
Компанія Chipotle не планує підвищувати ціни на свої страви, незважаючи на зниження споживчої активності та вплив торгової війни. Генеральний директор Chipotle, Скотт Боутрайт, повідомив у інтерв’ю Yahoo Finance, що ціни на курячі буріто та гуакамоле залишаться незмінними «незабаром», поки компанія оцінює вплив мит на свій бізнес.
У звіті за перший квартал компанія відзначила перше зниження обсягу продажів у порівнянні з минулим роком, а загальні транзакції зменшилися на 2.3%, що є найбільшим падінням з 2022 року. У відповідь на це Боутрайт підкреслив, що Chipotle має «безпрецедентну» цінову силу, яку може використати в потрібний момент.
В умовах зростаючої інфляції інвестори почали віддавати перевагу швидкому харчуванню, зокрема McDonald’s, на фоні падіння акцій таких компаній, як Chipotle, які знизились на 19% з початку року. Попри це, Боутрайт запевнив, що середня вартість курячого буріто залишається меншою за $10, що забезпечує конкурентну цінову пропозицію.