Доставка продуктів Amazon

Компанія Amazon (AMZN) оголосила про плани значно розширити свої можливості доставки продуктів. Відтепер клієнти з 2,300 міст зможуть замовляти продукти з можливістю доставки в той же день, що є суттєвим збільшенням з 1,000 міст, де ця послуга була доступна раніше. Цей крок може суттєво вплинути на традиційних рітейлерів, таких як Albertson’s (ACI) та Kroger (KR), чиї акції вже зазнали падіння після оголошення Amazon.

Експерти вважають, що розширення Amazon у продуктовій категорії може призвести до підвищення конкурентоспроможності на ринку. Згідно з думкою аналітиків, традиційні магазини можуть почати знижувати або скасовувати свої доставки, щоб не втратити клієнтів. “Кожен рітейлер повинен бути готовий до серйозних змін”, – зазначили у Wedbush.

Крім того, інвестори стурбовані можливими змінами в монетарній політиці. Після нещодавніх даних про індекс цін виробників (PPI), які перевищили очікування, аналітики почали говорити про ризик інфляції, що може затримати заплановані зниження процентних ставок Федеральної резервної системи США.