Зображення пива Constellation Brands

Акції Constellation Brands (STZ), виробника популярного пива Modelo і Corona, впали на 7% після того, як компанія знизила прогнози фінансових показників на поточний рік. У заяві зазначено, що зниження продажів преміум-пива серед іспаномовних споживачів стало помітнішим, ніж загальні ринкові зниження.

Це вже друге попередження компанії, яке свідчить про те, що імміграційна політика президента Трампа негативно впливає на попит. Як зазначив генеральний директор Bill Newlands, іспаномовні споживачі складають близько половини бізнесу компанії.

Варто зазначити, що Modelo Especial залишається найпродаванішим пивом у США, обігнавши Bud Light у 2023 році. Однак тепер компанія очікує, що чисті продажі пива у фінансовому році 2026 року знизяться на 2% до 4%, що нижче від попереднього прогнозу про стабільність або зростання на 3%.

Newlands підкреслив, що споживчий попит залишається під тиском через макроекономічні труднощі, а споживачі стали рідше купувати пиво і витрачати менше під час покупок. За словами експерта Dave Williams, зменшення споживання пива серед іспаномовних споживачів пов’язане з їхньою обережністю залишати свої домівки.

Загалом, пивна індустрія стикається з великим тиском, оскільки американці споживають менше алкоголю.