American Airlines логотип

American Airlines (AAL) стала останньою авіакомпанією, яка відкликала свої прогнози через невизначеність на ринку, викликану торговою війною. Генеральний директор компанії Роберт Ісом зазначив, що економічна нестабільність вплинула на попит та результати компанії в першому кварталі, а також на очікування другого кварталу. “Зважаючи на цю макроситуацію, ми відкликаємо наші прогнози на рік”, – сказав він під час звіту про прибутки в четвер вранці.

Попит у березні та квітні “значно змінився”, зазначив Ісом. Хоча компанія відзначила успіхи у міжнародному сегменті та преміум-пропозиціях, внутрішні рейси мали слабкі результати.

Віце-голова та головний стратег компанії Стів Джонсон повідомив, що “серед наших найменш економних мандрівників спостерігається значна слабкість попиту”. Він додав, що складно передбачити, яким буде рівень бронювань у майбутньому.

Генеральний директор Southwest Airlines (LUV) Боб Джордан також вказав на обережність споживачів. Він пояснив, що “економічна невизначеність” стала причиною для компанії не підтверджувати прогнози на 2025 або 2026 роки.

Раніше Delta (DAL) також відкликала свій річний прогноз, посилаючись на торгову війну. Генеральний директор Delta Ед Бастіан зауважив, що “рівень невизначеності, з яким ми стикаємося, є дещо безпрецедентним”.

У той же час United (UAL) вжила незвичайних заходів, випустивши два сценарії прибутків — один на випадок стабільних економічних умов, інший на випадок рецесії в США. Авіакомпанії все більше звертаються до преміум-сидінь, оскільки заможні споживачі, здається, менш схильні до впливу економіки. Ісом повідомив, що преміум-доходи зросли на 3% у порівнянні з минулим роком. Southwest планує перепроектувати свої літаки, щоб додати секцію з преміум-сидіннями та додатковим місцем для ніг в першому кварталі 2026 року.