
Amazon оголосив про розширення свого головного торгового заходу Prime Day, який відбудеться з 8 по 11 липня. Цього року акція триватиме 96 годин, що вдвічі більше, ніж минулого року. За прогнозами Bank of America, обсяг продажів може перевищити 21 мільярд доларів.
Аналізуючи це рішення, експерти зазначають, що збільшення тривалості акції свідчить про покращення логістичних можливостей Amazon, а також про наявність достатніх запасів товарів. За їхніми оцінками, продажі з власного асортименту Amazon можуть зрости на 55% до 11,5 мільярда доларів, в той час як третіх сторін – на 67% до 10 мільярдів доларів.
Незважаючи на позитивні прогнози, акції Amazon залишаються стабільними, а засновник компанії Джефф Безос продав акцій на 737 мільйонів доларів, що викликало деякі запитання. Аналізуючи ситуацію, Bank of America вважає, що Prime Day може допомогти залучити нових підписників, підвищити рекламні доходи та зміцнити позиції Amazon на ринку.
Проте, тривалість акції може вплинути на маржинальність третього кварталу, особливо якщо покупці оберуть товари з нижчою маржею. Інвестори також звертають увагу на те, як Amazon зможе перетворити інтерес до Prime Day в довгострокову залученість споживачів.