Графік продажів Apple App Store у 2024 році

Компанія Apple оголосила, що її App Store забезпечив майже $1.3 трильйона продажів та надходжень у 2024 році. Це стало відомо з доповіді, замовленої компанією, що була проведена Jessica Burley з Analysis Group та професором Бостонського університету Андреєм Фрадкіним.

За даними звіту, обсяги продажів у App Store зросли з $514 мільярдів у 2019 році до $1.29 трильйона у минулому році. Більшість продажів, а саме 78% ($1.01 трильйона), припадає на фізичні товари та послуги, включаючи роздрібну торгівлю, подорожі, доставки їжі та таксі. 10% надходжень походять від цифрових товарів і послуг, таких як покупки в додатках, а решта 12% — від доходів від реклами в додатках.

США стали основним ринком з продажів і надходжень, пов’язаних з покупками в додатках та рекламою, з обсягами $53 мільярди та $75 мільярдів відповідно. Китай займає найбільшу частку на ринку фізичних товарів і послуг, досягнувши $484 мільярдів, в той час як США склали $277 мільярдів.

Варто зазначити, що Apple отримала менше 10% з $1.3 трильйона у вигляді комісій. Компанія стягує 30% комісії за продаж цифрових товарів і послуг, при цьому розробники, які заробили до $1 мільйона в попередньому році, платять знижені 15%. Для підписок Apple також стягує 30% з першого року, а з другого року комісія зменшується до 15%.

Крім того, уряди по всьому світу звертають увагу на практики App Store. У Південній Кореї Apple та Google зобов’язані пропонувати альтернативні методи оплати в додатках, а Європейський Союз і Японія вимагають, щоб компанії надавали можливість доступу до сторонніх магазинів додатків.

У США Apple веде судову справу з розробником “Fortnite” компанією Epic Games, де обговорюється, чи може Epic обійти платіжну систему Apple, уникаючи комісій App Store. Суддя округу США Йвонн Гонсалес Роджерс визнала, що Apple не має монополії на ринку “цифрових мобільних ігрових транзакцій”, але порушила антимонопольні закони Каліфорнії через антистимулюючі положення в правилах App Store.