
Amazon та Walmart змагаються за частку ринку вартістю $1 трильйон, що охоплює сільські райони США. Обидві компанії активно розвивають свої можливості в електронній комерції та доставки, прагнучи задовольнити потреби споживачів, які досі не отримували належного обслуговування.
Згідно з дослідженням Morgan Stanley, сільські споживачі витрачають близько 95% від того, що витрачають міські, а ринок особистих товарів у сільських районах США оцінюється в $1 трильйон. Близько 45 мільйонів американців живуть у сільських округах, і вони становлять приблизно п’яту частину споживання особистих товарів у країні.
Jerry Sheldon, віце-президент IHL Group, зазначив, що сільські споживачі часто залишалися без товарів, на які очікували тижнями. Однак ситуація змінюється, адже Walmart і Amazon нарощують інвестиції в сільську доставку.
Акції Walmart зросли на 44% за минулий рік, а Amazon – на 13%. Обидві компанії активно інвестують у розширення своїх послуг у сільських районах, зокрема Walmart вже покриває 93% населення США доставкою в той же день.
Amazon планує вкласти $4 мільярди до 2026 року для покращення своєї сільської інфраструктури доставки, щоб охопити 4,000 сільських локацій США. “Обидві компанії намагаються знайти нові можливості для зростання, і сільський ринок – це важлива частина цього процесу”, – зазначив Sheldon.