
Chipotle (CMG) готується оголосити про зниження продажів у другому кварталі, що підтвердить два поспіль квартали негативного зростання. Аналітики Wall Street прогнозують, що обсяги продажів в однакових магазинах зменшаться на 2,9%, а трафік споживачів впаде на 4,4% у порівнянні з попереднім кварталом. Це стане першим зниженням трафіку з 2022 року.
Однак, загальний дохід компанії очікується на рівні 3,1 мільярда доларів, що означає зростання на 8%. Прибуток на акцію прогнозується на рівні 0,33 долара. Генеральний директор Chipotle, Скотт Ботрайт, зазначив, що споживачі прагнуть економити через невизначеність в глобальній економіці.
У квітні компанія знизила свої прогнози, очікуючи зростання продажів лише в межах низького однозначного діапазону. За словами Ботрайта, у другій половині року очікується повернення до позитивних показників.
Нещодавно Chipotle запустила новий соус Adobo Ranch, який, за прогнозами аналітиків, може покращити трафік та обсяги продажів. Акції компанії наразі становлять близько 52 доларів, зниження на 14% з початку року.