
Акції Cracker Barrel зросли на понад 6% після того, як компанія оголосила про повернення до старого логотипу. Це рішення стало наслідком критики, яку компанія отримала після останнього редизайну, що викликав широкий негативний відгук серед споживачів.
Президент США Дональд Трамп закликав Cracker Barrel повернути старий логотип у своєму пості на Truth Social. Він зазначив, що компанія має визнати помилку і використати цю ситуацію для отримання безкоштовної реклами.
Після оголошення про повернення старого логотипу акції компанії знову зросли, а ринкова вартість відновилася. У своєму Instagram-посту Cracker Barrel також визнала, що могла б краще донести до споживачів, ким вони є.
Компанія підтвердила, що образ Дядька Хершела залишиться частиною їхнього бренду та буде з’являтися на меню та в магазинах. Раніше акції Cracker Barrel впали більш ніж на 14% після анонсу нового логотипу, який викликав невдоволення.