Старий логотип Cracker Barrel

Акції компанії Cracker Barrel зросли на 7% у передторговельний період після того, як компанія оголосила про скасування нового логотипу, який викликав широкий резонанс. У заяві на соціальних мережах компанія подякувала своїм клієнтам за висловлену думку і підтвердила, що повертається до старого логотипу.

Після критики з боку президента США Дональда Трампа, який закликав Cracker Barrel визнати помилку, акції компанії піднялися на 6% у вівторок. Трамп написав у соціальних мережах, що компанії слід повернутися до старого логотипу і «визнати помилку», підкресливши, що це може стати великим шансом для Cracker Barrel.

Раніше акції компанії впали на 14% після анонсу п’ятої еволюції логотипу, який втратив образ Дядька Хершеля. Спочатку компанія підтримала зміну логотипу, проте потім визнала, що могла б краще пояснити, хто вони є і ким залишаться.

Cracker Barrel також планує оновлення своїх ресторанів, щоб поліпшити бренд і враження від відвідування. Як зазначила компанія, образ Дядька Хершеля залишиться на меню, дорожніх знаках та в магазинах.

Син президента, Дональд Трамп-молодший, також висловлював критику щодо зміни логотипу, вказуючи на зв’язок з LGBTQ+ групою в компанії. Тим часом, професор бізнесу з Університету Мічигану зазначив, що не можливо догодити всім клієнтам, і компанії слід шукати баланс у своїх рішеннях.