
Amazon розпочав свою акцію Prime Day, яка триватиме чотири дні, з 11 по 14 липня, пропонуючи величезні знижки на різні товари. Цього року компанія не сама, адже Walmart активно конкурує, пропонуючи власну акцію “Deals Week”, яка триватиме шість днів.
Walmart, який вперше отримав прибуток у своєму бізнесі електронної комерції в США, намагається залучити нових клієнтів до своєї підписки Walmart+. За словами аналітика Мізуго Девіда Беллінгера, Walmart є найбільшим конкурентом Amazon цього тижня.
Amazon прогнозує, що протягом акції заробить $21 мільярд, але Walmart має шанс покращити свої позиції завдяки обережності споживачів, які порівнюють ціни та шукають вигідні пропозиції. Дослідження Adobe показує, що цього тижня споживачі зосередяться на покупках побутових товарів, електроніки та товарів для навчання.