Компанія Chipotle (CMG) оголосила про зниження прогнозу продажів на третій квартал поспіль, що викликано зменшенням відвідуваності закладів та економічним тиском на основного споживача. У звіті за третій квартал компанія очікує, що продажі в тих же магазинах знизяться на низький однозначний відсоток цього року.
Очікування Wall Street передбачали зниження на 0.7%, що нижче ніж попередній прогноз Chipotle про стабільні продажі. Акції компанії впали більш ніж на 13% у післяторговій сесії, а з початку року їх вартість знизилася на понад 35%.
Генеральний директор Scott Boatwright зазначив, що компанія стикається з “постійними макроекономічними тисками”. Він вказав на те, що молодші споживачі, особливо у віковій категорії 25-35 років, відчувають найбільший тиск через безробіття та зростання витрат.
За даними компанії, у третьому кварталі її доходи склали 3 мільярди доларів, що нижче очікувань у 3.02 мільярди. Водночас, цифрові продажі склали 36.7% від загальних доходів від їжі та напоїв.
Chipotle планує збільшити витрати на маркетинг та впровадити інновації, щоб повернутися до позитивного зростання транзакцій.
