Графік падіння продажів Chipotle

Акції компанії Chipotle (CMG) впали на 9% у розширеній торгівлі після того, як компанія повідомила про другий поспіль квартал негативного зростання продажів. У другому кварталі продажі в порівнянні з минулим роком зменшилися на 4%, що перевищило прогнози аналітиків, які очікували зниження на 2,9%.

Крім того, потік відвідувачів також знизився більше, ніж очікувалося, зменшившись на 4,9% в порівнянні з 4,4% згідно прогнозів. Це стало прискоренням падіння, яке розпочалося з 2,3% у першому кварталі, що стало першим падінням відвідуваності з 2022 року.

Chipotle знову знизила свої прогнози, очікуючи, що продажі в порівнянні з минулим роком залишаться на рівні, в той час як раніше прогнозувалось невелике зростання. Генеральний директор Scott Boatwright зазначив, що “постійна волатильність споживчих тенденцій” стала причиною для перегляду прогнозів.

Прибуток компанії становив $0,33 на акцію, що відповідає прогнозам, але дохід склав $3,06 мільярда, що нижче очікуваних $3,11 мільярда. Boatwright також зазначив, що компанія спостерігала втрату частки ринку в квітні-травні, але знову почала отримувати частку в червні-липні.

Chipotle очікує, що тарифи підвищать витрати на продажі на 0,5%, з додатковим впливом 0,4% у третьому кварталі. Компанія нещодавно запустила новий продукт Adobo Ranch, який, за словами аналітиків, покращив трафік і середній чек.