Chipotle оголосила про запуск нового меню з високим вмістом білка, яке з’явиться 23 грудня. Це рішення спрямоване на подолання проблем зі зниженням продажів, які компанія пережила у 2025 році. Нове меню включатиме два білкових боули, салат, буріто та тако з адобо куркою.
Цікаво, що компанія вперше запропонує “перекус” — чотирьохунційну порцію адобо курки, яку можна купити окремо або додати до замовлення. Середня ціна на цю порцію складе 3,82 долара. Також буде доступна порція зі стейком.
Продукти нового меню міститимуть від 15 до 81 грам білка. Запуск відбувається на фоні зростаючого попиту на білкову їжу, адже 70% американців заявляють, що акцентують увагу на споживанні білка. Цей крок відповідає тенденціям, які спостерігаються у конкурентів, таких як Sweetgreen.
Компанія пережила важкий рік, з падінням акцій на 40%. У першому кварталі 2025 року продажі в магазинах зменшилися на 0,4%, а в другому кварталі — на 4%. Хоча в останньому кварталі продажі зросли на 0,3%, це стало можливим завдяки підвищенню цін, а не збільшенню транзакцій.
Генеральний директор Chipotle, Скотт Боутрайт, зазначив, що компанія стикається з “постійними макроекономічними тисками”. Він також підкреслив, що споживачі з доходом менше 100 000 доларів складають близько 40% їхніх продажів. Очікується, що перший квартал 2026 року буде найскладнішим для споживачів середнього та нижчого класу.
Особливо важкою ситуація є для людей віком від 25 до 35 років, які стикаються з проблемами безробіття, зростанням виплат за студентськими кредитами та повільним зростанням реальних доходів.
