Автосалони рекламують безмитні автомобілі

Автосалони в США активізують рекламу “безмитних” автомобілів на фоні нових 25% мит на імпорт авто, введених 3 квітня. Виробники, такі як Mercedes-Benz, Infiniti та Porsche, запрошують покупців на моделі, що не підлягають митам, акцентуючи на автомобілях, ввезених до введення мит. Наприклад, Mercedes заявила, що покриє витрати на мита для автомобілів модельного року 2025. Це спроба утримати ціни на рівні, адже аналітики прогнозують їх зростання на $3,000 для бюджетних авто та до $20,000 для розкішних моделей.

Проте не всі дилери підтримують цю стратегію. Том Маолі, власник Celebrity Motor Car Company, вважає, що така реклама є короткостроковим рішенням, яке не витримає конкуренції, коли запаси автомобілів, що не підлягають митам, вичерпаються. Інші дилери, хоча й не схвалюють цю політику, визнають, що змушені залишатися конкурентоспроможними.