Тарифна політика Amazon

Адміністрація президента США розкритикувала компанію Amazon через плани відображати вплив тарифів на ціни товарів на своєму сайті. Прес-секретар Білого дому Каролін Левітт назвала це “ворожим і політичним актом”.

За інформацією репортера Washington Post Джеффа Стейна, Amazon спростувала чутки про те, що вона планує додати витрати на тарифи поруч із цінами товарів на основному сайті, зазначивши, що це може стосуватися лише їхнього бюджетного сайту Amazon Haul.

Раніше, в понеділок, Punchbowl News повідомив, що деякі продавці Amazon розглядають можливість зменшення участі в акції Prime Day через невизначеність щодо тарифів. Левітт запитала, чому Amazon не вжила таких заходів, коли адміністрація Байдена підвищила інфляцію до найвищого рівня за 40 років, додавши, що Amazon співпрацює з китайською пропагандистською організацією.

У відповідь на запитання про зв’язки з адміністрацією Трампа, генеральний директор Amazon Енді Джасси підтвердив, що компанія регулярно спілкується з урядом. Він зазначив, що вони обговорюють різні питання, які важливі для споживачів і підприємств.

Amazon має оголосити про свої квартальні результати в четвер, і аналітики очікують, що Джасси надасть більше інформації про вплив тарифів та змін, що стосуються винятків de minimis.