
Акції Carvana (CVNA) зросли на понад 10% у четвер, наближаючись до нового 52-тижневого максимуму. Прибуток компанії у першому кварталі зріс завдяки активним покупкам автомобілів споживачами, які прагнули уникнути нових тарифів, запроваджених адміністрацією президента Трампа.
Генеральний директор Carvana Ерні Гарсія визнав, що тарифи підвищують ціни та створюють невизначеність, але водночас зазначив, що компанія може отримати вигоду від цього. “Ми чули аргументи, що тарифи більше вплинуть на нові автомобілі, ніж на вживані, що може бути вигідним для нашого бізнесу”, – сказав Гарсія під час телефонної конференції з аналітиками.
Carvana, яка стала популярною під час пандемії завдяки віртуальному процесу купівлі автомобілів, пережила серйозні труднощі через швидке зростання цін на автомобілі. Проте, керівництво змогло стабілізувати ситуацію, залучивши нові кредити для подолання фінансових труднощів.
Згідно з повідомленням, роздрібні продажі зросли на 46% до 134 тисяч вживаних автомобілів, що призвело до збільшення доходу до 4,23 мільярда доларів у порівнянні з 3,06 мільярда доларів роком раніше. Валова прибуток на одиницю зросла майже на 3% до 3,308 долара, що пов’язано зі зниженням витрат на відновлення та знецінення. Скоригований EBITDA більше ніж подвоївся до 488 мільйонів доларів.
Цікаво, що Carvana обліковує продажі кредитів відразу як доходи, в той час як інші ритейлери роблять це протягом терміну дії кредитів, що призводить до значно вищих показників.
Компанія очікує, що у другому кварталі відзначить зростання як у роздрібних продажах, так і в скоригованому EBITDA, прогнозуючи рекордні показники по обох метриках.
На довгострокову перспективу компанія має амбіційні цілі: “Наша нова мета – продавати 3 мільйони одиниць роздрібних автомобілів на рік з маржею скоригованого EBITDA 13,5% протягом 5-10 років”, – зазначив Гарсія у листі до акціонерів. У минулому році компанія продала 416 тисяч одиниць роздрібних автомобілів з маржею скоригованого EBITDA 10,1%.