 
                Компанія Brooks Running оголосила про заплановане підвищення цін на 2-3% у 2026 році. Генеральний директор Dan Sheridan повідомив, що це рішення пов’язане з впливом мит на вартість продукції, але компанія намагалася мінімізувати негативний вплив на споживачів.
Хоча точний час підвищення цін ще не визначено, Sheridan зазначив, що Brooks не хоче знижувати попит на свою продукцію. “Якщо ми зменшимо попит, це буде поганий сценарій для нас”, – додав він.
Попри очікуване підвищення цін, Brooks Running продовжує демонструвати стабільне зростання: за третій квартал компанія зафіксувала 17% збільшення доходу в річному вимірі. Водночас, ринок спортивного взуття стикається з тиском на продажі через зменшення витрат споживачів, особливо серед молоді.
Brooks займає лідируючу позицію на ринку США в сегменті продуктивного бігового взуття, і компанія сподівається, що зростаюча кількість бігунів та її репутація як виробника якісного взуття допоможуть зберегти стабільний попит.

 
                             
                             
                             
                             
                            