
Генеральний директор Coca-Cola Джеймс Квінсі оголосив, що компанія утримуватиме ціни на продукцію, незважаючи на зростання витрат, викликане торговою війною між США та Китаєм. Він зазначив, що ціни підвищуються внаслідок загального зростання витрат, але компанія не планує їх підвищувати в цей момент.
За словами Квінсі, компанія відзначає зміни в обсягах продажів, зокрема, у Північній Америці, де обсяги продажів упали на 3%, оскільки ціни зросли на 8%. Це свідчить про тиск на споживачів, особливо на тих, хто має нижчий дохід.
У звітності за перший квартал Coca-Cola повідомила про зниження чистих продажів на 2% до 11,2 мільярда доларів, проте органічний ріст продажів склав 6%, що перевищило очікування аналітиків. Квінсі впевнений, що вплив торгової війни буде «управляємим» протягом року.
Компанія також підвищила прогнози щодо органічного зростання продажів і прибутку на акцію, що позитивно позначилось на акціях Coca-Cola, які піднялися майже на 1% під час торгів у вівторок.