
Адміністрація Білого дому розкритикувала компанію Amazon через плани відображати вплив тарифів на ціни товарів на своєму веб-сайті. Згідно з повідомленням, Amazon спочатку розглядала можливість додавання інформації про додаткові витрати від тарифів на своєму бюджетному сайті Amazon Haul, але пізніше спростувала ці чутки.
Прес-секретар Білого дому Каролін Левітт назвала це рішення “ворожим і політичним актом”. Вона також зазначила, що Amazon не реалізувала подібну ініціативу, коли адміністрація Байдена підвищила інфляцію до найвищого рівня за останні 40 років.
Раніше повідомлялося, що деякі продавці на Amazon планують зменшити свою участь у заході Prime Day цього літа через невизначеність з тарифами. Левітт підкреслила, що це ще одна причина, чому американці повинні підтримувати американських виробників.
Генеральний директор Amazon Енді Джасі, відповідаючи на питання про тарифи, заявив, що компанія робитиме все можливе, щоб зберегти ціни для споживачів на якомога нижчому рівні. Водночас він підкреслив, що Amazon постійно веде діалоги з адміністрацією щодо тарифів.
Amazon планує оприлюднити свої квартальні результати в четвер, і аналітики очікують, що Джасі поділиться інформацією про те, як компанія впорається з наслідками тарифів та змінами в адміністрації Трампа.