Інвестиції Coca-Cola в каву

Coca-Cola переглядає своє інвестування в Costa Coffee після невдалих результатів. Генеральний директор Джеймс Квінсі підкреслив, що компанія навчається на своїх помилках та розглядає нові можливості для розвитку в сегменті кави.

У 2018 році Coca-Cola придбала Costa Coffee за 5,1 мільярда доларів, сподіваючись закріпити свої позиції на глобальному кавовому ринку. Однак, за останні роки показники компанії погіршилися. У 2023 році Costa заробила 1,22 мільярда фунтів стерлінгів, що менше, ніж 1,3 мільярда у 2018 році.

Аналізи показують, що стратегії Costa в США не виправдали сподівань. Водночас в країні компанія зосереджена на бізнесі з постачальниками та пакованих продуктах, пропонуючи продукцію через свою мережу автоматів Smart Café. У 2024 році Costa запустила лінію готових до вживання кави.

Загалом, Costa має понад 4 тисячі магазинів у 50 країнах та більше 14 тисяч автоматів самообслуговування. Однак, через пандемію COVID-19 та зростання інфляції, прибутки компанії зазнали серйозних втрат.

Ці труднощі підвищують питання про доцільність подальшого володіння Costa Coffee. Аналітики вважають, що Coca-Cola навряд чи зможе повернути вкладені кошти.