швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури150832
2 Історія України37222
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)34927
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32950
5 Звіт про проходження виробничої практики 27133
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка26635
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19924
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18836
9 Правопис слів іншомовного походження18415
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16732
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: «Методи менеджменту туризму» (ID:9918)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       9 стр.
Размер в архиве:   48 кб.

Методи менеджменту туризму


Зміст





Вступ


     Процес росту будь-якої економіки залежить від ряду взаємодіючих чинників. Одним з важливих є державна
політика туризму. Стадія розвитку туристської економіки - будь то розвиток приватного підприємництва в туризмі
чи розвиток соціального туризму - другий чинник. Третім фактором є вплив управлінських дій на туристські
компанії, чиї щорічні показники у великій мері торкаються просування туристського продукту. У сукупності така
політика управління не тільки важлива: ці зусилля можуть з'явитися вирішальними в процесі росту економіки
країни в цілому і туризму зокрема.

Відомо, що ефективна спрямованість управління може забезпечити розвиток туристської компанії швидше, ніж ріст
загальної економіки, чи туристського сектора, чи навіть виробництва товарів і послуг, зв'язаних із
забезпеченням туризму. Більш того, управління, в основу якого покладене збільшення росту, може викликати
розвиток цілих нових галузей, наприклад виробництво транспортних засобів доставки. Розвиток діяльності як
туристського сектора, так і промислового, зміцнюючи один одного, взаємодіючи між собою, розвивають і
підсилюють економіку країни в цілому. Досвід показує, що будь-яка дискусія з приводу управлінських альтернатив
збільшення росту національної економіки повинна розглядатися з позицій:

який стратегічний ріст найбільш прийнятний для управління туристською компанією;

яка програма управління може бути прийнята для нової сфери діяльності туристської компанії.

Щоб розкрити практичні рамки обох підходів, важливо спочатку проаналізувати використовувані стратегії розвитку
туристської діяльності в ряді закордонних країн і в Україні, а потім виділити конкретні специфічні міри, що
можуть бути використані як методи менеджменту в туризмі. Саме цим питанням і присвячена дана курсова робота.





1. Стратегії управління в туризмі


Аналіз показує, що компанії, що успішно конкурують у сфері туризму, керуються трьома стратегічними методами,
застосовуваними як окремо, так і в сполученні:

розвиток діючого продукту по сформованим напрямкам туризму;

розширення географії поїздок і продажів за рахунок нових районів туристського призначення;

введення зустрічних сфер туристської діяльності, у тому числі через створення нових компаній.

     У виборі відповідної стратегії необхідно мати на увазі, що підходи, викладені вище, можуть дещо
збігатися. У дійсності, більшість компаній часто сполучать різні види стратегії, щоб розробити програми
розвитку на декілька років.

Досягти блискучих показників розвитку нелегко, а Збереження їх - ще більш важка проблема. Ряд компаній, чий
розвиток йшов швидше на загальному тлі економічних показників, виявилися нездатними підтримати високий рівень
розвитку надходжень, а в окремих випадках їхні надходження різко упали. Так, до 1991 р. усі туристські
організації колишнього СРСР досягали щорічного рівня росту від 7 до 15 відсотків за кожен 5-літній період. Але
вже до 1993 р. усі вони не змогли удержатися на цьому рівні. В остаточному підсумку десь 5 з 15 організаціям
удалося удержати свій розвиток на рівні власної самооплатності.(див. [1] стор. 6).

У такому випадку, що повинно здійснювати управління для збереження планки виняткового розвитку? Досвід
підказує, що управління успішне за умови постійного дотримання наступних п'яти практичних дій:

Встановлення мети розвитку.

Пристосування своєї стратегії до змін в економіці й в умовах бізнесу.

Збереження пріоритетних напрямків і розвиток нових форм діяльності, що випереджають конкуренцію.

Оцінка альтернативи нової діяльності, заснована більш на фактах, ніж на особистій думці.

Швидке відмовлення від ринку продукту чи бізнесу, що не є вигідним, і спрямування зусиль і капіталів у краще
вживання.

Керівництво туристської компанії повинне продемонструвати із самого початку, що розвиток - це не просто данина
поваги до надій, що підлягають обговоренню на щорічних зустрічах, але і ведуча задача об'єднання. Це означає
формування цілей розвитку по кожному розділу діяльності компанії, необхідних результатів і відмовлення від
рішення пересічних проблем. Майже без винятку управлінські ланки могутніх туристських об'єднань світу
дотримують даної тактики. Це відбивається в їхніх рішеннях, компенсаційних зусиллях, визначеннях по
перебуванню фінансових ресурсів, а також у їхній оцінці придатності дочірніх компаній і структурних ланок
управління.

Кілька років назад туристські компанії і готельні ланцюги Таїланду вирішили подвоїти продаж і прибуток від
реалізації туристських пропозицій у країнах СНД. Щоб забезпечити цю задачу, менеджери готельних ланцюгів і
туристських компаній прийшли до висновку, що вони повинні в кілька разів збільшити число продажів протягом
п'ятилітнього періоду і збільшити прибуток від туризму з країн СНД на 12 відсотків щорічно (традиційно - 5
відсотків). Тому туристські фірми цілком реорганізували свої зусилля по новій продукції і запустили програму
прискореної автоматизації бронювання і продажів турів у країнах СНД.(див. [1] стор.10) Ці міри стали приносити
віддачу, а управління готельним і туристським бізнесом стало на шлях формування п'ятилітньої програми.

Для будь-якої галузі, а для туризму особливо, економічна конкуренція, технологічні зміни, політика держави
мають тенденцію до постійної мінливості. Туристська продукція невидимо проходить в своєму життєвому циклі,
починаючи з періоду виникнення до повної реалізації, а іноді зазнає і періоди занепаду. Базова туристська
пропозиція у виді турів, маршрутів і програм має свої власні характеристики і стадії циклу. Різні типи циклів
очевидні в сфері туристського споживання (сніданок - ліжко, пансіон, напівпансіон, послуга) і т.д.

Ділова стратегія повинна змінюватися і, якщо треба, змінюватися швидко з урахуванням виникаючих економічних
обставин і змін у туристському обігу. На ранній стадії розробки продукту (на стадії концепції і введення
нововведення) може бути важливим момент рішення. На другій стадії вмілий маркетинг і ефективний контроль за
мережею збуту стають більш важливими елементами. На заключній стадії контроль за поточними витратами стає
життєво необхідним. Компанія повинна бути впевненою, що на кожній стадії розвитку ніщо не виходить за її
конкретні рамки. Однак своєчасне усвідомлення необхідності змін у початій стратегії є істотним у підтримці
туристського звертання.

Важливість змін у стратегії підприємництва з метою пристосуватися до змін оточення може бути легко
проілюстрована.   П'ять-десять років тому неможливо було представити придбання турпродукта в кредит. Сьогодні
в умовах зростаючого попиту на поїздки за рубіж багато туристських організацій дають кредит на придбання
путівки для відпочинку чи закордонної подорожі. Нині виникла необхідність переконати людей користатися з такої
можливості в рамках різноманіття пропозицій. Така тактика сприяє компаніям збільшити контингент туристського
залучення, а отже, забезпечити ріст надходжень і прибутковості.

Невідкладне усвідомлення керівництвом необхідності залучення в нові види діяльності є живим стимулом розвитку
компанії. Деякі об'єднання, досягли конкретного результату.

Наприклад, 10 років тому, правління туристської компанії "Айрин" (Росія) усвідомило, що розвиток поточного
бізнесу, можливо, ослабне. Воно почало систематично вивчати свіжі можливості. За допомогою серії залучень
корпорація ввійшла в ряд привабливих сфер нового бізнесу. Передвіщене падіння росту обсягів у первісному
бізнесі почалося, але воно було невидимим і, природно, відшкодовано новою діловою заповзятливістю, тому що
правління було здатне передбачати необхідність відповідних дій.

Не всі туристські компанії, що йдуть назустріч новим видам бізнесу, досягають очікуваного розвитку. Насправді,
багато хто фактично зіштовхуються зі зниженням економічної ефективності. Таке розчарування майже завжди
приходить тому, що правління не врахувало наступні вирішальні моменти:

Наскільки приваблива по економічних характеристиках і життєва конкретна сфера туризму?

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1869
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7971
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1993
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»3025
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана8061
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4581
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4431
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5849
Реклама

Цікаве