.

Первинні документи - це основа будь-якої системи бухгалтерського обліку. Кожен бухгалтер в перший день своєї
роботи має справу з такими первинними документами, як прибутковий і видатковий касові ордери, рахунок-фактура,
товарно-транспортна накладна, доручення на отримання товарно-матеріальних цінностей, вексель, платіжне
доручення, чек з чекової грошової книжки тощо.

Документ - це закодоване певним чином і зафіксоване на спеціальному носії інформаційне повідомлення
(свідоцтво), яке засвідчує, що факт господарського життя існує або здійснюється.

Під бухгалтерським документом розуміють належним чином складений і оформлений діловий папір, який письмово
підтверджує право здійснення або реально здійснену господарську операцію, містить її ознаки і показники, що
підлягають відображенню в обліку.

Кожна господарська операція, яка відбувається на підприємстві, повинна бути попередньо документально
оформлена. В кожному документі повинні бути визначені показники, які називаються реквізитами. Кількість і
зміст реквізитів в різних документах різні.

Для обліку та реєстрації господарських операцій підприємства застосовують різноманітні за формою, змістом,
способом відображення і нагромадженням інформації облікові регістри. Склад облікових регістрів, які ведуться
на конкретному підприємстві, залежить від прийнятої на підприємстві форми бухгалтерського обліку.

Під словом "регістр" в бухгалтерському обліку розуміють різні види таблиць, в які записують дані з первинних
документів.

Записи в облікових регістрах базуються на інформації з ретельно перевірених первинних документів, тому й самі
регістри набувають, доказової сили при використанні їх показників для аналізу господарської діяльності
підприємства, при контролі за станом засобів та при виявленні результатів господарювання.

Звітність - це система узагальнюючих і І взаємопов'язаних показників стану та використання основних та
оборотних засобів, про джерела їх формування, фінансові результати, напрямки використання прибутку тощо. Вона
дозволяє визначити загальну вартість майна, вартість мобільних (оборотних) засобів, величину власних та
залучених коштів підприємства.

Методологічно та організаційно звітність є невід'ємним елементом всієї системи бухгалтерського обліку та
виступає завершальним етапом облікового процесу, що обумовлює органічну єдність показників, які в ній
відображаються, з первинною документацією та обліковими регістрами.

Схема 1. Схема зв’язку між первинними документами, обліковими регістрами та звітністю.









Використана література


Ф.Ф.Бутинець, Теорія бухгалтерського обліку. Житомир: ПП Рута, - 2000.

Партин Г.О. Бухгалтерський облік: основи теорії та практики: НП – К.: Знання, - 2000.

План рахунків бухгалтерського обліку.



Первинні документи


блікові регістри

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1899
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником8031
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити2052
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3046
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8134
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4613
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4460
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5908
Реклама

Цікаве